die kan nog maar 15 minuten, misschien 20quote:
Zal Jonker wel chanteren met gevoelige informatie. Anders is het echt onbegrijpelijk dat die elke wedstrijd maar weer basis staat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:26 schreef RipCity het volgende:
Die beerensteyn kan bij de G-(of kfc)elftallen toch niet eens mee?
Dat is Shanice van de Sanden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:26 schreef Arizona het volgende:
Beerensteijn kan ook echt alleen maar rennen he
Zowel in de rust als een paar minuten geleden inderdaad op tv ook opeens een still van een doktersserie ofzoquote:
Ik heb die still nog steeds via de nos app.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zowel in de rust als een paar minuten geleden inderdaad op tv ook opeens een still van een doktersserie ofzo
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit was een goede anti-jinx van mij![]()
Ik heb ook zóveel kijk op voetbal
Wie had gedacht dat voorzetten geven misschien wel goals op zou kunnen leverenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:15 schreef Arizona het volgende:
Even zuur blijven: Lineth kreeg ze wel op een presenteerblaadje aangeboden.
Zag je op het WK ook, heel veel (kop)goals uit corners en vrije trappen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 06:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wie had gedacht dat voorzetten geven misschien wel goals op zou kunnen leveren
en het waren ook de onbelangrijke 3 en 4-0.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:15 schreef Arizona het volgende:
Even zuur blijven: Lineth kreeg ze wel op een presenteerblaadje aangeboden.
Dat wil ik niet zeggen, maar het probleem bij Nederland was wel gewoon dat er constant van alles mis ging bij de passing in de aanval. Gooi die bal gewoon de 16 in. Moeten de mannen ook meer doen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zag je op het WK ook, heel veel (kop)goals uit corners en vrije trappen.
Puur voetballend wordt er vrij weinig uitgespeeld bij de vrouwen.
Ze hadden net zo goed op het trainingsveld kunnen spelen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hampden Park
Edit: zo goed als leeg.![]()
Vind je het gek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |