OS halen dan waarschijnlijk weer niet.. al weet ik niet of er dan andere kansen komen daarvoor?quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wiegman doet hetzelfde als bij Nederland: EK winnen, WK-finale halen en daarna daalt het niveau rap.
Bekende fout van een coach die alles bij het oude laat. Wiegman moet doorselecteren, er kloppen volgens Engelse media/fans genoeg spelers op deur.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:21 schreef MoreDakka het volgende:
Die verdediging van Engeland is hilarisch slecht
Beetje druk er op en ze weten het niet meer
Neequote:Op vrijdag 1 december 2023 21:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
OS halen dan waarschijnlijk weer niet.. al weet ik niet of er dan andere kansen komen daarvoor?
Nee dit is enige route.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
OS halen dan waarschijnlijk weer niet.. al weet ik niet of er dan andere kansen komen daarvoor?
Bij NL deed ze dat ook niet. Al was die opvolging er toen misschien ook niet..quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bekende fout van een coach die alles bij het oude laat. Wiegman moet doorselecteren, er kloppen volgens Engelse media/fans genoeg spelers op deur.
Doet altijd alsof ie een klas kleuters voor zich heeft.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef T3hTommay het volgende:
Wielaard is een mensonterend slechte commentator.
Past precies bij vrouwenvoetbal.
Bij eventueel gelijkspel eindigt Nederland sowieso voor Engeland toch?quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
0-2 voor op Wembley bij rust. Oranje zit op rozen. België ook nog op 1-1, bij deze stand zijn de finals al binnen.
Als dit de eindstanden zouden zijn, dan hebben België en Engeland wel nog iets om te spelen. 2e plek in de poule geeft een gunstigere uitgangspositie voor de EK kwali en als je 3e wordt moet je play-offs spelen tegen de nummer 2 van een divisie lager om niet te degraderen uit de poule. Altijd een duidelijk verhaal, die Neejsjuns Liek.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
En die Belgjes moet je wel kunnen hebben thuis dinsdag. Alleen zaak dus om niet in de tweede helft zometeen nog helemaal in te storten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |