Dat hoeft idd niet. Maar ik heb om me heen geweldige buren.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja maar als je auto gestolen wordt dan hoeven de buren de beelden niet aan jou te geven.
En postnl betaalt peanutshells, dus do the math...quote:Op donderdag 21 september 2023 12:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
If you pay peanuts, you get monkeys.
Haha, dat doet B-post hier ook. Ik ben vaak thuis en de meeste bezorger weten dat ze pakje voor de buren ook bij mij af kunnen geven. Als ik dan eens niet thuis ben lopen ze niet terug naar de buren maar leggen ze het hier voor de deur.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:47 schreef quirina het volgende:
En bij de post werken alleen maar debielen.
Ze slopen zelfs je brievenbus.
Wat ook vervelend is. Ik heb een bankje voor de deur staan met een klep. Nou heb ik de fout gemaakt door eens aan te geven dat pakjes daar eventueel in mogen.
Wat doet die PostNL debiel? Die doet er ook pakketten in voor de buren in de straat die vervolgens in mijn bank naar hun pakket lopen graaien…
Buurman wat doet u in mijn bank? Ja ff mijn pakket eruit halen.. wtf!
Kijk, konijnen zie ik gewoon als prooidier/eten. Ze hebben sowieso niet een heel lang leven. Maar kommop, als je het dan doodt, zorg er dan voor dat het snel en pijnloos is.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:56 schreef NaarMensje het volgende:
Wat een lijdensweg zal dat geweest zijn voor dat arme diertjeheel sneu, maar vooral behoorlijk debiel van die pakketbezorger.
Klopt. Zoals ik bij bol.com en vervolgens raakt het pakket kwijt. Ik wacht al 3 wekenquote:Op donderdag 21 september 2023 13:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die keuze heb je soms niet.. dan bezorgen ze gewoon wanneer ze dat zelf willen
Nope. Bij bol.com bood de externe verkoper die keuzemogelijkheid dus niet.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:13 schreef DjVero het volgende:
[..]
Die keuze heb je altijd, je kunt namelijk ook nog bij ophaalpunten laten bezorgen.
Als ontvanger kan je niet kiezenquote:Op donderdag 21 september 2023 12:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
If you pay peanuts, you get monkeys.
Je kan er altijd voor kiezen om je hondenvoer gewoon ff zelf in de winkel te halen. Of hebben we zelfs daar geen tijd & zin meer voor?quote:Op donderdag 21 september 2023 14:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als ontvanger kan je niet kiezen
Je verschuift de doelpalenquote:Op donderdag 21 september 2023 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan er altijd voor kiezen om je hondenvoer gewoon ff zelf in de winkel te halen. Of hebben we zelfs daar geen tijd & zin meer voor?
Ja uren met een gebroken bekken rondslepen. Dat had Okkie vast liever dan in een hok leven.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:54 schreef piere het volgende:
[..]
Wel een lekkere snelle dood voor Okkie
Zal allemaal best, maar als ik de bezorgers hier goed bekijk..die hebben bijna allemaal snot in de kop ipv hersens. Ze kunnen werkelijk iedereen gebruiken bij postnl.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:26 schreef Harvest89 het volgende:
Die pakketbezorgers worden ook zwaar overwerkt.
Wat een stressfeest maken die elke dag mee. Dan ga je dit soort stomme fouten maken.
In elk geval heel triest voor het konijn, dat hij zo lang heeft moeten lijden.
Daar kiezen ze zelf voor als "zelfstandig ondernemer"quote:Op donderdag 21 september 2023 14:26 schreef Harvest89 het volgende:
Die pakketbezorgers worden ook zwaar overwerkt.
Wat een stressfeest maken die elke dag mee. Dan ga je dit soort stomme fouten maken.
In elk geval heel triest voor het konijn, dat hij zo lang heeft moeten lijden.
Jep. En hard ook. Toen we vroeger thuis nog konijnen hadden schrok er eentje zich eens de tandjes van een buurtkat toen ze in de tuin rondliepen en raakte in paniek. Ik wist ook niet wat ik hoorde. (Op een afgescheurd nageltje na was ze verder oké.)quote:Op donderdag 21 september 2023 12:56 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze dat konden!
Herkenbaar. Ooit eens 25 warmtelampen besteld voor een dierenopvang. Er waren er nog twee heel. De rest bestond uit nog amper herleidbare glasscherven en inderdaad dat compleet vermalen gruis.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Eerder dit jaar was het echt erg. Meerdere glazen en schalen besteld van Ikea. Het kwam aan als zand. Ik overdrijf niet. Ja een paar grote scherven, maar de bodem van de doos was bedekt met een laag glas poeder.
Ik was niet eens kwaad meer, ik stond verstelt hoe je dat voor elkaar krijgt. Dit was niet de doos 1 keer laten vallen. Iemand heeft letterlijk over de doos heen moet rijden met een truck om het zo fijn te krijgen. En vervolgens ook gedacht hebben "Ach dit merkt vast niemand"
Ik ook, kan er niets aan dien. hoewel het natuurlijk van de zotte is om een pakket zomaar over de schutting heen te flikkeren.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:52 schreef koemleit het volgende:
ja het is allemaal heel zielig.
maar
ik moest wel lachen.
Dat is dan ook het probleem he. Als het meer als accesoires dan menselijk leven wordt gezien is het geen enkel probleem als het een keer kapot geplet wordt. Nemen we het krijsen van het konijn even niet mee. Moet je maar zien als een alarmquote:Op donderdag 21 september 2023 15:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik ook, kan er niets aan dien.
Omdat je een konijn hebt?quote:Op donderdag 21 september 2023 15:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Daarom koop ik ook niks meer bij een online winkel als er géén optie is om het bij een afhaalpunt op te halen.
Heb jij dan een betere suggestie wat voor jou minder cuck klinkt?quote:Op donderdag 21 september 2023 16:01 schreef SOG het volgende:
"Er ligt natuurlijk veel druk op die gasten. Maar doe dan ten minste een briefje in de bus dat er iets is misgegaan."
Ewa drerrie ik heb je konijn per ongeluk laten slapen a sahbi. Ben snel loesoe gegaan je weet toch. Sorry a matti.
Wat een cuck is die eigenaarmet zn briefje in de bus
Bij mezelf kwam een pakket niet aan, en bleek het door een fout bij PostNL per ongeluk weer retour gezonden.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:04 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Klopt. Zoals ik bij bol.com en vervolgens raakt het pakket kwijt. Ik wacht al 3 weken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |