abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 september 2024 @ 00:15:13 #226
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215095322
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 00:11 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Je bedoeld nu de herhalingen op Net 5 zeker? De 1e Boeuf Bourguinon was niet te kanen want daar moest mayo overheen :{w
Overigens wel leuk om terug te kijken hoor, kijk nu al uit naar het moment dat Nadege er weer in komt :D
Ik kijk Chateau Meiland nu ook, het is idd. een herhaling. Wel erg vermoeiend om die man steeds te horen: hij praat zo intens met zoveel gebaren ook. Erica vind ik gaaf: onverstoorbaar en risico’s nemend. Met de hond heb ik te doen. Leuke dochters.
Moest er mayonaise over die Boeuf :D
pi_215095372
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 00:15 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik kijk Chateau Meiland nu ook, het is idd. een herhaling. Wel erg vermoeiend om die man steeds te horen: hij praat zo intens met zoveel gebaren ook. Erica vind ik gaaf: onverstoorbaar en risico’s nemend. Met de hond heb ik te doen. Leuke dochters.
Moest er mayonaise over die Boeuf :D
Tja dat is typisch Martien, met veel gebaren. :D Erica is wel lekker nuchter, zo veel anders dan bijvoorbeeld dochter Maxime.
Ja ze vonden de Boeuf heel flauw :P
  donderdag 26 september 2024 @ 08:51:53 #228
311340 J83
New kid, be nice
pi_215096485
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2024 00:15 schreef Boca_Raton het volgende:

Leuke dochters.

Plakt Maxime daar ook al achter vrijwel iedere zin een "aah"?

Dat deed ze maandag ook bij "let's go"; Let's go-aah :{
  donderdag 26 september 2024 @ 10:37:56 #229
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215097177
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 08:51 schreef J83 het volgende:

[..]

Is me niet opgevallen!
pi_215097819
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 08:51 schreef J83 het volgende:

[..]

Is me pas opgevallen sinds ongeveer de Noordwijk periode
pi_215140438
Wat een gestress met die camper over de smalle wegen _O-
pi_215140458
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 20:41 schreef Dutch_view het volgende:
Hahah ja 't ken net
  maandag 30 september 2024 @ 20:43:14 #234
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_215140459
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 20:41 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zie de productie al zeggen: ga hier even in goede content
pi_215140491
Alleen die Maxime... de rest mag ik. Alleen zij...
pi_215140730
Er zit gewoon een achteruitrij camera op die camper
Maar goed, voor de show negeren we dat gewoon maar even :D :7
  maandag 30 september 2024 @ 21:28:42 #237
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215140855
Wat is die Martien irritant zeg. Hij zuigt gewoon aandacht. Alles draait om hem. :N
pi_215141498
het was weer gezellig, 45 minuten waarvan 34 minuten gegil over rijden en parkeren.

dat mag wel iets minder hoor, het is echt continu hetzelfde en het is niet meer om aan
te horen, dat gejoel in die camper de hele tijd.

daarom kijk ik altijd 'gemist', dan kan ik er snel doorheen skippen, op zoek naar leuke
stukjes. maar die waren deze week wel heeeeel sporadisch.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:44:07 #239
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215151868
Jammer dat de camera continu op Martien gericht is. Ik word horendol van zijn stemmingswisselingen en boosheid. Erica daarentegen vind ik geweldig. Die ziet geen beren op de weg.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 19:59:18 #240
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215161226
Vanavond geen Chateau ?!
  maandag 28 oktober 2024 @ 11:49:45 #241
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215400527
Voor die paar mensen die nog keken:

SBS 6 grijpt last minute in en zendt vanavond géén nieuwe aflevering van Chateau Meiland: En Route uit. “Dit moet enorm pijn doen. Dat programma wordt er totaal doorheen gerommeld.”

Alles wat je op Net5 neerkwakt is gedoemd te mislukken: daar flopt echt vrijwel alles. En daarom zijn ze bij Talpa nogal gestresst over de Jan Versteegh-première van vanavond: die begint met zijn dagelijkse show Muscles & Brains, wat een enorm niemendalletje lijkt. Tijdstip? 20.30 uur op Net5. En vanavond voor één keertje óók op SBS 6. Huh?!

Ja, Talpa gaat de première van Muscles & Brains op twee zenders tegelijk uitzenden en daarvoor moeten Martien Meiland en zijn gegil een weekje wijken op SBS 6. “Paniekvoetbal”, noemt RTL Boulevard-sterredacteur Joost Maiburg het bij Kijk op Kijkcijfers. En tv-autoriteit Tina Nijkamp: “Dit is echt heel merkwaardig! Last-minute-beslissing!”

Tina vindt het opvallend dat zelfs Chateau Meiland: En Route een weekje wordt geofferd. “Alles op alles wordt gezet om dit dagelijkse Net5-project wél te laten slagen na de teleurstellende start van dit tv-seizoen.”
Rommelig

Wanneer die aflevering wordt ingehaald? Martien vertelt in een SBS 6-filmpje dat zijn show volgende week op zowel maandag als dinsdag te zien zal zijn. En de drie afleveringen daarna? Die worden állemaal de week erop uitgezonden, op maandag, dinsdag en woensdag, in plaats van uitgesmeerd over drie weken, zoals gebruikelijk is.

Waarom dat dan weer is? Over drie weken begint de zender op het Meiland-tijdstip opeens met de dagelijkse Rob Kamphues-show De Quizmarathon. “Op deze manier heeft SBS 6 het seizoen er doorheen gejast voordat De Quizmarathon van start gaat op 18 november. Wel erg rommelig voor de kijker”, vindt Joost Maiburg.

Hoe kijkt Tina hiernaar als oud-zenderbaas van SBS 6? “Daar is qua programmaschema en bestelling iets niet goed gegaan bij SBS 6, lijkt me. De Quizmarathon is duidelijk op het laatste moment besteld, want anders hadden ze wel minder Meiland-afleveringen ingekocht lijkt me.”

Tina begrijpt er even helemaal niks van, vervolgt ze op haar analysekanaal. “Waarom doen ze die Quizmarathon überhaupt? Zeer, zeer, zeer kleine slagingskans.”

Tv-kenner Rob Goossens leeft mee met Martien. “Want dit moet enorm pijn doen”, zegt hij in RTL Boulevard. “Zijn programma wordt er in twee weken totaal doorheen gerommeld, om daarna plaats te maken voor het nieuwe programma De Quizmarathon met Rob Kamphues.”

“Dan zou ik zeggen: nog niet zo heel lang geleden stond Martien natuurlijk met de Televizier-Ring om zijn vinger en een paar jaar later wordt hij weggerommeld voor Rob Kamphues, dus het kan verkeren in televisieland.”

Bron: mediakrant.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_215401213
Denk dat het ook een tactische move is om alles in 1x uit te zenden na volgende week. Het is nieuwe trend om dagelijks afleveringen van een TV programma uit te zenden. Je ziet dat RTL dit nu ook gaat doen. Na het succes van B&B Vol Liefde gaan ze vanaf volgend jaar een langer seizoen maken van Winter Vol Liefde maken, MAFS gaat 3 dagen per week uitgezonden worden. Dat heeft niet zozeer met 'uitmelken' te maken maar een tactische keuze want kijkers vinden dat leuk. Weet alleen niet of dat met De Meilandjes dan zo gaat werken, maar ook Muscles & Brains is dagelijks dus een dagelijks programma uitzenden is een trend en creëert een community omtrent een TV programma. Lineaire TV is dalende dus proberen ze het op deze manier om kijkers vast te houden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215403872
Vind het maar raar en niet leuk om het seizoen zo af te ronden om de laatste 3 afleveringen in een week te proppen
pi_215415500
Huh is het seizoen nu klaar?
pi_215415613
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 06:10 schreef Mip1988 het volgende:
Huh is het seizoen nu klaar?
Zie post van golfer boven je.
pi_215590727
Afgeraffeld seizoen. Toch vond ik het leuk deze keer. De zoektocht naar een zogenaamd tweede vakantiehuis voor Martien, sowieso vraagprijs boven de 5 ton, niks gaan ze uiteraard kopen. En zeker wanneer er geen volgend Talpa-seizoen meer in zit. Ik vond het toch leuk om naar te kijken dit keer, het geklungel met de campers etc. Martien met zijn eeuwige roodleren boodschappentas om zijn schouder. Naja, volgens mij is het eind bereikt. Genoten van dit ooit vrij spontaan gezin, vind het wel genoeg inmiddels. Kappen met die onzin.
pi_215590876
Ik keek vroeger altijd maar was al een flinke tijd gestopt met kijken. Ik heb niet meer gekeken sinds ze weer naar Noordwijk zijn verhuisd.

Nu zag ik laatst weer een aflevering van de huidige serie en Martien is wel enorm geïrriteerd steeds. Alsof hij het echt niet meer trekt.

Het was nooit een vrolijke Frans, maar nu kreeg ik echt het idee dat hij er geen zin meer in heeft.

Stop er dan in godsnaam mee.

[ Bericht 8% gewijzigd door lily op 15-11-2024 19:26:42 ]
pi_215591725
In het begin van het seizoen dacht ik nog dat ze echt op zoek waren naar een vakantiehuis.
Maar gedurende het seizoen kwam ik tot de conclusie dat het allemaal fake was en een soort kapstok om een nieuw seizoen aan op te hangen.
Woensdag tijdens de laatste aflevering was er ook een slap verhaal dat ze misschien, ooit, heel misschien, wel weer verder zouden kijken in het buitenland.
Slappe hap dus en ik erger me kapot aan Maxime om achter ieder woord -ehhh te zeggen :(
Anderen nemen dat al over nu...
Kap er maar lekker mee zou ik zeggen
  vrijdag 15 november 2024 @ 20:57:06 #249
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215591948
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 20:39 schreef Dutch_view het volgende:
In het begin van het seizoen dacht ik nog dat ze echt op zoek waren naar een vakantiehuis.
Maar gedurende het seizoen kwam ik tot de conclusie dat het allemaal fake was en een soort kapstok om een nieuw seizoen aan op te hangen.
Woensdag tijdens de laatste aflevering was er ook een slap verhaal dat ze misschien, ooit, heel misschien, wel weer verder zouden kijken in het buitenland.
Slappe hap dus en ik erger me kapot aan Maxime om achter ieder woord -ehhh te zeggen :(
Anderen nemen dat al over nu...
Kap er maar lekker mee zou ik zeggen
En al die zielige makelaars die ze voor dat hebben misbruikt.
pi_215591973
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 20:57 schreef spapaars het volgende:

[..]
En al die zielige makelaars die ze voor dat hebben misbruikt.
ja sommigen betaalden zelfs hun lunch.
Maar ja het is en blijft tv, dus misschien kregen die makelaars wel betaald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')