abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210706140
Hoe komt dat soort onzin eigenlijk buiten Rusland? :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 21 september 2023 @ 16:13:42 #127
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_210706318
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:52 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Volgens mij nemen Russen dit zelf ook niet serieus. Het is pure propaganda an sich. Maar wat is in godsnaam het doel daarvan? Ze weten zelf ook wel dat het onzin is.
De enige die het serieus neemt is Putin.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210706427
CNN
pi_210706453
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 11:38 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Van Zelensky ja. Die Oekraiense graanoverschotten, daar moet de fik in en dat verlies moet gezamenlijk gedragen worden door deels de EU en deels Oekraine, maar dat moet hij diplomatiek op EU niveau aankaarten en niet Polen om uitkafferen, want nu brengt hij de Poolse regering in de positie dat deze niets anders kan dan tegengas geven.
Nee niet verbranden, dat moet naar Afrika. Daarom transit doorlaten en niet zo liggen te emmeren daarover. Dat was immers sowieso al de afspraak.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_210706485
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 21 september 2023 @ 17:11:35 #131
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210706697
Meer foto's bij de link

https://qr.ae/pK7i4j
What motivates Russians?

After 1.5 years and 200,000+ dead soldiers, Russian propagandists decided it’s time “to stop lying”.

Kremlin’s propaganda moved from complex, hard-to-pronounce words like “demilitarization” and “denazification” to simple and understandable fascism: “We want to destroy all Ukrainians and live in their homes.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2023 18:15:28 ]
pi_210706830
twitter

Als ze maar uitgeschakeld zijn.
  donderdag 21 september 2023 @ 17:58:34 #133
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210707006
Nog meer bommen op De Krim _O_

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 21 september 2023 @ 17:58:52 #134
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_210707010
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 17:31 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Als ze maar uitgeschakeld zijn.
En dan voor de rest van hun leven , behangen met medailles, in een rolstoel meedoen aan de jaarlijkse 9mei parade in Moskou.
pi_210707161
twitter

Ik vind dit toch echt schuren tegen een oorlogsmisdaad. Verlagen tot het niveau waarvan Russen beticht worden.
pi_210707208
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 18:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]

Ik vind dit toch echt schuren tegen een oorlogsmisdaad. Verlagen tot het niveau waarvan Russen beticht worden.
Ja, dit is bijna net zo erg als gevangenen castreren en meisjes van tien verkrachten. Bijna.
pi_210707329
Ander topic, maar decennia gezeik en gestook zijn de Russen nu toch echt verslagen in Azerbeidzjan. De Russische vredesmacht bleek wederom een papieren tijger en na een paar dagen strijd is het over en uit. Ben benieuwd of er meer bevroren conflicten gaan volgen.
pi_210707376
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 16:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Nee niet verbranden, dat moet naar Afrika. Daarom transit doorlaten en niet zo liggen te emmeren daarover. Dat was immers sowieso al de afspraak.
Naar Afrika gaat in de praktijk maar een klein deel. Het grootste deel was en is in de praktijk toch voor onze varkens en kippen…
pi_210707398
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2023 17:58 schreef Starhopper het volgende:
Nog meer bommen op De Krim _O_

[ twitter ]
De Oekraïners hebben de atacms helemaal niet nodig joh :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210707399
quote:
[ twitter ]

Is ook tegen oorlogswetten in. (Internationaal convenent van Genève)
Maar het conflict verhard na de oorlogsmisdaden van de Russen.
Toch zou aan hun kant een andere aanpak meer medewerking creëren
Vakman pur sang
  donderdag 21 september 2023 @ 18:49:02 #141
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_210707418
quote:
[ twitter ]

Zodat meneer de volgende dag weer wat Oekraïners neer kan maaien? Hij heeft daar in eerste instantie al niets te zoeken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_210707447
quote:
[ twitter ]

Hoe bedoel je? Dat wanneer een Rus zwaait dat de drone operator maar moet stoppen met granaten gooi?
-Rabia Al-Basri
pi_210707448
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 18:49 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Zodat meneer de volgende dag weer wat Oekraïners neer kan maaien? Hij heeft daar in eerste instantie al niets te zoeken.
Rusland kan dit soort beelden gebruiken om de troepen te motiveren om te blijven vechten ipv overgeven. En dat is iets wat je niet wil. Al lijkt er niet echt een manier te zijn om deze overgave te accepteren.
pi_210707485
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 18:25 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ja, dit is bijna net zo erg als gevangenen castreren en meisjes van tien verkrachten. Bijna.
Want dat is standaard bij de Russen?
pi_210707493
quote:

[..]
Een militair die zich overgeeft of overgegeven heeft toch doden is wel iets wat tegen de Geneefse Conventie in gaat volgens mij.

Maar ik begrijp het vanuit Oekraïns oogpunt ook wel goed.
Die drone operator heeft misschien wel familieleden of geliefden verloren door de Russen.
En tal van strijdmakkers verloren.

Ik ken mezelf goed genoeg om toe te geven dat als ik een Oekraïnse militair zou zijn, ik ook geen enkele Rus in leven zou laten.

En dit staat natuurlijk niet in verhouding tot de massale oorlogsmisdaden die de Russen plegen (castraties, ogen uitsteken, martelen, burgerdoelen aanvallen enzovoorts).
pi_210707497
quote:

[..]
De volgende dag, met 1 been minder?
Vakman pur sang
pi_210707505
quote:

[..]
Zo kun je alles wel goedlullen.
  donderdag 21 september 2023 @ 18:59:10 #148
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210707526
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 18:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Rusland kan dit soort beelden gebruiken om de troepen te motiveren om te blijven vechten ipv overgeven. En dat is iets wat je niet wil. Al lijkt er niet echt een manier te zijn om deze overgave te accepteren.
Alsof ze dat zonder dit filmpje niet zouden doen :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210707547
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 18:55 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Een militair die zich overgeeft of overgegeven heeft toch doden is wel iets wat tegen de Geneefse Conventie in gaat volgens mij.

Maar ik begrijp het vanuit Oekraïns oogpunt ook wel goed.
Die drone operator heeft misschien wel familieleden of geliefden verloren door de Russen.
En tal van strijdmakkers verloren.

Ik ken mezelf goed genoeg om toe te geven dat als ik een Oekraïnse militair zou zijn, ik ook geen enkele Rus in leven zou laten.

En dit staat natuurlijk niet in verhouding tot de massale oorlogsmisdaden die de Russen plegen (castraties, ogen uitsteken, martelen, burgerdoelen aanvallen enzovoorts).
Persoonlijke verliezen krijg je in iedere oorlog. Daarom ongewapende, zich overgevende, tegenstanders neermaaien is dan nog niet goed te praten. Face to face ook moeilijker om te doen lijkt me. Zo’n drone operator heeft afstand tot zijn doelen, maakt het makkelijker meedogenloos te zijn.

Massale oorlogsmisdaden, misschien, maar dat maakt niet elke Rus schuldig.
  donderdag 21 september 2023 @ 19:01:26 #150
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_210707565
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 18:55 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Maar deze man was zich niet aan het overgeven. Hij was niet met een witte vlag op weg naar Oekraïense soldaten of iets dergelijks.
Hij was daar gewoon als soldaat, en werd uitgeschakeld door granaten van een drone.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')