Niet gelezenquote:Op woensdag 20 september 2023 22:32 schreef GwaiLow het volgende:
We kunnen ons toch ook niet verschuilen achter ''Arsenal nr 2 Premier League'' ? Bosz wilde niet wat meer verdedigen, omdat Arsenal anders te goed is en je geen weerstand kan bieden. Op deze manier zouden ze misschien ook goals tegen krijgen, maar dan wel onder weerstand. Echt de grootste onzin..
Arsenal heeft een ploeg die een prima bal kan trappen, maar dat heeft PSV ook. Van PSV had ik verwacht dat ze hier 1-1 zouden spelen of wellicht nipt 2-1 onderuit zouden gaan, maar dit is wel beschamend.
Tot morgen danquote:Op woensdag 20 september 2023 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden alsjeblieft
Volgens mij moet je een aanvraagformulier invullen bij Coco.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
3-1 ja maar @:coco neemt me nooit mee in zijn overzicht. Zit hier voor de kat zijn kut.
Wie is we?quote:Op woensdag 20 september 2023 22:32 schreef GwaiLow het volgende:
We kunnen ons toch ook niet verschuilen achter ''Arsenal nr 2 Premier League'' ? Bosz wilde niet wat meer verdedigen, omdat Arsenal anders te goed is en je geen weerstand kan bieden. Op deze manier zouden ze misschien ook goals tegen krijgen, maar dan wel onder weerstand. Echt de grootste onzin..
Arsenal heeft een ploeg die een prima bal kan trappen, maar dat heeft PSV ook. Van PSV had ik verwacht dat ze hier 1-1 zouden spelen of wellicht nipt 2-1 onderuit zouden gaan, maar dit is wel beschamend.
Soort van coporate governance code?quote:Op woensdag 20 september 2023 22:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een aanvraagformulier invullen bij Coco.
Zit ook een stukje aansprakelijkheidsclausule bij.
Geen enkel probleemquote:Op woensdag 20 september 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zei trouwens tot morgen.
Maar ik ga het ESPN voetbalfeestje vermoedelijk missen. Mijn welgemeende excuses.
Zoiets jaquote:Op woensdag 20 september 2023 22:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Soort van coporate governance code?
Waar heb je het overquote:Op woensdag 20 september 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
Altijd dat gezeik over mijn![]()
Ik stop er gewoon maar mee!
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 20 september 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
Kalequote:Op woensdag 20 september 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
Fijn dat je het gat vult dat Fosive heeft achtergelatenquote:Op woensdag 20 september 2023 22:37 schreef Coco het volgende:
Ik had even zin om theater te maken, excuus.
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:37 schreef GGMM het volgende:
Als het niet gaat zoals ik het wil stop ik er mee!!
Ben je een 16jarig pubermeisje ofzo
Excuses aanvaard.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:37 schreef Coco het volgende:
Ik had even zin om theater te maken, excuus.
Het FOK volk.quote:
Dan zal Coco wel heel wijs zijnquote:Op woensdag 20 september 2023 22:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Alle fouten die we maken zijn uiteindelijk levenslessen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |