Eens.quote:
Dat is het vervelende aan generaliseren. Dan ga je net iets te veel onzin lullen.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Berlijn ook niet echt de stad naar.
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Benji zit op m'n sportapparaat dat zou echt een hele leuke foto opleveren
Maar helaas is Fosive er niet
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:28 schreef CR7 het volgende:
Alle B keus van Arsenal komt erin voor de 70e minuut. Pijnlijk dit.
Joh, ze staan 3-0 voor. En die "B-keus" zou bij PSV gewoon basis staanquote:Op woensdag 20 september 2023 22:28 schreef CR7 het volgende:
Alle B keus van Arsenal komt erin voor de 70e minuut. Pijnlijk dit.
In het Ajax topic vond een user het jammer dat ze niet voor Dest gegaan waren.quote:
Naam, rugnummer.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
In het Ajax topic vond een user het jammer dat ze niet voor Dest gegaan waren.
Ach, Zlatan begon ook niet goed.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
In het Ajax topic vond een user het jammer dat ze niet voor Dest gegaan waren.
Je zou het niet zeggen he.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat is het vervelende aan generaliseren. Dan ga je net iets te veel onzin lullen.
Dankjewel. Jij ook alvast een goede nacht gewenst.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, maar ik wens je een fijne nachtrust
Slaap lekker maatquote:Op woensdag 20 september 2023 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dankjewel. Jij ook alvast een goede nacht gewenst.
Tot later vrienden
quote:
quote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eeuwig zonde dat we Dest niet hebben genomen.
Geen twijfel mogelijk.quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:30 schreef Erasmus het volgende:
Ik hoop op een kool voor PSV.
Dan klopt mijn Toto.
3-1 ja maar @Coco neemt me nooit mee in zijn overzicht. Zit hier voor de kat zijn kut.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:30 schreef Erasmus het volgende:
Ik hoop op een kool voor PSV.
Dan klopt mijn Toto.
Niet gelezenquote:Op woensdag 20 september 2023 22:32 schreef GwaiLow het volgende:
We kunnen ons toch ook niet verschuilen achter ''Arsenal nr 2 Premier League'' ? Bosz wilde niet wat meer verdedigen, omdat Arsenal anders te goed is en je geen weerstand kan bieden. Op deze manier zouden ze misschien ook goals tegen krijgen, maar dan wel onder weerstand. Echt de grootste onzin..
Arsenal heeft een ploeg die een prima bal kan trappen, maar dat heeft PSV ook. Van PSV had ik verwacht dat ze hier 1-1 zouden spelen of wellicht nipt 2-1 onderuit zouden gaan, maar dit is wel beschamend.
Tot morgen danquote:Op woensdag 20 september 2023 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden alsjeblieft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |