SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 punten in 5 of 7 in 4 lijkt me toch ook wel een substantieel verschil.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Feyenoord verspeelt ook punten aan begin competitie, net als Ajax, maar bij de echt grote topclub wordt het veel groter uitgemeten in de media.
Maar die hoor ik vaak wel wijze dingen over zichzelf dan wel medespelers zeggen...quote:Op woensdag 20 september 2023 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berghuis heeft inmiddels ook al zo veel van dat soort incidenten dat hij als aanvoerder niet heel geloofwaardig meer is.
Dat Bergwijn een waardeloze andere optie is is weer iets anders.
Te aardig mss?quote:Op woensdag 20 september 2023 14:38 schreef Gutanoth het volgende:
Het gekke is dus dat die Steijn echt overkomt als een sympathieke jongen. Past helemaal neit bij ajax
Ik ook, maar dat gefrustreerde schoppen en slaan heeft er altijd ingehangen bij hem, die kronkel in zijn kop maakt hem gewoon onbetrouwbaar in die rol. Dat laatste seizoen bij Feyenoord werd hij gewoon uitgekotst door zijn meeste medespelers, en hoewel de omstandigheden + Cor Pot daar ook een rol in hebben gespeeld vraag ik mij af hoe hij het nu zou doen aangezien hij de vorige keer ook niet goed om ging met dat ‘wij zijn een Nederlandse club, wij spreken Nederlands’ gedoe.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:31 schreef Tarado het volgende: [..] Ik vind het altijd prima zoals hij de pers te woord staat, dat was in z'n Feyenoord tijd ook al.
Ja maar Feyenoord verspeelde ook punten, altijd tegen ons. Mimimimi.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:41 schreef Tarado het volgende:
Net als je het met vrouwen nooit over andere vrouwen moet hebben moet je het als trainer nooit over andere clubs hebben met uitzondering van de directe tegenstander.
Arne kan er ook wat van af en toe hoor, maar ik vind dat gewoon niet zo handig.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar Feyenoord verspeelde ook punten, altijd tegen ons. Mimimimi.
In ieder geval nooit in de ‘ja maar zij’ vorm.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:41 schreef Tarado het volgende:
Net als je het met vrouwen nooit over andere vrouwen moet hebben moet je het als trainer nooit over andere clubs hebben met uitzondering van de directe tegenstander.
Die gebruikt het dan vaak vooral om zichzelf een beetje te pijpen, maar eens.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Arne kan er ook wat van af en toe hoor, maar ik vind dat gewoon niet zo handig.
Lijkt me niet het type die een verslaving heeft aan FIFA in tegenstelling tot jou.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Sterke trainer tijdens de persco, lekker laten zitten
Mooi dat je het blijft herhalenquote:Op woensdag 20 september 2023 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me niet het type die een verslaving heeft aan FIFA in tegenstelling tot jou.
"kracht van herhaling" las ik vandaag hier. Als feyenoorder in dit topic moet je dat bekend voorkomen toch?quote:Op woensdag 20 september 2023 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mooi dat je het blijft herhalen, wil je anders 1 van mijn 17 ps5's lenen?
Second City syndrome.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:55 schreef Simmertje het volgende:
Waarom zitten hier trouwens vooral de Feyenoorders, zie eigenlijk vrij weinig fans van andere clubs. Trauma van 20 jaar lang ellende verwerken ofzo?
Mwoah kan er maar op 1 spelen dus dat hoeft niet voor mij. Ik spiegel je gedrag gewoon lieverd.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mooi dat je het blijft herhalen, wil je anders 1 van mijn 17 ps5's lenen?
Zolang het een beetje een normale discussie blijft vind ik het wel prima, maar een aantal zijn daar te zwakzinnig voorquote:Op woensdag 20 september 2023 14:55 schreef Simmertje het volgende:
Waarom zitten hier trouwens vooral de Feyenoorders, zie eigenlijk vrij weinig fans van andere clubs. Trauma van 20 jaar lang ellende verwerken ofzo?
Is goed vriendje, alvast gefeliciteerd met de overwinning zondag, statistisch gezien heeft Ajax de meeste kans om te winnen zondag en gezien de historie.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah kan er maar op 1 spelen dus dat hoeft niet voor mij. Ik spiegel je gedrag gewoon lieverd.
Probeer uit de schulden te blijven hequote:Op woensdag 20 september 2023 15:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is goed vriendje, alvast gefeliciteerd met de overwinning zondag, statistisch gezien heeft Ajax de meeste kans om te winnen zondag en gezien de historie.
neitquote:Op woensdag 20 september 2023 14:38 schreef Gutanoth het volgende:
Het gekke is dus dat die Steijn echt overkomt als een sympathieke jongen. Past helemaal neit bij ajax
En hoe is het geregeld in fifa ?quote:Op woensdag 20 september 2023 15:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is goed vriendje, alvast gefeliciteerd met de overwinning zondag, statistisch gezien heeft Ajax de meeste kans om te winnen zondag en gezien de historie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |