abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 september 2023 @ 20:15:58 #176
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210741398
Er wordt nu dus gewoon een geheel gebied dat vol zit met Armeens erfgoed en waarin zij eeuwenlang in grote getalen hebben gewoond ontvolkt. Dat is best een bittere pil. Zeker gezien hun nationale trauma niet wordt erkend door de twee partijen waar ze nu het meest mee dealen.

Maar ja, ze zijn zelf ook als beesten tekeer gegaan :{
pi_210743569
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 20:15 schreef Richestorags het volgende:
Er wordt nu dus gewoon een geheel gebied dat vol zit met Armeens erfgoed en waarin zij eeuwenlang in grote getalen hebben gewoond ontvolkt. Dat is best een bittere pil. Zeker gezien hun nationale trauma niet wordt erkend door de twee partijen waar ze nu het meest mee dealen.

Maar ja, ze zijn zelf ook als beesten tekeer gegaan :{
Armenië erkent het leed dat ze de Azerbeidzjanen aangedaan hebben ook niet. Ze bagatteliseren de gebeurtenissem en willen geen excuses aanbieden of compensatie betalen voor het uitroeien en platbranden van 500+ Azerbeidzjaanse dorpen en steden. Voor het etnisch zuiveren van 800.000 Azerbeidzjanen.
pi_210743656
Stepanekert/Hankendi krijgt nu elektriciteit uit Azerbeidzjan.

Niet echt een teken dat de Azerbeidzjanen de Armeniërs willen verjagen.

twitter
  zondag 24 september 2023 @ 22:57:18 #179
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210743886
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 22:32 schreef polderturk het volgende:

[..]
Armenië erkent het leed dat ze de Azerbeidzjanen aangedaan hebben ook niet. Ze bagatteliseren de gebeurtenissem en willen geen excuses aanbieden of compensatie betalen voor het uitroeien en platbranden van 500+ Azerbeidzjaanse dorpen en steden. Voor het etnisch zuiveren van 800.000 Azerbeidzjanen.
Uiteindelijk zal er over en weer eens een keer een verzoening moeten plaatsvinden..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210744053
Zijn er degelijk onderbouwde redenen om uit te gaan dat Armeniërs daar gezuiverd gaan worden? Heeft Aliyev zijn leger niet goed in de hand of lijkt het erop dat hij dit zelf van plan is om uit te voeren?
Incelfrikandel
  zondag 24 september 2023 @ 23:18:05 #181
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210744121
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:11 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Zijn er degelijk onderbouwde redenen om uit te gaan dat Armeniërs daar gezuiverd gaan worden? Heeft Aliyev zijn leger niet goed in de hand of lijkt het erop dat hij dit zelf van plan is om uit te voeren?
Hooguit historische parallellen. Maar waarschijnlijk vertrekt het deel dat niet wil integreren uit zichzelf al wel.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210744433
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 23:11 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Wat we vooralsnog zien gebeuren is dat velen vanuit hunzelf de bus pakken en vertrekken.

twitter

Ismail Djalilov@thisisdjalilov

I do, too. It is imperative to at least attempt to make people stay. Otherwise, it looks like an ethnic cleansing and a nation that has been subjected to that should not do that to others.

Onnik J. Krikorian @onewmphoto
There's also the issue of very real fears and concerns, real or imagined, and I suspect the same is true for Azerbaijani IDPs moving back to close to Karabakh. In the case of the ethnic Armenians, however, they can have the right to reconsider once things settle down.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210744481
twitter
pi_210744499
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 september 2023 @ 00:33:40 #185
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 25 september 2023 @ 00:54:51 #186
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210745894
twitter

Karabakh update:

o Nearly 3,000 Armenians left Nagorno-Karabakh for Armenia. NK authorities says the road will be open for anyone to leave with their cars in the future

o Armenian official says Yerevan had never agreed to any corridor passing through its territory, but backs the idea of communications of regions per deals announce in July

o Head of Armenian lobbying group in Washington, ANCA, calls Pashinyan's bodyguard to take him down.

o Mass protests in Yerevan against Pashinyan

o Erdogan and Aliyev are meeting in Nakhchivan today

[ Bericht 54% gewijzigd door Slayage op 25-09-2023 11:22:33 ]
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 september 2023 @ 12:36:08 #188
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210747656
Wat een idioten zijn die Armeense nationalisten. Armenië kan als klein land met onbetrouwbare vrienden (Rusland, Iran) niks beginnen tegen een rijker, veel beter bewapend en numeriek ook veel groter Azerbeidzjan dat vrienden heeft die wel leveren (Israël, Turkije).

Terugvechten levert onnodige slachtoffers op en extra grondverlies.
pi_210747702
De leider van de Armeense lobbygroep ANCA die gezeteld is in de VS heeft opgeroepen de Armeense premier Pashinyan te doden?????

WOW !!!

Is dat niet strafbaar?
pi_210748155
twitter
pi_210748453
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:40 schreef polderturk het volgende:
De leider van de Armeense lobbygroep ANCA die gezeteld is in de VS heeft opgeroepen de Armeense premier Pashinyan te doden?????

WOW !!!

Is dat niet strafbaar?
Geen idee hoe dat juridisch zit in de staat waar hij zich bevindt, maar freedom of speech in de VS gaat best ver. Daarnaast zegt hij het verhuld en niet expliciet.
-Rabia Al-Basri
pi_210748597
twitter
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210750876
twitter
  maandag 25 september 2023 @ 18:12:21 #194
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_210750904
Goh veel Turken hier. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_210751104
twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210751133
Russian MFA blasts Armenian PM Pashinyan’s statements:

Pashinyan’s statement on independence on September 24 contains unacceptable attacks against the Russian Federation and causes rejection from Moscow.

Pashinyan, with anti-Russian statements, is trying to relieve himself of responsibility for failures in domestic and foreign policy, shifting the blame to Moscow.

Yerevan is making a huge mistake by deliberately trying to destroy ties with the Russian Federation and making the republic a hostage to the geopolitical games of the West.
twitter
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 september 2023 @ 19:24:17 #197
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210751600
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2023 18:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Goh veel Turken hier. :D
Die hebben iets met Armenie.
pi_210751675
Ik herinner me het gesprek tussen de voormalige Armeense president Sarkissian en de Witrussische president Lukashenko nog.

Lukashenko:
"Waarom ga je niet akkoord? Aliyev heeft Armenië 5 miljard geboden voor de 5 regios. Je kan dan Nagorno-Karabakh, Kalbajar en Lachin houden"

Sarkissian:
"Ik geef hem 6 miljard als ik alles kan houden. Land dat we met bloed hebben gewonnen, kunnen we alleen met bloed afstaan".

Het is gegaan zoals Sarkissian wilde. Hebzucht heeft tot deze situatie geleid.
pi_210751809
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210751865
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 19:32 schreef polderturk het volgende:
Ik herinner me het gesprek tussen de voormalige Armeense president Sarkissian en de Witrussische president Lukashenko nog.

Lukashenko:
"Waarom ga je niet akkoord? Aliyev heeft Armenië 5 miljard geboden voor de 5 regios. Je kan dan Nagorno-Karabakh, Kalbajar en Lachin houden"

Sarkissian:
"Ik geef hem 6 miljard als ik alles kan houden. Land dat we met bloed hebben gewonnen, kunnen we alleen met bloed afstaan".

Het is gegaan zoals Sarkissian wilde. Hebzucht heeft tot deze situatie geleid.
Theiner heeft het over de "maximalist delusions" van de Armeniërs. Deze oorlog was drie jaar terug al beslist. Maar toch wilden ze geen deal. Volgens zeihan was het dertig jaar geleden al duidelijk wat eraan zat te komen.
Maarja als je iets niet wilt zien, zal je het ook niet zien. You Can Avoid Reality, But You Cannot Avoid the Consequences of Avoiding Reality
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')