Die tetten in de op dragen daar zeker aan bij.quote:
Slechts afberen achter de laptop.quote:
Nou goed om te lezen dat Modus weet waar het gepeupel warm van wordtquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die tetten in de op dragen daar zeker aan bij.
Deceptie ditquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Slechts afberen achter de laptop.
Ja, Puzze misleidt ons.quote:
Het gepeupel?quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou goed om te lezen dat Modus weet waar het gepeupel warm van wordt
Ze is heel wijsquote:
Wijs genoeg om ons om de tuin te leiden ja.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wijs genoeg om ons om de tuin te leiden ja.
Nog meer tetten als beloning?quote:
Uh ohquote:
Dat dus. Er is altijd ruimte voor meer tetten.quote:
Een kenner.quote:
Post ze maar.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dus. Er is altijd ruimte voor meer tetten.
Die blijven netjes zitten waar ze zitten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat vraagt om tetten!
[ afbeelding ]
Mag ik hopen ja.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die blijven netjes zitten waar ze zitten.
Inb4:quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
Nou, nog een geile squaw en dan geloof ik het wel weer.
[ afbeelding ]
Whehe, vies ventje.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Inb4:
"Die mag mijn vredespijp wel even roken"
Hoezo, alles om de vrede te bewaren!quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoezo, alles om de vrede te bewaren!
Nee hoor, want anders krijgen ze de Coltquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goeie Indiaan ben je ook weer.
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee hoor, want anders krijgen ze de Colt
Heeft die een lange loop?quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee hoor, want anders krijgen ze de Colt
Zeker, kom maar eens kijkenquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker, kom maar eens kijken
Ik stuur je al zoveel foto'squote:
Ah, ik zal eens in mn spamfolder kijken danquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik stuur je al zoveel foto's
Weet ik dat ook weerquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik zal eens in mn spamfolder kijken dan
Of misschien heb je een verkeerd nummer?quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weet ik dat ook weer
Even checken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of misschien heb je een verkeerd nummer?
Grote foto, duurt evenquote:
Grote loop grote foto, klinkt logischquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Grote foto, duurt even
quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Grote loop grote foto, klinkt logisch
quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou goed om te lezen dat Modus weet waar het gepeupel warm van wordt
Beter roddelen dan rodelenquote:
En toch Puzzie meppenquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En toch Puzzie meppen
Dat mag hier nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:52 schreef Sestra666 het volgende:
Zat nog in t vorige topic![]()
Waar zijn de dicks dan
quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik ben al heet genoeg
Heet hihi
Hoe komt het?quote:
Kindjes die iets overkomt, ik kan daar niet meer tegen, word er helemaal naar vanquote:
Oh ik dacht van de tetten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kindjes die iets overkomt, ik kan daar niet meer tegen, word er helemaal naar van
De magische cijfers eh? 3 en een 0.quote:
Wou zeggen .45 maar dat klinkt kleinquote:Op woensdag 20 september 2023 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De magische cijfers eh? 3 en een 0.
Dan liever de .50quote:Op woensdag 20 september 2023 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wou zeggen .45 maar dat klinkt klein
Zonder punt klinkt het groot!quote:Op woensdag 20 september 2023 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wou zeggen .45 maar dat klinkt klein
Ha die Puzz!quote:
Ik was gister ff helemaal niet okay nee, vroeg naar bed gegaan en nu voel ik me weer beterquote:
Wat scheelde eraan dan?quote:Op woensdag 20 september 2023 09:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was gister ff helemaal niet okay nee, vroeg naar bed gegaan en nu voel ik me weer beter
Ja, waarom eet je dat dan?quote:
Ja dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 20 september 2023 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, waarom eet je dat dan?
quote:Op woensdag 20 september 2023 09:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niethet smaakte ook voor geen meter
Het is okee.quote:
Het gaat toch ook om de punt?quote:Op woensdag 20 september 2023 09:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zonder punt klinkt het groot!
quote:Op woensdag 20 september 2023 09:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
GelukkigIk voel me nu iig weer een stuk beter
quote:Op woensdag 20 september 2023 09:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
GelukkigIk voel me nu iig weer een stuk beter
Niet alleen de punt denk ik? Alleen een punt is ook weer zo kortquote:Op woensdag 20 september 2023 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om de punt?
Nee, ook de rest van de lansquote:Op woensdag 20 september 2023 09:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet alleen de punt denk ik? Alleen een punt is ook weer zo kort
Duurde even voordat ik het doorhad, zit niet lang genoeg in dts om punt daaraan te koppelen.quote:
Oh dat is meer Modus zijn dingquote:Op woensdag 20 september 2023 09:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Duurde even voordat ik het doorhad, zit niet lang genoeg in dts om punt daaraan te koppelen.
Ik denk bij punt natuurlijk gewoon aan de paarsgepunte lans
Modus zijn ding, daar kan ik meerdere dingen bij bedenkenquote:Op woensdag 20 september 2023 09:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dat is meer Modus zijn ding
Lans wilde zeggen maar dat is een ander punt
Nu gaat hij straks weer roepen dat er over hem geroddeld wordt Ooopsquote:Op woensdag 20 september 2023 10:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Modus zijn ding, daar kan ik meerdere dingen bij bedenken
Het is niet roddelen als het waar is toch?quote:Op woensdag 20 september 2023 10:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu gaat hij straks weer roepen dat er over hem geroddeld wordt Ooops
Ik heb geen idee ?quote:Op woensdag 20 september 2023 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is niet roddelen als het waar is toch?
Ik ook niet, bedenk maar iets om het goed te praten, voorkomen dat gevoelige Modus boos wordt.quote:
Bijzondere modus operandi heb jij.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook niet, bedenk maar iets om het goed te praten, voorkomen dat gevoelige Modus boos wordt.
Sorry Modus!
Slim! Ik heb ook al sorry gezegdquote:Op woensdag 20 september 2023 10:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook niet, bedenk maar iets om het goed te praten, voorkomen dat gevoelige Modus boos wordt.
Sorry Modus!
Hopelijk accepteert hij onze sorrysquote:Op woensdag 20 september 2023 10:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Slim! Ik heb ook al sorry gezegd
Dat gaat we straks meemakenquote:Op woensdag 20 september 2023 10:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk accepteert hij onze sorrys
Als hij wakker wordt uit zn schoonheidsslaapjequote:
quote:Op woensdag 20 september 2023 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als hij wakker wordt uit zn schoonheidsslaapje
quote:
Hier ontspoort nietsquote:Op woensdag 20 september 2023 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben even weg en het ontspoort al
Tussen img-tags.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]bij mij wel, dus weet niet hoe te maken
Zelfs dat niet eensquote:
Oh, dacht dat ik dat had gedaanquote:
Geluktquote:Op woensdag 20 september 2023 10:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit was het plaatje!
Die is leukquote:Op woensdag 20 september 2023 10:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit was het plaatje!
Lekker schuddenquote:
Ik hoef er maar een van die tetten , ik gebruik geen zoutquote:
Peper dan?quote:Op woensdag 20 september 2023 10:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoef er maar een van die tetten , ik gebruik geen zout
Peper wel en uiteindelijk zit overal suiker en zout inquote:
Dat wel jaquote:Op woensdag 20 september 2023 10:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Peper wel en uiteindelijk zit overal suiker en zout in
Moet je iets spannends gaan doenquote:Op woensdag 20 september 2023 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Beetje saaie dag vandaag.
Dat klinkt vast als een uitdaging voor Stiggyquote:Op woensdag 20 september 2023 11:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet je iets spannends gaan doen
Ik verwachtte natuurlijk "ik zal jou eens gaan doen"quote:Op woensdag 20 september 2023 11:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat klinkt vast als een uitdaging voor Stiggy
Wou het wel zeggenquote:Op woensdag 20 september 2023 11:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik verwachtte natuurlijk "ik zal jou eens gaan doen"
Maar het werd stil, dus denk dat hij iets anders gevonden heeft om te doen
Ja!!quote:Op woensdag 20 september 2023 11:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik verwachtte natuurlijk "ik zal jou eens gaan doen"
Maar het werd stil, dus denk dat hij iets anders gevonden heeft om te doen
Zal jou eens goed!quote:Op woensdag 20 september 2023 11:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja!!![]()
Nou misschien maar goed ook dat hij andere dingen aan zijn helm heeft
Zo ben ikquote:
Gelukkig! Dan is dit dus de goede SC!quote:
SEX=hierquote:Op woensdag 20 september 2023 11:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig! Dan is dit dus de goede SC!
Hihi.quote:
Huehue.quote:
Weet ikquote:
Heb wel de omvang van de kerstman.quote:
Deel je ook cadeautjes uit?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb wel de omvang van de kerstman.
Ho ho ho.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb wel de omvang van de kerstman.
quote:
Ik weet niet of ik perse wil wetenquote:Op woensdag 20 september 2023 13:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor cadeautjes dat zijn
quote:Op woensdag 20 september 2023 13:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor cadeautjes dat zijn
quote:Op woensdag 20 september 2023 13:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik perse wil weten
quote:
Moet je zelf betalen voor de cadeauquote:
Daar zeg ik geen nee tegen?quote:
Heel verstandig van jouquote:Op woensdag 20 september 2023 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen?
Naja misschien wel eigenlijk
MadAmy?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Met 3 ho's kan ik misschien een madam worden
MadamY, het is de klemtoon hequote:Op woensdag 20 september 2023 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
MadAmy?
Hmmm, klonk beter in mijn hoofd.
Helemaal gelijkquote:Op woensdag 20 september 2023 13:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
MadamY, het is de klemtoon he
En de leuke klanten voor jezelf houdenquote:
Vreselijk beroep lijkt me datquote:Op woensdag 20 september 2023 14:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En de leuke klanten voor jezelf houden
Ach, er zijn vast mensen die het met plezier doen.quote:
Oh die zijn er zeker , iets voor jou begrijp ik?quote:Op woensdag 20 september 2023 14:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, er zijn vast mensen die het met plezier doen.
Van je hobby je beroep maken
Nee, ik denk dat ik daar heel slecht in zou zijn. Weet ik wel zeker eigenlijk.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh die zijn er zeker , iets voor jou begrijp ik?
Het moet je echt liggen, het is heel specifiekquote:Op woensdag 20 september 2023 14:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik daar heel slecht in zou zijn. Weet ik wel zeker eigenlijk.
Ja en je moet ook wel wat kunstjes kennen denk ik. Ik ben daar niet zo goed inquote:Op woensdag 20 september 2023 14:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het moet je echt liggen, het is heel specifiek
Zal jou eens kunsten.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en je moet ook wel wat kunstjes kennen denk ik. Ik ben daar niet zo goed in
Madam zijn is vooral iets waar je zelf ook eren kick van krijgt , anders hou je dat ook niet vol denk ik. Maar daarnaast is er over het algemeen vast flink mee te cashenquote:Op woensdag 20 september 2023 14:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en je moet ook wel wat kunstjes kennen denk ik. Ik ben daar niet zo goed in
Het blijft een baan. Maar verder eens met wat je zegt.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:29 schreef Puzzie het volgende:
Hmm verkeerde zin maar je snapt wat ik bedoel.
Precies het is een baanquote:Op woensdag 20 september 2023 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het blijft een baan. Maar verder eens met wat je zegt.
Ik denk dat ik dan juist de vervelende klanten zou overnemen om mn meisjes er niet mee lastig te vallen. En er dan zelf aan onderdoor gaan. Nee, mij niet gezien, geld is niet alles.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Madam zijn is vooral iets waar je zelf ook eren kick van krijgt , anders hou je dat ook niet vol denk ik. Maar daarnaast is er over het algemeen vast flink mee te cashen
Maar zo werkt het dus nietquote:Op woensdag 20 september 2023 14:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan juist de vervelende klanten zou overnemen om mn meisjes er niet mee lastig te vallen. En er dan zelf aan onderdoor gaan. Nee, mij niet gezien, geld is niet alles.
Ik weet het niet?quote:
Misschien maar goed ook?quote:Op woensdag 20 september 2023 14:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het niet?
Geen ervaring mee
Ja ik denk het wel.quote:
Oh nou dat sowiesoquote:Op woensdag 20 september 2023 14:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel.
Soms is het wel beter om spijt te hebben van iets wat je niet gedaan hebt dan van iets wat je wel gedaan hebt.
Eens.quote:Op woensdag 20 september 2023 14:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel.
Soms is het wel beter om spijt te hebben van iets wat je niet gedaan hebt dan van iets wat je wel gedaan hebt.
Ja hoor, in natura.quote:
Die betalen mij weer in natura.quote:
Dat sowieso.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen aan lenny77 lijkt mij dan
Misschien komt hij wel klusjes doen!quote:Op woensdag 20 september 2023 16:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen aan lenny77 lijkt mij dan
Ben er wel voor gevraagd.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien komt hij wel klusjes doen!
Bij jou? Heel fideel van LoLquote:Op woensdag 20 september 2023 16:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien komt hij wel klusjes doen!
Ik moet nog een nieuwe thermostaatkraan installerenquote:
Nee, je wil ook niet weten wat ik in de zak heb zitten.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik perse wil weten
Aaaahhhquote:Op woensdag 20 september 2023 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moet nog een nieuwe thermostaatkraan installeren
quote:Op woensdag 20 september 2023 16:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, je wil ook niet weten wat ik in de zak heb zitten.
Forget it. Ik heb twee linkerhanden.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moet nog een nieuwe thermostaatkraan installeren
Oh, dan ben je niet zo heel nuttig voor klusjesquote:Op woensdag 20 september 2023 16:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Forget it. Ik heb twee linkerhanden.
Nee, heb alleen wat goede vingers aan mijn rechterhand.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan ben je niet zo heel nuttig voor klusjes
quote:Op woensdag 20 september 2023 16:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, heb alleen wat goede vingers aan mijn rechterhand.
Vraag haar maar.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen goede vingers dus. Jammer wel.
Voor Lenny.
But I got the Touch...quote:Op woensdag 20 september 2023 16:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor Lenny.
quote:Op woensdag 20 september 2023 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
But I got the Touch...
Oehhhh... mooie steekquote:Op woensdag 20 september 2023 16:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor Lenny.
Nu ja, ik neem aan dat hij bewust zei dat hij 2 linkerhanden heeft en vervolgens dat er aan zn rechterhand wel wat goede vingers zitten. Ik wil hem natuurlijk niet zo maar beledigenquote:Op woensdag 20 september 2023 21:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oehhhh... mooie steekDie kan LoL in zijn zak steken
Uiteraard nietquote:Op woensdag 20 september 2023 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu ja, ik neem aan dat hij bewust zei dat hij 2 linkerhanden heeft en vervolgens dat er aan zn rechterhand wel wat goede vingers zitten. Ik wil hem natuurlijk niet zo maar beledigen
Kutwijven.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oehhhh... mooie steekDie kan LoL in zijn zak steken
Niet.quote:
Boor in hemquote:Op donderdag 21 september 2023 09:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Buurman aan het boren in de muur, lekker veel lawaai op de vroege ochtend
Dat zal je leren!quote:Op donderdag 21 september 2023 09:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Buurman aan het boren in de muur, lekker veel lawaai op de vroege ochtend
Hij heeft iig geen twee linkerhandenquote:
Schijnbaar wel. Hij kan niet normaal boren.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij heeft iig geen twee linkerhanden
Hands-on ervaring?quote:Op donderdag 21 september 2023 09:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij heeft iig geen twee linkerhanden
Niet met de buurmanquote:Op donderdag 21 september 2023 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hands-on ervaring?
quote:
Ook wel bekend als de Levende Boormachine.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2023 13:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook wel bekend als de Levende Boormachine.
"Hij boort zo door je heen!"quote:Op donderdag 21 september 2023 13:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook wel bekend als de Levende Boormachine.
quote:Op donderdag 21 september 2023 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hij boort zo door je heen!"
Warmte nodig?quote:Op donderdag 21 september 2023 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Brr koud hier, zit met een dekentje op de bank te rillen
Ophouden met rukken!quote:Op donderdag 21 september 2023 18:57 schreef Oriente het volgende:
Tis hier binnen nog altijd flink warm
Bel de buurman dan.quote:Op donderdag 21 september 2023 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Brr koud hier, zit met een dekentje op de bank te rillen
Ohw.quote:
Jij niet, Stigfapper.quote:
Nee, beide buurmannen hebben ook een vrouw. En je kan de buren beter op veilige afstand houden.quote:
Zit wat in. Mijn buren zijn van die wappie idioten.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, beide buurmannen hebben ook een vrouw. En je kan de buren beter op veilige afstand houden.
quote:
Zeker niet gevaccineerd en FvD stemmers?quote:Op donderdag 21 september 2023 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zit wat in. Mijn buren zijn van die wappie idioten.
Lukt dat wel met zo'n racepak?quote:
Pitstopquote:Op donderdag 21 september 2023 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lukt dat wel met zo'n racepak?
Haha ja. En dol op chemtrails.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker niet gevaccineerd en FvD stemmers?
Met alu hoedjes?quote:Op donderdag 21 september 2023 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zit wat in. Mijn buren zijn van die wappie idioten.
Nee, wel met 50 kilo overgewicht.quote:
Oh dan lost zich dat vanzelf wel opquote:Op donderdag 21 september 2023 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haha ja. En dol op chemtrails.
Ja, door iets met zilverachtige regenmakers of zoiets.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dan lost zich dat vanzelf wel op
quote:Op donderdag 21 september 2023 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, door iets met zilverachtige regenmakers of zoiets.
Dat was ook mijn reactie.quote:
Welnee, allemaal onzin.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:25 schreef Faxie het volgende:
Hahahaha, ow wacht
https://en.m.wikipedia.or(...)United_Arab_Emirates
Wat je verder ook mag vinden van allerlei theorieën, feit is dat dit gewoon een bestaande en toegepaste technologie is.
quote:Op donderdag 21 september 2023 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, wel met 50 kilo overgewicht.
Wel knap toch dat we het weer kunnen beïnvloeden. Ben ook wel benieuwd naar die ‘stratosferische aerosolinjectie’ waarmee je zonlicht zou kunnen blokkeren en zo opwarming van de aarde tegen gaan.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:25 schreef Faxie het volgende:
Hahahaha, ow wacht
https://en.m.wikipedia.or(...)United_Arab_Emirates
Wat je verder ook mag vinden van allerlei theorieën, feit is dat dit gewoon een bestaande en toegepaste technologie is.
Jawel joh.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Altijd!
Maar ga geen monologen houden
Ik ben een man van weinig woorden.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:57 schreef MizzezAmy het volgende:
In 1 bericht zet ik al meer woorden dan jij in je monoloog
Ah ja, ik ben vrouwquote:Op donderdag 21 september 2023 22:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben een man van weinig woorden.
Blijft altijd gissen op Fok! natuurlijkquote:
Haha ja. Hai!quote:
Kerelquote:
Alles naar wens?quote:
Prima, bijna weekend en rustige dag zoquote:
Her en der wat aan het opruimen, schoonmaken en dan geloof ik het wel.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima, bijna weekend en rustige dag zo
En daar?
Weekendquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Her en der wat aan het opruimen, schoonmaken en dan geloof ik het wel.
RIPquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:26 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk niet dat deze SC het gaat overleven , net als een aantal jaren geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |