SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week komt de boete van 230000 euro voor vuurwerk enzovoorts van de uefaquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:11 schreef Ali_boo het volgende:
We worden in het zonnetje gezet door UEFA![]()
[ twitter ]
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik moet verwachten. We zijn zelf wel lekker bezig, maar je ziet hier en daar ook wel dingen die echt beter moeten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:28 schreef Document1 het volgende:
Ik denk toch dat iedereen hier zich te rijk rekent.
1-2
En zondag.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef fetX het volgende:
Och wat zou het genot zijn als we vandaag de drie punten pakken
Ik vind het ook wel spannend. Op de Celtic fora een beetje gespiekt, zo’n beetje alle inhoudelijke users daar vrezen voor een afstraffing. Hun verdediging is heel kwetsbaar en ze zijn bang dat wij daar toch een tempootje te hoog voor gaan spelen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef fetX het volgende:
Och wat zou het genot zijn als we vandaag de drie punten pakken
Ik vind ons aanvallend dit jaar een stuk sterker dan vorig seizoen dus ik hoop dat we de kansen vanavond wat sneller afmaken. Vermoed wel een tegengoal.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel spannend. Op de Celtic fora een beetje gespiekt, zo’n beetje alle inhoudelijke users daar vrezen voor een afstraffing. Hun verdediging is heel kwetsbaar en ze zijn bang dat wij daar toch een tempootje te hoog voor gaan spelen.
Aan de andere kant zijn wij verdedigend nog wel kwetsbaar omdat de snelheid van Pedersen niet is opgevangen om gaten dicht te lopen, en hoe opbouwend sterk we nu ook zijn bij plots balverlies staat het niet altijd goed. Celtic heeft een goede voorhoede, dus daar moeten we voor waken.
Hopelijk kunnen we snel een overwicht creëren en dit uitdrukken in doelpunten, anders kan het verraderlijk worden. Bal is rond. Hup Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |