Denk dat je hier snel alleen zult zitten als `DTS eenmaal open is dan bloed het hier weer langzaam doodquote:Op maandag 18 september 2023 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom wel een keer gluren maar de SC voldoet prima aan mijn wensen.
[..]
Weet ik en ben ik ook nog steeds. Maar niet meer in DTS.
*schopje SEX*quote:Op maandag 18 september 2023 21:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan ga ik hier wel over je heen
5th for nummer onequote:Op maandag 18 september 2023 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, mooi.. meer punten voor de rest. als ik eenmaal achtet de puntentelling kom
Jaquote:Op maandag 18 september 2023 21:15 schreef yvonne het volgende:
Zeg dat laatste DTS Topic, ben ik winnaar toch?!
Heb je goed gebolktquote:Op maandag 18 september 2023 21:15 schreef yvonne het volgende:
Krijg je mooi rijmpjequote:Op maandag 18 september 2023 21:15 schreef yvonne het volgende:
DTS bestaat on and off een jaartje of wat en ik snap er nog steeds geen hout van.quote:Op maandag 18 september 2023 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, mooi.. meer punten voor de rest. als ik eenmaal achtet de puntentelling kom
Bolkquote:Op maandag 18 september 2023 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
DTS bestaat on and off een jaartje of wat en ik snap er nog steeds geen hout van.
Je moet eens in de zoveel tijd 'bolk' roepen. Zoiets.
En neeeeeeeee ik hoef niet wéér uitleg
@Monitor ik heb een DTS gewonnen hoeraaaaaaaquote:
quote:
Je zult tot het einde van de maand zeker niet ingehaald worden, neequote:Op maandag 18 september 2023 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
@:monitor ik heb een DTS gewonnen hoeraaaaaaa
Ik weiger dat, er moeten normale wegen zijnquote:Op maandag 18 september 2023 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
DTS bestaat on and off een jaartje of wat en ik snap er nog steeds geen hout van.
Hoeft niet hoor je kan van alles roepenquote:Op maandag 18 september 2023 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was niet eens nodig;)quote:Op maandag 18 september 2023 21:18 schreef yvonne het volgende:
Doe maar niet, straks weer op slotquote:Op maandag 18 september 2023 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor je kan van alles roepen
Gewoon lekker mee postenquote:Op maandag 18 september 2023 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weiger dat, er moeten normale wegen zijn
Op FOK! Nâh.quote:Op maandag 18 september 2023 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weiger dat, er moeten normale wegen zijn
Ik heb nog andere SC's waar ik zitquote:Op maandag 18 september 2023 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat je hier snel alleen zult zitten als `DTS eenmaal open is dan bloed het hier weer langzaam dood
Stiekem wil ze wel onder de helm van de Stigquote:
Dan is het toch een gewone slowchatquote:Op maandag 18 september 2023 21:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Was niet eens nodig;)
Elke post volstond![]()
En dat vond ik dan weer het gezellige aan DTS. Ik postte eigenlijk niet zo vaak Bolk (raar woord)
Ik zit er in genoeg,quote:Op maandag 18 september 2023 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nog andere SC's waar ik zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |