Ja ik kreeg ook al een melding dat m'n account vergrendeld wasquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:25 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
@:GGMM doe jij nou joh
Eon?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook al een melding dat m'n account vergrendeld was
Dat is nu opgelost
Kut Eon Musk
@aTypischquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:25 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Rene is een believer @onlogischquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:25 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Eonquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook al een melding dat m'n account vergrendeld was
Dat is nu opgelost
Kut Eon Musk
Het spreekwoordelijke?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland ligt momenteel aan het infuus.
Dat zou me niks verbazen ik krijg de laatste tijd ook megaveel spam in m'n hotmail bedenk ik me nuquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:40 schreef onlogisch het volgende:
René heeft vast op een één of ander obscuur linkje geklikt.
Ik heb live beelden van user @Caland in Rotterdam:quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij sinds vanmiddag al in Roffa. Dus vul maar in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt die spammail omdat er een grote datalek is geweest bij grindr.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen ik krijg de laatste tijd ook megaveel spam in m'n hotmail bedenk ik me nu
Mocht ik hier ook in de toekomst positief over crypto gaan posten of het woord zeebra goed gaan spellen weet dan dat ik dat dus niet ben
quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je krijgt die spammail omdat er een grote datalek is geweest bij grindr.
Eet smakelijk en tot morgen makkerquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:56 schreef tong80 het volgende:
Boomstammetje met aardappelen en witlof. + Mandarijntje.
Tot morgen. 5-0 vanavond.
Of zijn vrouwen reviews.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit faalt weer jammerlijk
Ik lees liever zijn weerberichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |