Klinkt goedquote:Op donderdag 28 september 2023 18:10 schreef praadje het volgende:
Hier vanavond Ik vertrek. Stagairs en Argos neem ik op. En wie kent mij nog? denk ik ook.
Ja, ik doe nu lekker even rustig aan. Hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 28 september 2023 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed
Kun je een beetje bijkomen van alles?
Heel verstandigquote:Op donderdag 28 september 2023 20:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ik doe nu lekker even rustig aan. Hoe gaat het met jou?
Dan lekker rustig aan doen meissie. Op tijd op de rem gaan staan.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Hier gaat het wel oké hoor, rustig aan over anderhalf week weer. Ben behoorlijk uitgeput
Tot maandag slaap ik lekker uit tot half negenquote:Op donderdag 28 september 2023 20:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Dan lekker rustig aan doen meissie. Op tijd op de rem gaan staan.
Werk ze.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:13 schreef potjecreme het volgende:
Ben aan het werk. Geen tv voor mij.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 06:48 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Maak er een fijne dag van
Goedemorgenquote:
Wat heerlijk dat je zo genoten hebt van het feest. Goed dat je toch bent gegaanquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeh Het Roer om kijken natuurlijkdan voel ik me altijd zo georganiseerd en slim
![]()
Feest was gisteren erg leuk!
@:praadje , dank je wel weer lieverd
Hahaha dank je welquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat je zo genoten hebt van het feest. Goed dat je toch bent gegaan(Ja, ik lees je elders ook wel eens
)
Ja met Emma Stonequote:Op zondag 1 oktober 2023 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch met die hondjes? Vond ik als kind doodeng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |