Je kan niet zeggen dat hij niet naar Ajax wilde maar hij zal nu wel een beetje gniffelen inderdaad.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:22 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Denk dat Bosz zeer tevreden is met zijn keuze.
En durven een aantal keuzes te maken. Niet met een rechtsbuiten spelen als je die niet hebt, brobbey en bergwijn ff banken. Dat soort dingen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wellicht naïef maar ik denk dat we nog best een leuk seizoen kunnen gaan krijgen, het kost even tijd door die kutvoorbereiding. Ik denk nog steeds wel dat Mislintat goed heeft ingekocht, je moet alleen de poppetjes wel op de juiste plek gaan krijgen.
Brobbey banken? Heb je de laatste wedstrijden niet gekeken?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:29 schreef Malavita het volgende:
[..]
En durven een aantal keuzes te maken. Niet met een rechtsbuiten spelen als je die niet hebt, brobbey en bergwijn ff banken. Dat soort dingen.
Op die 3 aanvallers na ben ik het wel met je eens, misschien worden die ook wel wat hoor maar dat vind ik wel meer gokjes dan de rest.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wellicht naïef maar ik denk dat we nog best een leuk seizoen kunnen gaan krijgen, het kost even tijd door die kutvoorbereiding. Ik denk nog steeds wel dat Mislintat goed heeft ingekocht, je moet alleen de poppetjes wel op de juiste plek gaan krijgen.
Was de enige die voldeed.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Brobbey banken? Heb je de laatste wedstrijden niet gekeken?
Tja je kan niet 24/7 alles gaan volgen hè.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
lag je al te slapen gisteravond?
nee, zit op een plek in de wereld waar ik wat lastiger kan kijken. Maargoed, wellicht dan niet het beste voorbeeld als ik jou begrijp hoewel zijn rendement ook niet best is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Brobbey banken? Heb je de laatste wedstrijden niet gekeken?
Seizoen laten staan en dan liggen er 20+ in.quote:
Eén van de weinigen die echt hard werkt, en ik vind hem eigenlijk ook wel vrij goed spelen, zeker als je kijkt naar het elftal waarin hij dat moet doenquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:49 schreef Malavita het volgende:
[..]
nee, zit op een plek in de wereld waar ik wat lastiger kan kijken. Maargoed, wellicht dan niet het beste voorbeeld als ik jou begrijp hoewel zijn rendement ook niet best is.
Achterin hoef je niks te veranderen, Sutalo komt ook wel goed, en Rensch/Gaaei is toch lood om oud ijzer op dit moment.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hato ook als je het mij vraagt, zie Sosa ook wel als lichtpuntje
Rensch is wel klaar denk ik, twee keer achter elkaar vroeg gewisseldquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Achterin hoef je niks te veranderen, Sutalo komt ook wel goed, en Rensch/Gaaei is toch lood om oud ijzer op dit moment.
4-4-2 lijkt me toch de beste opstelling nu.
Niet 5-3-2 met de backs die we nu hebben?quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Achterin hoef je niks te veranderen, Sutalo komt ook wel goed, en Rensch/Gaaei is toch lood om oud ijzer op dit moment.
4-4-2 lijkt me toch de beste opstelling nu.
Ja dat klopt, maar daar zou je met Bergwijn en Brobbey normaal gesproken al twee eerste keuzes hebben, het is alleen jammer dat met name die eerste structureel niet levert. Het ontbreken van een echte rechtsbuiten is wel een mis, al denk ik dat Forbs of Mikhautadze dat best kunnen invullen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op die 3 aanvallers na ben ik het wel met je eens, misschien worden die ook wel wat hoor maar dat vind ik wel meer gokjes dan de rest.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Brobbey is inderdaad prima qua inzet en maakte een goede goal.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eén van de weinigen die echt hard werkt, en ik vind hem eigenlijk ook wel vrij goed spelen, zeker als je kijkt naar het elftal waarin hij dat moet doen
Nou ja dat kan ook, maar vaak zie je dan dat we de backs heel ver naar voren zetten terwijl het er nu vooral op lijkt dat we niet compact genoeg staan. Met 4-4-2 heb je denk ik iets meer controle over die compactheid. Maar goed, 5-3-2 zou ook een optie kunnen zijn, ik heb alleen geen idee hoeveel ervaring de spelers daarmee hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Niet 5-3-2 met de backs die we nu hebben?
Volgens mij is de switch van 4-3-3 naar 5-3-2 minder heftig dan meteen naar 4-4-2.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja dat kan ook, maar vaak zie je dan dat we de backs heel ver naar voren zetten terwijl het er nu vooral op lijkt dat we niet compact genoeg staan. Met 4-4-2 heb je denk ik iets meer controle over die compactheid. Maar goed, 5-3-2 zou ook een optie kunnen zijn, ik heb alleen geen idee hoeveel ervaring de spelers daarmee hebben.
Eigenlijk zeg je dat Ajax een leuk team is, maar het draait vaak niet?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Tot nu toe draait het niet nee, maar daar zijn de oorzaken makkelijk voor te benoemen. Veel verkocht, veel (laat) ingekocht), nieuwe staf.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dat Ajax een leuk team is, maar het draait vaak niet?
Het helpt al als je elf spelers hebt die hun taak begrijpen. Bij Rensch heb ik echt mijn twijfels of die uberhaupt snapt wat er van 'm gevraagd wordt in deze tactiek. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Bergwijn.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja dat kan ook, maar vaak zie je dan dat we de backs heel ver naar voren zetten terwijl het er nu vooral op lijkt dat we niet compact genoeg staan. Met 4-4-2 heb je denk ik iets meer controle over die compactheid. Maar goed, 5-3-2 zou ook een optie kunnen zijn, ik heb alleen geen idee hoeveel ervaring de spelers daarmee hebben.
Neijenrode en Harvard betekent in dit geval duurbetaalde cursussen zonder enige (echte) waarde behalve de naam van de opleiding bovenop het certificaatje.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh en dan Sneijder die denkt dat ie met Neijenrode en Harvard wel op niveau kan komen om een club te leiden. Die vergeet dat intelligentie niet aan te leren valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |