SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niet, daar is het maandag voorquote:Op maandag 18 september 2023 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry ik had het niet in de gaten.
Doel is meestal om een vierkant te creeren op het middenveld dat eentje het veld breed houdt en de andere fungeert als een dubbele spits. Dat zou best kunnen werken met de snelheid van bergwijn en brobbey. Zeker met iemand als Sosa erachter die de flank kan bestrijken.quote:Op maandag 18 september 2023 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
@:Wotte
Die 4231, in hoeverre verschilt dat met 433 met een 10? Neem aan dat je dan alsnog bijvoorbeeld Bergwijn op de linkerkant zet op het middenveld?
Eens, het zal de standaard zijn de komende jaren, dus van tussenjaren kan je niet meer spreken.quote:
Je snapt het niet gast. Maar weet wie het zegt.quote:Op maandag 18 september 2023 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, het zal de standaard zijn de komende jaren, dus van tussenjaren kan je niet meer spreken.
Duidelijkquote:Op maandag 18 september 2023 14:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Doel is meestal om een vierkant te creeren op het middenveld dat eentje het veld breed houdt en de andere fungeert als een dubbele spits. Dat zou best kunnen werken met de snelheid van bergwijn en brobbey. Zeker met iemand als Sosa erachter die de flank kan bestrijken.
Steijn plakt Bergwijn echter tegen de zijlijn aan en zet er een wingback achter die de naam flankengodt heeft wonderbaarlijk genoeg lopen die elkaar in de weg. Hij houdt de rechterkant een 'beetje vrij' en drukt Rensch in een wingback rol wat hij overduidelijk niet is.
Nou heb ik niet zo bijzonder veel verstand van voetbal maar het doet me allemaal niet logisch aan.
Succes duurt altijd te kort vriend en dat is in jullie geval nog een hardere waarheid dan het onze.quote:Op maandag 18 september 2023 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, het zal de standaard zijn de komende jaren, dus van tussenjaren kan je niet meer spreken.
Iemand voor 23 miljoen uit de Schotse competitie halen is gewoon een hele rare zet. Zeker omdat die jongen amper gescout is.quote:Op maandag 18 september 2023 11:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat Bergwijn zo duur was was pure pech. Ajax wilde hem hebben toen hij nog iets van 19-21 miljoen kostte maar toen begon hij ineens te scoren voor Spurs en Oranje en werd hij 10 miljoen duurder. Achteraf gezien had je misschien na die prijsverhoging moeten afhaken maar dat is achteraf makkelijk praten. Voor hetzelfde geld haalde je vorig seizoen wel CL en praat je nergens meer over.
Bassey was een gecalculeerde gok omdat je hem normaal gesproken altijd wel voor hetzelfde bedrag aan de PL kon verkopen omdat hij homegrown is, en dat gebeurde uiteindelijk ook. Sowieso lijken we onze miskopen met relatief weinig schade kwijt te raken dus daar zit het probleem niet echt. Het is meer dat er uberhaupt zoveel miskopen zijn en er zo weinig goede aankopen tussen zitten, en dat bepaalde posities waar problemen zijn worden genegeerd (nummer 10, rechtsbuiten etc.) waardoor vorig seizoen is verknald en je dit seizoen opnieuw lijkt te verknallen. Tel daarbij nog het laat op gang komen van de transfers en een trainer onbewezen op het hoogste niveau en je krijgt wat we nu zien. Rancuneuze media die hun ingangen kwijt zijn, onenigheid in het bestuur en de concurrentie die wél goed draaien helpen ook niet mee.
Dat kan ik niet ontkennen neequote:Op maandag 18 september 2023 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Succes duurt altijd te kort vriend en dat is in jullie geval nog een hardere waarheid dan het onze.
Je hoeft hem ook niet je hele transferbeleid te laten bepalen maar je kan wel in conclaaf over wat zijn wensen zijn en hoe je dat denkt in te gaan vullen in plaats van allemaal rotzooi te kopen en vervolgens te roepen jij bent verantwoordelijk zoek het maar uit (chargeer want geen idee of het zo gelopen is, als het wel in goed overleg is gegaan moet Steijn lekker gaan presteren en stoppen met zeuren).quote:Op maandag 18 september 2023 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is dat de bedragen daar een stuk lager liggen maar dat gaat toch ook niet allemaal goed, het is gewoon best moeilijk om een selectie samen te stellen, zeker als het verloop heel groot is en ik ben er geen voorstander van de trainer daarin teveel zeggenschap te geven.
De Boer kreeg op een gegeven moment teveel te zeggen en kwam met Gudelj en dat soort spelers aan, daar moet je ook voor waken en vorig seizoen werd er op die manier ook allemaal shit binnen gehaald.
Dit is inderdaad iets van ik geef je een Ikea kast zonder handleiding met wat zelf bij elkaar geraapte schroeven erbij en zie maar hoe je hem in elkaar zet.quote:Op maandag 18 september 2023 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft hem ook niet je hele transferbeleid te laten bepalen maar je kan wel in conclaaf over wat zijn wensen zijn en hoe je dat denkt in te gaan vullen in plaats van allemaal rotzooi te kopen en vervolgens te roepen jij bent verantwoordelijk zoek het maar uit (chargeer want geen idee of het zo gelopen is, als het wel in goed overleg is gegaan moet Steijn lekker gaan presteren en stoppen met zeuren).
Maar als men hier al zegt je moet met deze spelers eigenlijk 442 spelen en geen 433, terwijl de trainer dat systeem prefereert is er iets goed mis gegaan in het samenstellen van de selectie. Of in het aanstellen van de trainer. Het hoeft ook niet allemaal de schuld van de een of de ander te zijn maar je krijgt zo een situatie waar in optimaal werken en presteren wel lastiger is dan als je volledig op een lijn zit m.b.t. het technische gedeelte.
Precies dit, Bergwijn loopt Sosa in de weg en Rensch kan niet wat Sosa wel doet. Gaaei beheerst dat overigens wel prima zoals ik in de potjes tegen Fortuna en Twente zag.quote:Op maandag 18 september 2023 14:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Doel is meestal om een vierkant te creeren op het middenveld dat eentje het veld breed houdt en de andere fungeert als een dubbele spits. Dat zou best kunnen werken met de snelheid van bergwijn en brobbey. Zeker met iemand als Sosa erachter die de flank kan bestrijken.
Steijn plakt Bergwijn echter tegen de zijlijn aan en zet er een wingback achter die de naam flankengodt heeft wonderbaarlijk genoeg lopen die elkaar in de weg. Hij houdt de rechterkant een 'beetje vrij' en drukt Rensch in een wingback rol wat hij overduidelijk niet is.
Nou heb ik niet zo bijzonder veel verstand van voetbal maar het doet me allemaal niet logisch aan.
Precies. En daarom snap ik de "STEIJN KAN ER TOCH OOK NIKS AAN DOEN!!!"-roepers ook niet. Het is tactisch echt een drama.quote:Op maandag 18 september 2023 14:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind Rensch ook niet echt een moderne back en zeker niet eentje waarvan je moet verwachten dat hij de achterlijn haalt. Zou 'm zelf als meest defensieve controleur opstellen die inzakt zodra de wingbacks opstomen. Laat je een van de centrale verdedigers de back positie op pakken om de restverdediging op orde te houden.quote:Op maandag 18 september 2023 14:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Duidelijk
Die Gaaei lijkt me een stuk beter geschikt als wingback trouwens. Ook omdat Rensch er sowieso niets van bakt.
Die Mikautadze is vooral spits als ik zo de opstellingen van Metz bekijk van afgelopen seizoen.
Rensch heeft dan ook zijn hele opleiding als CV gespeeld.quote:Op maandag 18 september 2023 14:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind Rensch ook niet echt een moderne back en zeker niet eentje waarvan je moet verwachten dat hij de achterlijn haalt. Zou 'm zelf als meest defensieve controleur opstellen die inzakt zodra de wingbacks opstomen. Laat je een van de centrale verdedigers de back positie op pakken om de restverdediging op orde te houden.
Bergwijn heeft nog steeds niet bewezen dat hij een toegevoegde waarde is voor dit Ajax.quote:Op maandag 18 september 2023 14:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies dit, Bergwijn loopt Sosa in de weg en Rensch kan niet wat Sosa wel doet. Gaaei beheerst dat overigens wel prima zoals ik in de potjes tegen Fortuna en Twente zag.
Je moet tegen Rensch zeggen dat ie zich maar op de backuprol van de centrale verdedigers moet concentreren, een goede back zal het nooit worden.
Die jongen staat al te lang stil in z'n ontwikkeling, jammer want ik vond het echt een leuke voetballer maar die is z'n speeltuinfase nooit ontgroeid.quote:Op maandag 18 september 2023 14:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Rensch heeft dan ook zijn hele opleiding als CV gespeeld.
Nee daar durf ik ondertussen wel het stempel miskoop op te plakken, zeker voor dat geld. Hij zou je leider moeten zijn, maar hij schiet zowel voetballend als qua persoonlijkheid tekort.quote:Op maandag 18 september 2023 14:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Bergwijn heeft nog steeds niet bewezen dat hij een toegevoegde waarde is voor dit Ajax.
hij kan niet eens kiezen welke helft hij wil beginnen als hij de toss wint. Dan moet ie dat aan Gorter gaan vragen.. en dat is dan je aanvoerderquote:Op maandag 18 september 2023 14:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee daar durf ik ondertussen wel het stempel miskoop op te plakken, zeker voor dat geld. Hij zou je leider moeten zijn, maar hij schiet zowel voetballend als qua persoonlijkheid tekort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |