Brazilië?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:10 schreef DTF het volgende:
Sorry, ik was dit helemaal vergeten.
Zilver heeft vaak een keurmerk, soms meerdere.
Zo kun je achterhalen waar het gemaakt is en in welk jaar.
Waar komt zilver vandaan als het een anker als keurmerk heeft?
Ik zat er van de week, vandaar dat ik even deed over een nieuwe vraagquote:
Het antwoord is wat langer maar de kern van het antwoord is inderdaad 'The Sun'.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:36 schreef DTF het volgende:
Geen idee, maar met Liverpool altijd gokken dat het iets te maken heeft met The Sun.
De vader van ?quote:
Over welk hondenras gaat dit?quote:In Groot-Brittannië is een politieke discussie ontstaan over een verbod op de, na een reeks aanvallen op mensen. Donderdag stierf een man, vermoedelijk na een treffen met een
. En vorige week werden ook een 11-jarig meisje en twee mannen door zo’n hond aangevallen.
Bull Terrier ?quote:
Nee, het gaat over een vrij nieuw ras/kruising:quote:
quote:first arrived in the United Kingdom (UK) in 2014 or 2015, and increased in popularity during the COVID lockdown of 2020-2021.
In the UK,dogs were responsible for more than 50% (10 out of 19) of the dog-related human deaths between 2021 and June 2023. The London-based pressure group,
Watch, which campaigns for controls on the breed, places the number of deaths related to
at 14 between 2021 and September 2023.
Iets met herfordquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, het gaat over een vrij nieuw ras/kruising:
[..]
De eerste vier letters komen wel terug in de naam. En ook een aanduiding die wel eens gebruikt wordt voor een grote maat.quote:
Bullier-XXL ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
De eerste vier letters komen wel terug in de naam. En ook een aanduiding die wel eens gebruikt wordt voor een grote maat.
Close enoughquote:
Stand #3360quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:36 schreef pipster het volgende:
Geen idee, gokje op Eric Bristow. Kan zo snel geen bij de pinken aan darters hangen.
quote:
Nee hoor, gewoon een aansluitende associatievraag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |