Florisquote:Op maandag 25 september 2023 12:18 schreef tong80 het volgende:
Wat hebben Abe van den Ban en Sindala gemeen ?
Analfabeet?quote:Op maandag 25 september 2023 12:18 schreef tong80 het volgende:
quote:
Beetje. Niet dat het snor zit.quote:
Grappig contrast qua wat ik zoek.quote:
Hun namen bestaan beiden uit 6 verschillende letters.quote:Op maandag 25 september 2023 12:18 schreef tong80 het volgende:
Het heeft met een beroep te maken.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:11 schreef DTF het volgende:
[..]
Hun namen bestaan beiden uit 6 verschillende letters.
Nee.quote:
Ik keur hem goed.quote:
Ben je boos?quote:Op woensdag 27 september 2023 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik keur hem goed.
Succes verder met deze shitzooi.
quote:
Internationaal gekozen tot Panini-plaatje van de eeuw. Weerhoudt sommige nitwits hier niet hun onwetendheid te etaleren.quote:Op donderdag 28 september 2023 10:55 schreef DTF het volgende:
Die Abe komt wel eens langs bij oude 'markante' Panini voetbalplaatjes, maar dat is ook echt het enige wat ik van hem weet.
Ik ben geen rechts extremist, maar herken Hitler uit duizenden.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:18 schreef pipster het volgende:
Tja heb nooit voetbalplaatjes gespaard noch interesse in gehad, dus geen idee hoor. Ik had wel een mooie stapel A-team plaatjes. Maar ook daar weet ik niet van wat de bekendste/mooiste zou zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |