Al een dag ja, dus nog even geduld hebben en die zooi niet in de sc gooien, ik heb al gezegd dat ik het heb gevraagd achter.quote:Op maandag 18 september 2023 00:00 schreef chufi het volgende:
maar wacht al een tijdje
https://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/155
Ja hier ook, er kwam nog een zooi onweer achteraan ookquote:Op maandag 18 september 2023 06:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is hier gestopt met zachtjes regenen
Ik zie hier inderdaad een paar mooie flitsen https://www.lightningmaps.org/#m=oss;t=3;s=0;o=0;b=;ts=0;z=7;y=53.061;x=2.384;d=2;dl=2;dc=0;quote:Op maandag 18 september 2023 06:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hier ook, er kwam nog een zooi onweer achteraan ook
quote:
Soepelquote:
quote:
Zij ook.quote:
Heer aloa.quote:
Beetje zin in de maandag?quote:
Wat een poepies die twee kleintjesquote:
Heer Sode.quote:
@Allenquote:
Carry onquote:
De zeebeentjes al ontwend?quote:
Fiets niet in de Amstel.quote:
Dat is voor anderenquote:
Dat is natuurlijk lastig.Laat ze lekker naar de Sloterplas gaan.quote:Op maandag 18 september 2023 07:47 schreef pullup het volgende:
Stikt overigens van de zwemmers tegenwoordig
Goedemorgen dame,immer gezellig.quote:
Nice. Ik zit te wachten tot ik met goed fatsoen een beetje herrie kan maken. Half 9 is niet onredelijk toch?quote:Op maandag 18 september 2023 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen dame,immer gezellig.
8 uur mag ook hoor.quote:Op maandag 18 september 2023 07:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Nice. Ik zit te wachten tot ik met goed fatsoen een beetje herrie kan maken. Half 9 is niet onredelijk toch?
Hoe gaat ie met jou?
Hier gaat ie ook lekker. Vermaak me wel met de gitaar en zo.quote:Op maandag 18 september 2023 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
8 uur mag ook hoor.
Hier alles goed,met jou?
Sodeknetters!! Sodeknetters!quote:Op maandag 18 september 2023 07:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat gaat vrij snel, helaas.
quote:Op maandag 18 september 2023 08:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier gaat ie ook lekker. Vermaak me wel met de gitaar en zo.
Nee dat is mensen martelen, Dat doe ik dan weer nietquote:
Nice, waar zijn jullie geweest?quote:Op maandag 18 september 2023 08:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lekker. Net een heerlijke vakantie gehad.
Luister nu Perfect day van je.Heel mooi gedaan.quote:Op maandag 18 september 2023 08:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dat is mensen martelen, Dat doe ik dan weer niet
Dat heb ik ook ooit een keer gedaan toen ik een jaar of 17 was of zo. Ik kan me Berenburger herinneren en met mijn reet in de brandnetels toen ik ergens in de bosjes ging plassen.quote:
Dank je!quote:Op maandag 18 september 2023 08:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Luister nu Perfect day van je.Heel mooi gedaan.
Oh lekker dan.quote:Op maandag 18 september 2023 08:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit een keer gedaan toen ik een jaar of 17 was of zo. Ik kan me Berenburger herinneren en met mijn reet in de brandnetels toen ik ergens in de bosjes ging plassen.
Jah, zo gaan die dingenquote:Op maandag 18 september 2023 08:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh lekker dan.
Wij hebben wel de weduwe Joustra wel eens aan boord gehad. Dat stuk ben ik dan weer ff kwijt.
quote:Op maandag 18 september 2023 08:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh lekker dan.
Wij hebben wel de weduwe Joustra wel eens aan boord gehad. Dat stuk ben ik dan weer ff kwijt.
quote:Op maandag 18 september 2023 08:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit een keer gedaan toen ik een jaar of 17 was of zo. Ik kan me Berenburger herinneren en met mijn reet in de brandnetels toen ik ergens in de bosjes ging plassen.
Goedemorgen.quote:
Alles hobbelt gewoon verderquote:
Ja, je moet wat op je ouwe dag toch?quote:Op maandag 18 september 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles hobbelt gewoon verder![]()
Jij bent lekker met muziek bezig lees ik?
En daarbij is het ook zo lekker rustgevend.quote:Op maandag 18 september 2023 08:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, je moet wat op je ouwe dag toch?Maar het gaat lekker. Ik boek nog steeds vooruitgang en dat motiveert.
Ja jij was ook altijd wel bezig met de gitaar toch? (Tering hoe lang kennen we elkaar nou eigenlijk al?quote:Op maandag 18 september 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daarbij is het ook zo lekker rustgevend.
Fijn dat je vooruitgang boekt. Ik baal nog steeds dat het mij niet meer lukt om te spelen.
Best al wel heel lang, geen idee hoelang maar langquote:Op maandag 18 september 2023 08:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja jij was ook altijd wel bezig met de gitaar toch? (Tering hoe lang kennen we elkaar nou eigenlijk al?) Waarom lukt het niet meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 18 september 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Best al wel heel lang, geen idee hoelang maar lang
OuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier onweert het.quote:
Ja is wel jammer, was altijd veel aan het spelen.quote:
kun je niet een ander instrument gaan proberen? Een keyboard bijv? Dat is dezelfde houding haast als typen.quote:Op maandag 18 september 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is wel jammer, was altijd veel aan het spelen.
Maar goed wat niet meer kan kan niet meer
Vind een keyboard niet leukquote:Op maandag 18 september 2023 09:13 schreef Verida het volgende:
[..]
kun je niet een ander instrument gaan proberen? Een keyboard bijv? Dat is dezelfde houding haast als typen.
ik typ zonder mijn armen te steunen. En misschien kun je ook wel keyboard spelen terwijl je je armen steunt.quote:Op maandag 18 september 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind een keyboard niet leuk
Piano wel maar om er nu een aan te schaffen gaat mij net een stap te ver.
EN met typen steunen je armen op de tafel he met piano spelen niet
En eigenlijk heb ik er ook geen zin meer om op nieuw met iets te beginnen
O nee ik moet wel met mijn armen steungen.quote:Op maandag 18 september 2023 09:35 schreef Verida het volgende:
[..]
ik typ zonder mijn armen te steunen. En misschien kun je ook wel keyboard spelen terwijl je je armen steunt.
Een vriend van ons heeft zichzelf op latere leeftijd piano leren spelen op een keyboardeen soort elektronische piano met een koptelefoon erbij.
maar als je geen zin hebt om iets nieuws te proberen houdt het natuurlijk op
Redelijk. Wel moe.quote:
Ja snap ik. Je bent al wel weer thuis? Veel last/pijn?quote:
ja thuis. pijn valt mee door medicatiequote:Op maandag 18 september 2023 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik. Je bent al wel weer thuis? Veel last/pijn?
Gelukkig maar, nu maar snel aansterkenquote:Op maandag 18 september 2023 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
ja thuis. pijn valt mee door medicatie
Ik heb die in het groenquote:
En Shrek!quote:Op maandag 18 september 2023 15:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's beledigend voor de Hulk! ofzo
Ik heb daar ook wel plaatjes van, maar die mag ik hier vast niet plaatsen.quote:Op maandag 18 september 2023 15:04 schreef drakin het volgende:
Geef mij maar een wat natuurlijker masker zonder modder
quote:Op maandag 18 september 2023 15:08 schreef drakin het volgende:
Ik dacht eerder aan zoiets
[ afbeelding ]
Hee Lovelyquote:
Dat was kantje boordquote:
Topic sluiten daar waar ie geen mod is ... we wachten af Mario... en anders gaan we hier verderquote:
Oh ... dan slapen ze meestal of ze hebben feestquote:Op maandag 18 september 2023 17:30 schreef mario390 het volgende:
in italie zijn de kijkers woest
om dat vanaf 3 tot 9 niet live is
Halloquote:
I don't believe in if anymore is het enige wat ik zo kan verzinnen....quote:Op maandag 18 september 2023 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... Ken hem wel maar weet zo niet welk nummer
The last farewell, new world in the morning...quote:Op maandag 18 september 2023 19:59 schreef cafca het volgende:
[..]
I don't believe in if anymore is het enige wat ik zo kan verzinnen....
Misschien in de war met Kenny Rogers, die is een paar jaar geleden overleden.quote:
Zou zomaar kunnenquote:Op maandag 18 september 2023 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien in de war met Kenny Rogers, die is een paar jaar geleden overleden.
Ik had vorige week net zoiets met een Spaanse zangeres...quote:Op maandag 18 september 2023 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Zijn grootste hit.
Hoe toepasselijk, die titel.![]()
kijk je liveshow italie?quote:Op maandag 18 september 2023 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vorige week net zoiets met een Spaanse zangeres...
Niet zijn grootste hit maar wel meest favoriet bij uitvaarten.quote:Op maandag 18 september 2023 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Zijn grootste hit.
Hoe toepasselijk, die titel.![]()
Rare jongens die Spanjaarden.quote:Op maandag 18 september 2023 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.
In Spanje liggen ze te snurken in de grot
Ik zeg geen neequote:Op maandag 18 september 2023 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rare jongens die Spanjaarden.
OK ... ja doping mag niet ...quote:Op maandag 18 september 2023 23:42 schreef mario390 het volgende:
story van de bewohner de olympionike was
de doping gemakt heeft ,heftig
Ik geloof het wel wel ... Heb je die macho zoon van Caniggia gezien die geen contact meer heeft met zn paquote:Op dinsdag 19 september 2023 00:19 schreef mario390 het volgende:
je moet zijn story lezen het is zo
dat hij om zijn onschuld vechtete
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Alex Caniggia zoon van is idd daar in GHquote:Op dinsdag 19 september 2023 00:27 schreef mario390 het volgende:
nee , nog nie gezien was die in GH?
Nee ... in het begin wel heel even en toen begon ze te huillie ...quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:33 schreef mario390 het volgende:
ik zoekte de spanse stream nog niet
zit oriana ook in de grotte ?
Aanstellen huilen ...quote:
Ze zeurt ...quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:43 schreef mario390 het volgende:
ja maar op twitter italie stond zij heeft
moelijk zonder danielle te zijn
Ik kijk wat anders n Mario...quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:48 schreef mario390 het volgende:
nu hebben de in italien van de
andere berijk open nomintie
de zijn niet in de normale berijk de
zijn naast
quote:
quote:
Deze vind ik wel mooi.quote:
Weer eens een andere viewquote:
Zo goed dat ie foetsie is blijkbaarquote:
Druk met werk bezigquote:Op dinsdag 19 september 2023 11:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo goed dat ie foetsie is blijkbaar
Wat kan er beter?quote:
Oeps, aan komen is niet zo slim denk ik als je net al die moeite heb gedaan om af te vallen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:54 schreef D. het volgende:
[..]
Afvallen
Nu weer tijd om aan te komen
Vervelend en het beste daarmeequote:Op dinsdag 19 september 2023 11:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Gezondheid. Maar goed, lang verhaal.
Ik hoefde alleen maar vet kwijt, niet zozeer lichaamsgewichtquote:Op dinsdag 19 september 2023 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, aan komen is niet zo slim denk ik als je net al die moeite heb gedaan om af te vallen.
A zo, dat heb je dan goed gedaan, nu op maar weer meer vetquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen maar vet kwijt, niet zozeer lichaamsgewicht
Nee, meer gewicht, niet meer vet!quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, dat heb je dan goed gedaan, nu op maar weer meer vet
Spieren zijn zwaarder dan vetquote:
Beetje body builden voor D.quote:
Maar dan moet je toch even goed op je eten letten lijkt mij?quote:
Liefquote:
Voldoende eiwittenquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch even goed op je eten letten lijkt mij?
Dotquote:
DUs toch een soort van dieetquote:
Mag ie lekker zelf uitvogelenquote:
Zag dat konijntje en moest gelijk aan jou denkenquote:
Bah slakken.quote:
Bunny Stig?quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag dat konijntje en moest gelijk aan jou denken
Dat is weer wat andersquote:
Hij is ook al foetsie zo ongeveer sinds het starten van dit topicquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken de gedachtegangen van Marc niet he
quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:53 schreef mario390 het volgende:
de regeln van floor
bobbie moulder, fedi stofmehl
Okquote:
https://www.zapp.nl/programmas/deregelsvanfloorquote:
Nooit kinderseries gekeken hebbenquote:
Ja vroegahquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nooit kinderseries gekeken hebben
Dan ken je ze ookquote:
Had ie kunnen weten, Verbaasd me nog dat die sperwer niet wat makkelijks pakte, bijv een suffe patat duifquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Sperwer versus ekster.
Dag ekster.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:34 schreef engine het volgende:
Het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet
En we konnen ook al geen kinnenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:34 schreef engine het volgende:
Het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet
Probeer het eens?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:41 schreef pullup het volgende:
Wat denken jullie hiervan?
[ twitter ]
Doen of niet?
Vind allebei lekker maar heb wat vraagtekens bij die combiquote:
Sja, met caramelquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind allebei lekker maar heb wat vraagtekens bij die combi
quote:
Zo heet dat hier, kaas met blauwaderschimmel zoals Roquefort of Gorgonzolaquote:
Er is niet veel voedsel echt blauw nu ik er over nadenkquote:
Hoi!@ Is de foto door jou/jullie gemaakt?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Sperwer versus ekster.
Dag ekster.![]()
[ afbeelding ]
Blauwe M&M`s en Smurfenijs.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:45 schreef pullup het volgende:
Weet iemand een echt blauw voedsel?
Blauwe bloemetjes tellen niet, je kan ze eten maar dat doet niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |