quote:
Wat een beroerd geschreven briefje van Emilio, op zijn 15equote:Op maandag 18 september 2023 08:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Geen idee waar dit vandaan komt en of het waar is. Maar is wel aannemelijk https://twitter.com/misda(...)vAaR7xbAu10kviw&s=19
Triest voor die jongen![]()
Heb je nog een mening over de moeder, die haar zoon dermate slecht heeft be(mis)handeld dat jeugdzorg hem daar heeft weggehaald?quote:
Die jongen is constant ontvoerd/weggenomen bij zijn moeder en dan daarna ook nog eens naar Thailand verhuisd.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een beroerd geschreven briefje van Emilio, op zijn 15e![]()
![]()
![]()
Verder dieptriest verhaal natuurlijk
Mijn ex was ook idolaat van mijquote:Op woensdag 20 september 2023 01:34 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ken hem persoonlijk en hij is idolaat van zijn kinderen.
Zowel de vader als de moeder kunnen natuurlijk volidioten zijnquote:Op woensdag 20 september 2023 19:45 schreef Za het volgende:
[..]
Heb je nog een mening over de moeder, die haar zoon dermate slecht heeft be(mis)handeld dat jeugdzorg hem daar heeft weggehaald?
De moeder is al eerder uit het ouderlijk gezag geplaatst, door de rechtbank omdat dit in het belang van het kind noodzakelijk werd geacht. Heb je daar nog een mening over?
Zit je niet op het verkeerde paard te wedden denk je?
OMG!quote:Op woensdag 20 september 2023 19:45 schreef Za het volgende:
[..]
Heb je nog een mening over de moeder, die haar zoon dermate slecht heeft be(mis)handeld dat jeugdzorg hem daar heeft weggehaald?
De moeder is al eerder uit het ouderlijk gezag geplaatst, door de rechtbank omdat dit in het belang van het kind noodzakelijk werd geacht. Heb je daar nog een mening over?
Zit je niet op het verkeerde paard te wedden denk je?
Dit ja.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:13 schreef Shii het volgende:
Sowieso je eigen persoonlijke shit boven dat van je kinderen prevaleren. Ouders die elkaar (al of niet publiekelijk) afmaken en ondertussen is daar een tiener die gewoon z'n ouders en liefde nodig heeft. Ik kan daar slecht tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |