---------------------------------quote:Zoon van Emile Ratelband al weken vermist: voor het laatst gezien in Laren. ’Beloning voor de gouden tip’
Emilio, de zoon van Emile Ratelband, is volgens zijn vader en ook de politie sinds 23 augustus vermist. Reden voor Ratelband om een beloning van 5000 euro uit te loven voor de gouden tip.
Emilio (15) die zichzelf volgens zijn vader ook wel Andrew van Buuren (naar zijn moeder, red.) noemt, zou op 23 augustus voor het laatst in Laren gezien zijn, en is daarna spoorloos, zo laat Ratelband zelf weten.
,,De politie is ingelicht en doet alles om hem te vinden, maar tevergeefs. Maar ik loof een beloning uit voor de gouden tip”, aldus Ratelband.
Zijn zoon Emilio kreeg hij samen met zijn inmiddels ex-vrouw Moon. Beiden hadden jaren ruzie over de voogdij van hun kinderen, onder wie Emilio.
Wie informatie heeft kan bellen naar 0900-8844 of mailen naar emiliovermist@gmail.com
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20230917_57319882
quote:Op zondag 17 september 2023 22:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
---------------------------------
Vermist? Of is dit een wanhopige poging van Ratelband om weer contact te krijgen? Ik zie geen opsporingsbericht bij de politie.
quote:en ook de politie
Maar waarom geen opsporingsbericht als hij al een paar weken vermist is?quote:
Een negatief vermogen van -3 miljoen.quote:Op zondag 17 september 2023 23:02 schreef JopieKlaassen het volgende:
5000 euro voor de gouden tip om je zoon weer terug te vinden..
Ik wist niet dat de financiën van de tjakka-goeroe zo beroerd waren.
dat is een quote van narcist ratelband zelf, niet door de politie bevestigd.quote:
Geen idee waar dit vandaan komt en of het waar is. Maar is wel aannemelijk https://twitter.com/misda(...)vAaR7xbAu10kviw&s=19quote:Op maandag 18 september 2023 07:58 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik dacht dat hij tegenwoordig in Thailand woonde, samen met Emilio die hij bij zijn moeder en broertje heeft weggerukt. Nare vent, hij weet volgens goed waar zijn zoon is.
Bijzonder ook dat iedereen en zijn moeder gecanceld wordt als ze ook maar een keertje hun stem verheffen maar deze mafklapper -die bewezen en veroordeeld een vrouwen- mishandelaar is- gewoon nog zijn portie aandacht krijgt waar hij zo naar snakt.
Groot verdriet voor Emile Ratelband: 'Mijn zoon woont weer bij zijn moeder'
https://www.story.nl/show(...)weer-bij-zijn-moeder
Ik geloof het gelijk, zeer zeker triest en die jongen had nooit aan zijn vader toegestaan moeten worden. Hij is een abuser!quote:Op maandag 18 september 2023 08:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Geen idee waar dit vandaan komt en of het waar is. Maar is wel aannemelijk https://twitter.com/misda(...)vAaR7xbAu10kviw&s=19
Triest voor die jongen![]()
Ik heb weinig reden om te twijfelen aan dit scenario. Ratelband is een hoogst discutabel persoon.quote:Op maandag 18 september 2023 08:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Geen idee waar dit vandaan komt en of het waar is. Maar is wel aannemelijk https://twitter.com/misda(...)vAaR7xbAu10kviw&s=19
ik zou er niet van staan te kijkenquote:Op maandag 18 september 2023 08:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af. Ik zou het woordje ‘telex’ niet in een brief aan een kind schrijven. Die weet toch helemaal niet wat dat is? Lijkt me meer iets om voor een wat ouder iemand te gebruiken.. ohquote:Op maandag 18 september 2023 08:51 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Die brief dat ze hem komen ophalen, wordt dat echt zo geschreven en verstuurd???
Mjah, de jongen is 15 en op die leeftijd ben je vaak al wijs genoeg en zeker met zijn achtergrond zou hij heel goed kunnen weten wat Telex is.quote:Op maandag 18 september 2023 09:00 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af. Ik zou het woordje ‘telex’ niet in een brief aan een kind schrijven. Die weet toch helemaal niet wat dat is? Lijkt me meer iets om voor een wat ouder iemand te gebruiken.. oh
Komt niet op mij over als een officiële brief. Tja, geen idee. Waar de brief vandaan komt is ook doorgekrast. Is misschien een dreigbrief verzonden door Ratelband zelf?quote:Op maandag 18 september 2023 08:51 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Die brief dat ze hem komen ophalen, wordt dat echt zo geschreven en verstuurd???
Ook dat zou ik direct geloven, en ook weer dreigen.quote:Op maandag 18 september 2023 09:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Komt niet op mij over als een officiële brief. Tja, geen idee. Waar de brief vandaan komt is ook doorgekrast. Is misschien een dreigbrief verzonden door Ratelband zelf?
Nee, dat is iets dat de journalist schrijft. Er staat niet "Ratelband zegt dat de politie dat ook zegt" maar letterlijk dat de politie dat zegt. Dan moet je erop kunnen rekenen dat de politie dat ook gezegd heeft.quote:Op zondag 17 september 2023 23:45 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
dat is een quote van narcist ratelband zelf, niet door de politie bevestigd.
Jeugdzorg er dus bij betrokken?quote:Op maandag 18 september 2023 17:21 schreef Starhopper het volgende:
Hij is weer terecht! Inderdaad weggelopen omdat hij niet naar zijn vader wil. Hij is opgehaald door jeugdzorg.... Hopelijk dumpen ze hem niet bij zijn vader.
Zoon Emile Ratelband is weer terecht. ’Het weglopen van Emilio was een wanhoopsdaad’
Ja. Op de dag van verdwijning zou hij opgehaald worden door jeugdzorg. Hij is nu naar een jeugdhulpcentrum gebracht.quote:Op maandag 18 september 2023 17:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Jeugdzorg er dus bij betrokken?
Voor de goede orde hij wordt bij zijn moeder uit huis geplaatst.quote:Op maandag 18 september 2023 17:21 schreef Starhopper het volgende:
Hij is weer terecht! Inderdaad weggelopen omdat hij niet naar zijn vader wil. Hij is opgehaald door jeugdzorg.... Hopelijk dumpen ze hem niet bij zijn vader.
Zoon Emile Ratelband is weer terecht. ’Het weglopen van Emilio was een wanhoopsdaad’
Vreselijke figuren jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:46 schreef CocoinColorado het volgende:
Wat zijn die Moon en Ratelband allebei vreselijke mensen zeg. En maar modder gooien en plein public. Het enige slachtoffer hier is die arme jongen zelf. Dan ben je 15 jaar en wordt je door allebei je ouders zo uitgespeeld.
Gadverdamme. Ik hoop dat deze jongen goede begeleiding krijgt.
Ja? Weet je zeker dat hij ze niet veroorzaakt kan hebben?quote:Op maandag 18 september 2023 20:04 schreef Za het volgende:
[..]
Voor de goede orde hij wordt bij zijn moeder uit huis geplaatst.
De mishandeling heeft daar plaatsgevonden volgens zijn vader.
Emile woont in Thailand, maar was vorige maand even hier en zal toen aangifte hebben gedaan oa vanwege de krassen in de nek van zijn zoon. IMO
Ik ken hem persoonlijk en hij is idolaat van zijn kinderen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:03 schreef Leandra het volgende:
Ja? Weet je zeker dat hij ze niet veroorzaakt kan hebben?
Een narcist is alleen idolaat van zichzelf en dat heeft hij wel weer bewezen door niet in het belang van zijn zoon mee te willen gaan, alleen voor de Story bühne.quote:Op woensdag 20 september 2023 01:34 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ken hem persoonlijk en hij is idolaat van zijn kinderen.
Er spreekt veel woede uit je post, waarom zou je toelaten dat iemand die je niet kent zoveel bij je oproept.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Een narcist is alleen idolaat van zichzelf en dat heeft hij wel weer bewezen door niet in het belang van zijn zoon mee te willen gaan, alleen voor de Story bühne.
Idolaat van je kinderen ben je ook niet om je zoon bij zijn familie en vrienden weg te rukken om ergens in Thailand te gaan wonen en daar ook nog op een bejaarde leeftijd een baby te adopteren. Kansloze mongool!
Ja, leuk.quote:Op woensdag 20 september 2023 01:34 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ken hem persoonlijk en hij is idolaat van zijn kinderen.
Ik snap dat jochie wel.quote:Op maandag 18 september 2023 17:21 schreef Starhopper het volgende:
Jij.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:39 schreef Za het volgende:
[..]
Er spreekt veel woede uit je post, waarom zou je toelaten dat iemand die je niet kent zoveel bij je oproept.
Laat het los.
De jongen is terecht, nu kan jeugdzorg hem bij zijn moeder uit huis plaatsen.
Dat is ook gebeurd.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:39 schreef Za het volgende:
[..]
Er spreekt veel woede uit je post, waarom zou je toelaten dat iemand die je niet kent zoveel bij je oproept.
Laat het los.
De jongen is terecht, nu kan jeugdzorg hem bij zijn moeder uit huis plaatsen.
Mooi. Emile zal blij zijn.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:46 schreef Starhopper het volgende:
Dat is ook gebeurd.
,,Hij heeft zich gemeld op het politiebureau in Hilversum en is daarna naar zijn moeder gegaan. Daarna is hij weggebracht naar een jeugdhulpcentrum in Hilversum."
Ik ken hem als een bijzonder zachtmoedig man, die zelfs zijn stem niet zal verheffen tegen zijn kinderen.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:40 schreef Leandra het volgende:
Ja, leuk.
Dat is geen enkele garantie dat hij het niet zelf veroorzaakt kan hebben.
Ben jij het?quote:Op woensdag 20 september 2023 18:58 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ken hem als een bijzonder zachtmoedig man, die zelfs zijn stem niet zal verheffen tegen zijn kinderen.
Nee hij heeft zijn zoon niet de nek opengekrabd, ik garandeer het je.
De jongen is bij zijn moeder in Nederland uit huis geplaatst, dat doen ze niet zomaar.
Emile zit in Thailand.
Hij was op dat moment in Nederland.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:58 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ken hem als een bijzonder zachtmoedig man, die zelfs zijn stem niet zal verheffen tegen zijn kinderen.
Nee hij heeft zijn zoon niet de nek opengekrabd, ik garandeer het je.
De jongen is bij zijn moeder in Nederland uit huis geplaatst, dat doen ze niet zomaar.
Emile zit in Thailand.
Hebben we het over dezelfde Emile? Ik ben blij dat ik hem niet persoonlijk ken maar professioneel heb ik 'm wel meegemaakt, en dan niet anders dan enorm egocentrisch, manipulatief en alleen zachtmoedig als het hem zelf een voordeel opleverde.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:58 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ken hem als een bijzonder zachtmoedig man
Ik ken hem persoonlijk.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:07 schreef Leandra het volgende:
En Ratelband is verre van zachtmoedig, het is heel fijn voor je dat je dat gelooft.
En dat staat boven de wijsheid van zijn zoontje?quote:
Ja, en?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |