abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 17 september 2023 @ 22:35:07 #1
385501 Starhopper
Slava Ukraini
pi_210668551
quote:
Zoon van Emile Ratelband al weken vermist: voor het laatst gezien in Laren. ’Beloning voor de gouden tip’

Emilio, de zoon van Emile Ratelband, is volgens zijn vader en ook de politie sinds 23 augustus vermist. Reden voor Ratelband om een beloning van 5000 euro uit te loven voor de gouden tip.
Emilio (15) die zichzelf volgens zijn vader ook wel Andrew van Buuren (naar zijn moeder, red.) noemt, zou op 23 augustus voor het laatst in Laren gezien zijn, en is daarna spoorloos, zo laat Ratelband zelf weten.

,,De politie is ingelicht en doet alles om hem te vinden, maar tevergeefs. Maar ik loof een beloning uit voor de gouden tip”, aldus Ratelband.

Zijn zoon Emilio kreeg hij samen met zijn inmiddels ex-vrouw Moon. Beiden hadden jaren ruzie over de voogdij van hun kinderen, onder wie Emilio.

Wie informatie heeft kan bellen naar 0900-8844 of mailen naar emiliovermist@gmail.com

https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20230917_57319882
---------------------------------

Vermist? Of is dit een wanhopige poging van Ratelband om weer contact te krijgen? Ik zie geen opsporingsbericht bij de politie.
Water towers can fly! :D
pi_210668825
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 22:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
---------------------------------

Vermist? Of is dit een wanhopige poging van Ratelband om weer contact te krijgen? Ik zie geen opsporingsbericht bij de politie.
quote:
en ook de politie
pi_210668907
5000 euro voor de gouden tip om je zoon weer terug te vinden..

Ik wist niet dat de financiën van de tjakka-goeroe zo beroerd waren.
pi_210669000
Zou wekenlange onverklaarbare vermissing van een 15-jarige normaliter niet veel meer (en veel eerder) media-aandacht krijgen? Merkwaardig.
pi_210669037
Als Ratelband je pa is dan begrijp ik wel dat je weg vlucht
Weet zijn moeder ook niet waar hij is?

Pa en ma zijn niet in goede harmonie uit elkaar gegaan, dus het kan best dat pa niet weet waar die knul is maar ma wel

Al met al een vaag bericht, het lijkt er eerder op dat Ratelband Sr het gebruikt om zelf media aandacht te krijgen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 17 september 2023 @ 23:25:12 #6
385501 Starhopper
Slava Ukraini
pi_210669097
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 22:55 schreef Viezig het volgende:

[..]
[..]

Maar waarom geen opsporingsbericht als hij al een paar weken vermist is?
pi_210669112
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 23:02 schreef JopieKlaassen het volgende:
5000 euro voor de gouden tip om je zoon weer terug te vinden..

Ik wist niet dat de financiën van de tjakka-goeroe zo beroerd waren.
Een negatief vermogen van -3 miljoen.
Volgens de eerste Google hits althans.
pi_210669232
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 22:55 schreef Viezig het volgende:

[..]
[..]

dat is een quote van narcist ratelband zelf, niet door de politie bevestigd.

ratelband, ratelband, die een villa kocht in arnhem en die uitbundig en voor andere uitzicht belemmerend wilde verbouwen, de buren die daar stokje voor staken. Ratelband was daar piswoest over en verhuurde vervolgens kamers aan dakloze en junken en maakte er een drugshol van, puur en alleen om de buren te pesten.
pi_210670096
Ik dacht dat hij tegenwoordig in Thailand woonde, samen met Emilio die hij bij zijn moeder en broertje heeft weggerukt. Nare vent, hij weet volgens goed waar zijn zoon is.

Bijzonder ook dat iedereen en zijn moeder gecanceld wordt als ze ook maar een keertje hun stem verheffen maar deze mafklapper -die bewezen en veroordeeld een vrouwen- mishandelaar is- gewoon nog zijn portie aandacht krijgt waar hij zo naar snakt. :r

Groot verdriet voor Emile Ratelband: 'Mijn zoon woont weer bij zijn moeder'
https://www.story.nl/show(...)weer-bij-zijn-moeder

[ Bericht 11% gewijzigd door Bep-Vetklep op 18-09-2023 08:11:16 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 18 september 2023 @ 08:34:12 #10
385501 Starhopper
Slava Ukraini
pi_210670278
quote:
13s.gif Op maandag 18 september 2023 07:58 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik dacht dat hij tegenwoordig in Thailand woonde, samen met Emilio die hij bij zijn moeder en broertje heeft weggerukt. Nare vent, hij weet volgens goed waar zijn zoon is.

Bijzonder ook dat iedereen en zijn moeder gecanceld wordt als ze ook maar een keertje hun stem verheffen maar deze mafklapper -die bewezen en veroordeeld een vrouwen- mishandelaar is- gewoon nog zijn portie aandacht krijgt waar hij zo naar snakt. :r

Groot verdriet voor Emile Ratelband: 'Mijn zoon woont weer bij zijn moeder'
https://www.story.nl/show(...)weer-bij-zijn-moeder

Geen idee waar dit vandaan komt en of het waar is. Maar is wel aannemelijk https://twitter.com/misda(...)vAaR7xbAu10kviw&s=19

Triest voor die jongen ;(
pi_210670408
quote:
84s.gif Op maandag 18 september 2023 08:34 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Geen idee waar dit vandaan komt en of het waar is. Maar is wel aannemelijk https://twitter.com/misda(...)vAaR7xbAu10kviw&s=19

Ik geloof het gelijk, zeer zeker triest en die jongen had nooit aan zijn vader toegestaan moeten worden. Hij is een abuser!
Wat hij als oude vent met een baby-meisje moet daar wil ik ook niet aan denken maar bepaalde gedachten heb ik er wel degelijk bij.
pi_210670422
quote:

[..]

Ik heb weinig reden om te twijfelen aan dit scenario. Ratelband is een hoogst discutabel persoon.
  Spellchecker maandag 18 september 2023 @ 08:51:17 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210670430
quote:

[..]

ik zou er niet van staan te kijken
pi_210670435
Die brief dat ze hem komen ophalen, wordt dat echt zo geschreven en verstuurd???
pi_210670506
quote:
5s.gif Op maandag 18 september 2023 08:51 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Die brief dat ze hem komen ophalen, wordt dat echt zo geschreven en verstuurd???
Ja, dat vroeg ik me ook af. Ik zou het woordje ‘telex’ niet in een brief aan een kind schrijven. Die weet toch helemaal niet wat dat is? Lijkt me meer iets om voor een wat ouder iemand te gebruiken.. oh :X
pi_210670528
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 09:00 schreef Limone het volgende:

[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af. Ik zou het woordje ‘telex’ niet in een brief aan een kind schrijven. Die weet toch helemaal niet wat dat is? Lijkt me meer iets om voor een wat ouder iemand te gebruiken.. oh :X
Mjah, de jongen is 15 en op die leeftijd ben je vaak al wijs genoeg en zeker met zijn achtergrond zou hij heel goed kunnen weten wat Telex is.
Maar ik vind het zo amateuristisch opgesteld dat ik eigenlijk niet kan geloven dat dit op deze manier op de deurmat valt :')
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 18 september 2023 @ 09:09:37 #17
385501 Starhopper
Slava Ukraini
pi_210670556
quote:
5s.gif Op maandag 18 september 2023 08:51 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Komt niet op mij over als een officiële brief. Tja, geen idee. Waar de brief vandaan komt is ook doorgekrast. Is misschien een dreigbrief verzonden door Ratelband zelf?
pi_210670597
quote:
84s.gif Op maandag 18 september 2023 09:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Komt niet op mij over als een officiële brief. Tja, geen idee. Waar de brief vandaan komt is ook doorgekrast. Is misschien een dreigbrief verzonden door Ratelband zelf?
Ook dat zou ik direct geloven, en ook weer dreigen. :') is helemaal des Ratelbands.
pi_210670662
'In maart van dit jaar waren we in Nederland, we waren beiden die maand jarig. En toen liet hij weten weer graag bij zijn moeder te willen wonen.
'Tja, dat vond ik wel moeilijk. Maar ik heb er geen moment aan gedacht om hem van gedachten te doen veranderen. Het is zijn beslissing en daar moet ik respect voor hebben.'

Artikel in Story van mei. Nog geen 3 maanden later een zelf geschreven brief om hem uit huis te plaatsen. Vuile smeerlap. :r
pi_210672936
Ik zit de FB van moeder te lezen. Wat een totaal mongool is die Ratelband maar dat is geen nieuws.

Hij schijnt vrijwel dagelijks door de straat van Moon te rijden :') en naar zeggen zijn zoon mishandeld, fysiek - mentaal emotioneel en digitaal. En iedereen [instanties en rechters] heeft schijt aan wat de jongen wil, en dat is alleen maar bij zijn moeder wonen.
Wat een ellende.
pi_210672949
'15'

Voelt zich vast veel ouder.
pi_210672959
TSJAKKA
U MAD?
pi_210673049
Ze moeten die lutser (pa dan, niet die zoon) een paar hete kolen in laten slikken.
pi_210673388
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 23:45 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
dat is een quote van narcist ratelband zelf, niet door de politie bevestigd.

Nee, dat is iets dat de journalist schrijft. Er staat niet "Ratelband zegt dat de politie dat ook zegt" maar letterlijk dat de politie dat zegt. Dan moet je erop kunnen rekenen dat de politie dat ook gezegd heeft.

Als de politie de vermissing niet heeft bevestigd dan moet die journalist zo snel mogelijk een ander baantje zoeken.
pi_210673426
Ratelband, dan weet je genoeg.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 18 september 2023 @ 17:21:56 #26
385501 Starhopper
Slava Ukraini
pi_210674907
Hij is weer terecht! Inderdaad weggelopen omdat hij niet naar zijn vader wil. Hij is opgehaald door jeugdzorg.... Hopelijk dumpen ze hem niet bij zijn vader.

Zoon Emile Ratelband is weer terecht. ’Het weglopen van Emilio was een wanhoopsdaad’
pi_210674918
quote:
84s.gif Op maandag 18 september 2023 17:21 schreef Starhopper het volgende:
Hij is weer terecht! Inderdaad weggelopen omdat hij niet naar zijn vader wil. Hij is opgehaald door jeugdzorg.... Hopelijk dumpen ze hem niet bij zijn vader.

Zoon Emile Ratelband is weer terecht. ’Het weglopen van Emilio was een wanhoopsdaad’
Jeugdzorg er dus bij betrokken?
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 18 september 2023 @ 17:25:01 #28
385501 Starhopper
Slava Ukraini
pi_210674934
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 17:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Jeugdzorg er dus bij betrokken?
Ja. Op de dag van verdwijning zou hij opgehaald worden door jeugdzorg. Hij is nu naar een jeugdhulpcentrum gebracht.
pi_210676496
quote:

Voor de goede orde hij wordt bij zijn moeder uit huis geplaatst.
De mishandeling heeft daar plaatsgevonden volgens zijn vader.

Emile woont in Thailand, maar was vorige maand even hier en zal toen aangifte hebben gedaan oa vanwege de krassen in de nek van zijn zoon. IMO
pi_210689825
Wat zijn die Moon en Ratelband allebei vreselijke mensen zeg. En maar modder gooien en plein public. Het enige slachtoffer hier is die arme jongen zelf. Dan ben je 15 jaar en wordt je door allebei je ouders zo uitgespeeld.
Gadverdamme. Ik hoop dat deze jongen goede begeleiding krijgt.
pi_210690130
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 22:46 schreef CocoinColorado het volgende:
Wat zijn die Moon en Ratelband allebei vreselijke mensen zeg. En maar modder gooien en plein public. Het enige slachtoffer hier is die arme jongen zelf. Dan ben je 15 jaar en wordt je door allebei je ouders zo uitgespeeld.
Gadverdamme. Ik hoop dat deze jongen goede begeleiding krijgt.
Vreselijke figuren ja
  dinsdag 19 september 2023 @ 23:03:42 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210690149
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 20:04 schreef Za het volgende:

[..]
Voor de goede orde hij wordt bij zijn moeder uit huis geplaatst.
De mishandeling heeft daar plaatsgevonden volgens zijn vader.

Emile woont in Thailand, maar was vorige maand even hier en zal toen aangifte hebben gedaan oa vanwege de krassen in de nek van zijn zoon. IMO
Ja? Weet je zeker dat hij ze niet veroorzaakt kan hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210691247
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 23:03 schreef Leandra het volgende:

Ja? Weet je zeker dat hij ze niet veroorzaakt kan hebben?
Ik ken hem persoonlijk en hij is idolaat van zijn kinderen.
pi_210691256
Heeft Emile weer zijn vrouw in elkaar geslagen?
pi_210692165
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 01:34 schreef Za het volgende:

[..]
Een narcist is alleen idolaat van zichzelf en dat heeft hij wel weer bewezen door niet in het belang van zijn zoon mee te willen gaan, alleen voor de Story bühne.
Idolaat van je kinderen ben je ook niet om je zoon bij zijn familie en vrienden weg te rukken om ergens in Thailand te gaan wonen en daar ook nog op een bejaarde leeftijd een baby te adopteren. Kansloze mongool!
pi_210697474
quote:
4s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:

Een narcist is alleen idolaat van zichzelf en dat heeft hij wel weer bewezen door niet in het belang van zijn zoon mee te willen gaan, alleen voor de Story bühne.
Idolaat van je kinderen ben je ook niet om je zoon bij zijn familie en vrienden weg te rukken om ergens in Thailand te gaan wonen en daar ook nog op een bejaarde leeftijd een baby te adopteren. Kansloze mongool!
Er spreekt veel woede uit je post, waarom zou je toelaten dat iemand die je niet kent zoveel bij je oproept.
Laat het los.

De jongen is terecht, nu kan jeugdzorg hem bij zijn moeder uit huis plaatsen.
pi_210697487
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 01:34 schreef Za het volgende:

[..]
Ja, leuk.
Dat is geen enkele garantie dat hij het niet zelf veroorzaakt kan hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210697495
quote:

Ik snap dat jochie wel.
Zijn vader is een narcist, moeilijk om mee samen te leven.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_210697511
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 18:39 schreef Za het volgende:

[..]
Er spreekt veel woede uit je post, waarom zou je toelaten dat iemand die je niet kent zoveel bij je oproept.
Laat het los.

Jij. :')
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 20 september 2023 @ 18:46:07 #40
385501 Starhopper
Slava Ukraini
pi_210697534
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 18:39 schreef Za het volgende:

[..]
Laat het los.

Dat is ook gebeurd.

,,Hij heeft zich gemeld op het politiebureau in Hilversum en is daarna naar zijn moeder gegaan. Daarna is hij weggebracht naar een jeugdhulpcentrum in Hilversum."
pi_210697610
quote:
84s.gif Op woensdag 20 september 2023 18:46 schreef Starhopper het volgende:

Dat is ook gebeurd.

,,Hij heeft zich gemeld op het politiebureau in Hilversum en is daarna naar zijn moeder gegaan. Daarna is hij weggebracht naar een jeugdhulpcentrum in Hilversum."
Mooi. Emile zal blij zijn.
pi_210697643
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 18:40 schreef Leandra het volgende:

Ja, leuk.
Dat is geen enkele garantie dat hij het niet zelf veroorzaakt kan hebben.
Ik ken hem als een bijzonder zachtmoedig man, die zelfs zijn stem niet zal verheffen tegen zijn kinderen.

Nee hij heeft zijn zoon niet de nek opengekrabd, ik garandeer het je.

De jongen is bij zijn moeder in Nederland uit huis geplaatst, dat doen ze niet zomaar.
Emile zit in Thailand.
pi_210697667
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 18:58 schreef Za het volgende:

[..]
Ik ken hem als een bijzonder zachtmoedig man, die zelfs zijn stem niet zal verheffen tegen zijn kinderen.

De jongen is bij zijn moeder in Nederland uit huis geplaatst, dat doen ze niet zomaar.
Emile zit in Thailand.
Ben jij het?
Emile?
:P
pi_210697724
quote:

[..]

Emile zit in Thailand.
Hij was op dat moment in Nederland.
En Ratelband is verre van zachtmoedig, het is heel fijn voor je dat je dat gelooft, maar hij is narcistisch, paternalistisch en allesbehalve vriendelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210697733
"Weet je hoe jij verwekt bent, met voorbedachten rade voor centjes voor mama, hè? Ja, dat is mama, hè! En nu heeft ze weer een ander neukertje, hè. Buiten de deur neuken, lekker voor mama, hè. Gewoon een hoertje. Kom aankleden nu."

"Ik doe geen pijn, mama stelt zich gewoon aan, zoals altijd aanstellen". "Je gaat eraan", zegt Emile later. "Papa, niet schoppen",

Aldus de liefhebbende vader die idolaat is van zijn kinderen. O+ ^O^
pi_210697773
Sowieso je eigen persoonlijke shit boven dat van je kinderen prevaleren. Ouders die elkaar (al of niet publiekelijk) afmaken en ondertussen is daar een tiener die gewoon z'n ouders en liefde nodig heeft. Ik kan daar slecht tegen.
pi_210697780
quote:

[..]
Ik ken hem als een bijzonder zachtmoedig man
Hebben we het over dezelfde Emile? Ik ben blij dat ik hem niet persoonlijk ken maar professioneel heb ik 'm wel meegemaakt, en dan niet anders dan enorm egocentrisch, manipulatief en alleen zachtmoedig als het hem zelf een voordeel opleverde.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_210697784
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 19:07 schreef Leandra het volgende:

En Ratelband is verre van zachtmoedig, het is heel fijn voor je dat je dat gelooft.
Ik ken hem persoonlijk.
pi_210697823
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 19:14 schreef Za het volgende:

[..]
Ik ken hem persoonlijk.
En dat staat boven de wijsheid van zijn zoontje?
Die hem wel erg persoonlijk kent.
pi_210697833
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 19:14 schreef Za het volgende:

[..]
Ik ken hem persoonlijk.
Ja, en?
Omdat jij hem persoonlijk kent weet je zeker dat hij zijn kinderen nooit zou kwetsen?

Alleen al verbaal gaat het heel ver in bovenstaande video, maar los daarvan weet je dat soort dingen niet van mensen.
Er zijn vrouwen die niet doorhebben dat hun kinderen door haar eigen man misbruikt worden, maar omdat jij Ratelband persoonlijk kent weet je zeker dat hij zijn kind niet aangeraakt kan hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')