Bericht stond als eerste op nieuwe pagina. Was even benieuwd in welke wedstrijd zij tegelijk zouden meedoenquote:Op vrijdag 22 september 2023 16:59 schreef heywoodu het volgende:
Vooralsnog gaat Maria Perez zo te zien vrij ruim aan de leiding, maar het is nog vroeg! Ivana Vuleta op de tweede plek, Bol derde. Hassan lijkt, op zich begrijpelijk, niet echt in de strijd te zitten.
quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Bericht stond als eerste op nieuwe pagina. Was even benieuwd in welke wedstrijd zij tegelijk zouden meedoen
Ik heb niet zo'n zin om te stemmen door een retweet, maar als ik dat wel ga doen kan ik het voor mijn eigen gevoel toch niet maken om nķet op Adeleke te stemmen bij de dames, die zou dat wat mij betreft toch echt wel het meest verdienenquote:Op zaterdag 23 september 2023 16:50 schreef E.T. het volgende:
En vergeet dat ook niet meteen op Alida van Daalen en Niels Laros te stemmen in de categorie "upcoming stars"
kan op insta ook door een like : (had ook niet zo'n zin in een retweet)quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin om te stemmen door een retweet, maar als ik dat wel ga doen kan ik het voor mijn eigen gevoel toch niet maken om nķet op Adeleke te stemmen bij de dames, die zou dat wat mij betreft toch echt wel het meest verdienen(en anders Iapichino)
Bij de mannen echt wel Laros denk ik ja
Live timing heeft overigens om een of andere reden het WR staan als 2:15:25, terwijl het 2:14:04 is. Maar alsnog bijna 1.5 minuut daaronder predicted.quote:Op zondag 24 september 2023 10:39 schreef DeeBee het volgende:
Assefa gaat het WR vernietigen, bij de mannen raakt het uit het zicht.
Kindie heeft een PR van 2:08.![]()
Radcliffe4Everquote:Op zondag 24 september 2023 10:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Live timing heeft overigens om een of andere reden het WR staan als 2:15:25, terwijl het 2:14:04 is. Maar alsnog bijna 1.5 minuut daaronder predicted.
na vandaag nog steedsquote:Op zondag 24 september 2023 10:39 schreef DeeBee het volgende:
Assefa gaat het WR vernietigen, bij de mannen raakt het uit het zicht.
Kindie heeft een PR van 2:08.![]()
Regie mag wel wat meer daar naartoe gaan want er komt een fabelachtige tijd aan.quote:Op zondag 24 september 2023 10:56 schreef DeeBee het volgende:
Assefa schroeit echt belachelijk hard, 2:12:30 pace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |