21, volgens Google, later in de middag gaat het naar een graad of 27. Vandaag dus wel te doenquote:
Ah, koeler dan gisteren dan.quote:
Dit wordt een tijd die nooit, maar dan ook nooit, meer verbeterd gaat worden.quote:
Die gaat voor de marathon van Chicago in oktober. Volgens mij mocht ze sowieso vandaag niet meedoen (want niet gekwalificeerd).quote:
Jacob Kiplimo.quote:Op zondag 17 september 2023 21:57 schreef Zorro het volgende:
Dan gaan we nu dus de uitdaging krijgen wie onder de 14:00 komt
Dat gaan volgend jaar in het FannyBlankers doen natuurlijkquote:Op zondag 17 september 2023 21:57 schreef Zorro het volgende:
Dan gaan we nu dus de uitdaging krijgen wie onder de 14:00 komt
Die geef ik een goede kans.quote:
Ja daar is het dan ook een meneer voor hequote:Op zondag 17 september 2023 22:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Zag meneer Bol ook al inderdaad met stok.
Bring back Irving Saladino.quote:Op zondag 17 september 2023 22:03 schreef Zorro het volgende:
Na de 8.90 van Beamon werd jaren geroepen wanneer dat nou eens verbeterd werd. Er waren een paar kandidaten, met name Carl Lewis. Uiteindelijk werd het Powell. Na 23 jaar, geloof ik.
Nu zijn we veel verder dan 23 jaar daar weer na, en er wordt niet eens gesproken over kanshebbers om dat te breken.
De Jumbol?quote:Op zondag 17 september 2023 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof ze naar supermarkt loopt
Ja, ik denk nog steeds dat ze niet meer in absolute topvorm is, maar Lilttle had weinig over op het einde.quote:Op zondag 17 september 2023 22:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Door Little leek ze rustig te starten, maar dat viel wel mee.
Ze rende in ieder geval ver weg van Lidl.quote:
Nou huppen doet ie.quote:
Op zich wel, maar ik vind het wel uiterst jammer dat we het hier met een 3k moeten doen tijdens de finales.quote:Op zondag 17 september 2023 22:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vinden jullie de incourante afstanden de moeite waard?
Wilde het zelfde zeggen, die lijkt al in vakantiemodus ja.quote:Op zondag 17 september 2023 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grijalva hebben ze van lokale strand afgehaald?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |