Hoe ver wil je gaan?quote:Op zondag 17 september 2023 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zyklon B uitstrooien over de club met als bijnaam 'Joden' ?
Morgen weer werken?quote:Op zondag 17 september 2023 19:26 schreef klaasweetalles het volgende:
als feyenoord man zie ik steijn liefst zo lang mogelijk zitten
ik als een van de beste voetbalanalisten van de wereld zou zeggen dat Steijn morgen ontslagen moet worden en Maduro de leiding moet gaan krijgen de komende weken.
neequote:
Dit verhaal hoor ik hem al een paar weken roepenquote:NSCHEDE - Ajax-trainer Maurice Steijn ergerde zich zondag na de met 3-1 verloren uitwedstrijd tegen FC Twente vooral aan het gebrek aan inzet en scherpte. „Dat is voor mij het meest frustrerende”, zei hij tegen ESPN. „Dat iedereen nog niet precies van elkaar weet hoe hij speelt, dat kan. Maar ik kan er niet mee leven dat we alle duels verliezen en ons de kaas van het brood laten eten. Dat vind ik heel kwalijk.”
Wanneer is je vakantie dan voorbij?quote:Op zondag 17 september 2023 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee
E
[..]
Dit verhaal hoor ik hem al een paar weken roepen
Hij is als trainer zelf verantwoordelijk om de ploeg scherp te krijgen
dat is zijn hoofdtaak
In principe zegt hij zelf dat hij faalt om zijn ploeg gemotiveerd en scherp te krijgen als coach
maar altijd maar de schuld bij anderen zoeken
Euhm wut?quote:Op zondag 17 september 2023 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
Tijd voor een paar goede flessen ongedierteverdelingsmiddel.
Tor des monatsssssss, was een fijne inderdaad. Maar gewoon basisspeler daar en bij ons mislukt, jammer.quote:Op zondag 17 september 2023 19:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou gewoon. Hij schoot van eigen helft zo'n beetje.
Hij heeft een soort van permanent verlof, het is recreatiezaal, luchten, uurtje internet en dan weer slapen.quote:Op zondag 17 september 2023 19:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wanneer is je vakantie dan voorbij?
Genoten vandaag Tarado?quote:Op zondag 17 september 2023 19:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft een soort van permanent verlof, het is recreatiezaal, luchten, uurtje internet en dan weer slapen.
Als je het voetballend niet kan moet het met strijd. Als je ieder duel verliest is dat niet aanwezig. Nieuw of niet, een duel winnen hoort gewoon bij voetbal.quote:Op zondag 17 september 2023 18:27 schreef Scorpie het volgende: [..] Bij Ajax is het opeens het belangrijkste dat we strijd leveren blijkbaar.
Drank de Boer en Sjonnie gloreerden met sprankelend Ajax-DNA idd.quote:Op zondag 17 september 2023 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Steijn weet geen klote over ajax voetbal
om 020 voetbal te begrijpen moet je het gespeeld hebben
de enige die het begreep was cruiff en zijn discipelen
Hoe moet steijn ajax gaan voetbal spelen
hij enige wat hij doet is een 4-3-3 systeem opstelling maken
Hoe ajax bij steijn is uitgekomen is voor mij nog steeds een raadsel
HOE DAN?
HOE KAN JE BIJ DEZE MAN TERECHT KOMEN
ik eis een verklaring
Dat klopt Hans!quote:Op zondag 17 september 2023 19:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
PSV, AZ en Twente ook Hans.
Hij moet buiten zijn doelpunt wel beter op letten dat hij niet buiten spel staat. Wat dat betreft doet hij niet onder voor Kudus die dat ook steeds deed. Snap ook steeds zijn frustratie wel, maar dat ligt meer aan Makkalie die voor alles floot, wat een idioot is dat toch.quote:Op zondag 17 september 2023 19:41 schreef LethalNinja het volgende:
Het is makkelijk om nu in het negatieve te blijven hangen. Iets positiefs zie ik wel. We hebben nu een lange tijd geen last van de snelle succes supporters. De praatjes makers, die weten niet hoe snel zij zich moeten verstoppen. Sommige zullen zelfs voor een andere club kiezen. In je vrienden kring en op werk herken je ze makkelijk omdat zij ineens niet over voetbal praten.
We zijn verwend geraakt door een aantal super jaren. Nu zitten we met een boel spelers bij elkaar die elkaar nauwelijks kennen. DIt heeft tijd nodig. Voor ze weten hoe ze elkaar kunnen ondersteunen en een sterk elftal worden. Houd hoop!
Net zoals de vorige wedstrijden heb ik o.a genoten van Hato maar nu ook echt van Brobby. Wat stopt hij er veel energie in zeg.
quote:
Gewoon genoeg om het hier weg te houdenquote:
Stop daar gewoon mee. om het nu al af te doen dat het kampioenschap voorbij is. Daar kun je nog niets van zeggen, en dat is typisch wat ze ook doen in al die prietpraat programmaatjes over voetbal op TV en in die podcasts, onzinnige conclusies verzinnen al dan niet vooringenomen.quote:Op zondag 17 september 2023 19:45 schreef Tarado het volgende:
[..]Wat denk je? Eerste helft op klein scherm gezien dus dat was wat moeilijk maar het leek nergens op, ook de 2e helft toen ze opportunistisch gingen spelen niet, ook dan wordt er niks gecreerd.
Seizoen is al voorbij wat betreft meedoen voor het kampioenschap, ik denk wel dat het wat beter gaat worden hoor maar niet voldoende en als je al zover bent is de achterstand inmiddels te groot op die andere 2 en misschien nog wel meer.
Steijn lijkt me ook niet de juiste man voor deze baan, die is gewoon te licht.
Dat is in zichzelf al een vrij bizarre conclusie toch, als je het vergelijkt met de zomer van 2022? Dat je nu voor plek 5 lijkt te gaan spelen.quote:Op zondag 17 september 2023 19:45 schreef Tarado het volgende:
[..]Wat denk je? Eerste helft op klein scherm gezien dus dat was wat moeilijk maar het leek nergens op, ook de 2e helft toen ze opportunistisch gingen spelen niet, ook dan wordt er niks gecreerd.
Seizoen is al voorbij wat betreft meedoen voor het kampioenschap, ik denk wel dat het wat beter gaat worden hoor maar niet voldoende en als je al zover bent is de achterstand inmiddels te groot op die andere 2 en misschien nog wel meer.
Steijn lijkt me ook niet de juiste man voor deze baan, die is gewoon te licht.
Uurtje internet? De man zit 24/7 in dit topic.quote:Op zondag 17 september 2023 19:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft een soort van permanent verlof, het is recreatiezaal, luchten, uurtje internet en dan weer slapen.
Het zal op een gegeven moment wel beter gaan lopen denk ik en clubs als Twente en AZ houden dat nooit zo goed vol maar het is natuurlijk wel een afgang dat je nu al moet concluderen dat je niet meedoet voor het kampioenschap.quote:Op zondag 17 september 2023 19:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is in zichzelf al een vrij bizarre conclusie toch, als je het vergelijkt met de zomer van 2022? Dat je nu voor plek 5 lijkt te gaan spelen.
Tja, er is van die selectie ook weinig meer over natuurlijk.quote:Op zondag 17 september 2023 19:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is in zichzelf al een vrij bizarre conclusie toch, als je het vergelijkt met de zomer van 2022? Dat je nu voor plek 5 lijkt te gaan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |