Klopt, ik heb nog wat gletsjers gezien in de jaren ‘90 en van het meeste is nog een restant over, maar dat laatste is het dan ook wel. Heb er meerdere toeristen ter plaatse over gehoord.quote:Op zondag 17 september 2023 19:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik ben een Alpenman. Ik word er wel triest van als ik plekken nu aantref en vergelijk met uit mijn jeugd. Het ijs en de sneeuw verdwijnen echt ongekend snel.
Gelukkig lees ik het forum nog. Ik wilde met mijn ramen open gaan slapen.quote:Op zondag 17 september 2023 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Jep, voltreffer in de vroege ochtend.
@:Haags we krijgen onweer.
Maandagochtend file genot.quote:Op zondag 17 september 2023 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Zal vast weer (tegen) mee vallen..quote:Op zondag 17 september 2023 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Bui splitste boven Biesboschquote:Op maandag 18 september 2023 05:22 schreef warhamstr het volgende:
Dit word een mooie 👍 ri 't zuiden heel veel bliksem te zien. Rommelt ook flink.
hier ookquote:Op maandag 18 september 2023 06:42 schreef Starhopper het volgende:
Omweer! En regen! Heel veel regen
quote:Op maandag 18 september 2023 06:42 schreef Starhopper het volgende:
Omweer! En regen! Heel veel regen
Jeej!quote:
Wel beter dan te koud. Korte broek kan aanquote:
Kan ook in de winter in Nederland hoorquote:Op maandag 18 september 2023 08:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel beter dan te koud. Korte broek kan aan
Ja, maar minder prettigquote:Op maandag 18 september 2023 08:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kan ook in de winter in Nederland hoor
Ja dat weten we Wim Hofquote:Op maandag 18 september 2023 08:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kan ook in de winter in Nederland hoor
Nee, niet beterquote:Op maandag 18 september 2023 08:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel beter dan te koud. Korte broek kan aan
Vast wel hoog. Maar hoe langer 20+ hoe fijnerquote:
Ik had vandaag de korte broek weer aan kunnen doenquote:Op maandag 18 september 2023 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben weer te warm gekleed.
Lekker weertje hoor.
Dan doe je hem alsnog aan toch, what’s the prob bob?quote:Op maandag 18 september 2023 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had vandaag de korte broek weer aan kunnen doen
Kleed je uit danquote:Op maandag 18 september 2023 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben weer te warm gekleed.
Lekker weertje hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |