Vast wel ergens op de wereld. Hopelijk niet hier.quote:Op zondag 17 september 2023 20:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry Maarten.
Anyway ver vooruitkijken heeft weinig zin, maar na volgende week weer kans op 25 graden?
beter van wel. mag nog wel paar dagenquote:Op zondag 17 september 2023 20:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vast wel ergens op de wereld. Hopelijk niet hier.
Viesbenauwd manquote:Op zondag 17 september 2023 20:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
beter van wel. mag nog wel paar dagen
hutsquote:
Sorry, ik had hem toch besteld.quote:Op zondag 17 september 2023 20:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vast wel ergens op de wereld. Hopelijk niet hier.
Hou ik je aan!quote:Op zondag 17 september 2023 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry, ik had hem toch besteld.
Ik beloof je een krakende winter, je Noren mogen straks van zolder.
Waddan?quote:Op zondag 17 september 2023 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Mist bij 17 graden, dan weet je eigenlijk al genoeg.
Klopt, ik heb nog wat gletsjers gezien in de jaren ‘90 en van het meeste is nog een restant over, maar dat laatste is het dan ook wel. Heb er meerdere toeristen ter plaatse over gehoord.quote:Op zondag 17 september 2023 19:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik ben een Alpenman. Ik word er wel triest van als ik plekken nu aantref en vergelijk met uit mijn jeugd. Het ijs en de sneeuw verdwijnen echt ongekend snel.
Gelukkig lees ik het forum nog. Ik wilde met mijn ramen open gaan slapen.quote:Op zondag 17 september 2023 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Jep, voltreffer in de vroege ochtend.
@:Haags we krijgen onweer.
Maandagochtend file genot.quote:Op zondag 17 september 2023 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Zal vast weer (tegen) mee vallen..quote:Op zondag 17 september 2023 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |