Als ik op googlemaps kijk lijkt Cape Fiolent een prima locatie voor luchtafweer? Hopelijk hebben ze weer een S-400 uitgeschakeld.quote:
Geen idee, maar als ik zo even snel kijk lijkt het zo'n 20km van het droogdok te liggen, dus daar kunnen best wel wat interessante targets zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 19:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als ik op googlemaps kijk lijkt Cape Fiolent een prima locatie voor luchtafweer? Hopelijk hebben ze weer een S-400 uitgeschakeld.
Hopelijk gaat er 1 per ongeluk af tijdens zijn terugreis. NK meteen in oorlog met Rusland.quote:Op zondag 17 september 2023 19:48 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.aljazeera.com(...)-as-russia-trip-ends
North Korea’s Kim Jong Un receives drones as gifts as Russia trip ends
North Korean leader Kim Jong Un has received five explosive drones, a reconnaissance drone and a bulletproof vest as gifts from a regional governor on his visit to Russia.
quote:Op zondag 17 september 2023 19:54 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Hopelijk gaat er 1 per ongeluk af tijdens zijn terugreis. NK meteen in oorlog met Rusland.
quote:Op zondag 17 september 2023 19:54 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Hopelijk gaat er 1 per ongeluk af tijdens zijn terugreis. NK meteen in oorlog met Rusland.
Je bedoelt deze lokatie met voorgegraven posities voor AA?quote:Op zondag 17 september 2023 19:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als ik op googlemaps kijk lijkt Cape Fiolent een prima locatie voor luchtafweer? Hopelijk hebben ze weer een S-400 uitgeschakeld.
En alle lijken die achtergebleven zijn in Oekraïne. Zodat er geen dodengeld betaald hoeft te worden. Wat het aantal doden nog groter zou maken.quote:Op zondag 17 september 2023 18:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dan mag je ook meenemen dat doden van LPR/DPR/Wagner/ allerhande vrijwilligers hier niet bij zitten. Want die hebben geen recht op deze uitkering.
quote:Op zondag 17 september 2023 20:24 schreef oheng het volgende:
[..]
Je bedoelt deze lokatie met voorgegraven posities voor AA?
First Person View.quote:Op zondag 17 september 2023 20:54 schreef polderturk het volgende:
Wat is een FPV kamikaze drone?
[ twitter ]
First Person View (manier van besturen drone). En kamikaze betekent dat ie zichzelf opoffert bij het raken.quote:Op zondag 17 september 2023 20:54 schreef polderturk het volgende:
Wat is een FPV kamikaze drone?
[ twitter ]
Thanks.quote:Op zondag 17 september 2023 20:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
First Person View.
Wat wil zeggen dat de piloot een VR bril heeft waar realtime beelden van de frontcamera van de drone op te zien zijn. Op basis van het beeld stuurt hij de drone naar het doel.
Goedkoper dan een geleide anti-tank raket.quote:Op zondag 17 september 2023 20:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
First Person View.
Wat wil zeggen dat de piloot een VR bril heeft waar realtime beelden van de frontcamera van de drone op te zien zijn. Op basis van het beeld stuurt hij de drone naar het doel.
Weet alleen niet of dit zo handig is voor rusland. Het lijkt mij allemaal te snel, te geforceerd. Er is een redelijk chinees/russische invloed in afrika, maar dit soort acties moet je heel goed en over langere tijd uitkienen. Ik denk ook dat China hier mogelijk niet zo blij mee is, gezien hun investeringen die nu risico gaan lopen. Daarnaast is rusland zelf nogal dungespreid op het moment, dus hoeveel resources kunnen ze hiervoor daadwerkelijk inzetten?quote:Op zondag 17 september 2023 20:31 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
Het is wel een zooitje in Afrika op dit ogenblik zeg. En all die coups daar lijken in verband te staan met Rusland.
Hopelijk weer een raketje vannachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |