quote:Op zondag 17 september 2023 15:35 schreef schommelstoel het volgende:
Toto krijgt even dikke dis op sky
geen Sky hier, elaborate..quote:Op zondag 17 september 2023 15:35 schreef schommelstoel het volgende:
Toto krijgt even dikke dis op sky
Die valt me echt wel tegen, die had ik eerst nog redelijk op een lijn staan met Verstappen, maar de laatste jaren doet ie ook weinig meer.quote:
Dat Toto dit jaar niet veel te lachen heeft.quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 15:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat Toto dit jaar niet veel te lachen heeft.
En dat hij het resultaat van de race wel op wiki zal gaan terug lezen.
NEEquote:Op zondag 17 september 2023 15:38 schreef TweedeKlum het volgende:
SAI moet vertragen om NOR DRS te geven vind ik.
Tja, anders wint Russell.quote:
Norris kan versnellen. Komt goed.quote:Op zondag 17 september 2023 15:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Dan kan Norris misschien wel Russell verdedigen ja, maar als dat dan niet lukt heeft Sainz ook een probleemquote:Op zondag 17 september 2023 15:38 schreef TweedeKlum het volgende:
ja want niet maxquote:Op zondag 17 september 2023 15:39 schreef Rianne84 het volgende:
Van pole naar winst is nu opeens wel dotd waardig.
Als je het niet te vaak doetquote:Op zondag 17 september 2023 15:39 schreef Rianne84 het volgende:
Schande als Lawson niet DOTD is.quote:Op zondag 17 september 2023 15:39 schreef Rianne84 het volgende:
Dat is wat Ferrari iwilde laten geloven maar LEclerc is niet vele beter dan iemand als Ocon.quote:Op zondag 17 september 2023 15:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Die valt me echt wel tegen, die had ik eerst nog redelijk op een lijn staan met Verstappen, maar de laatste jaren doet ie ook weinig meer.
Als er een Mercedes wint, is het Russell.quote:Op zondag 17 september 2023 15:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Laat Lewis aub niet winnen, want zijn niet winning streak moet even wat langer duren
quote:Op zondag 17 september 2023 15:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat Toto dit jaar niet veel te lachen heeft.
En dat hij het resultaat van de race wel op wiki zal gaan terug lezen.
Zou zomaar kunnenquote:
Nee, tenzij LEC ploft.quote:
Hij mauwt over zijn bandenquote:
Het is geen Zandvoort.quote:Op zondag 17 september 2023 15:43 schreef Gunner het volgende:
Ik hoor iedereen, incl Verstappen, dat je hier niet in kon halen.
Ik zie toch andere dingen gebeuren.
Zou me niets verbazen, hij heeft zijn oude geluk weer terugquote:Op zondag 17 september 2023 15:43 schreef S95Sedan het volgende:
Straks top3 met z'n allen eraf en Hamilton zal wel winnen
Groenquote:
okquote:Op zondag 17 september 2023 15:46 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 13 INCIDENT INVOLVING CARS 11 (PER) AND 23 (ALB) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
JAquote:
Idemquote:Op zondag 17 september 2023 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
Ik roep al tijden dat ze Sainz het voordeel boven Lec mogen geven.
Nu weer een goed voorbeeld waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |