Yeah, een straf had wel op zijn plaats geweest. Krijg je ook minder praat.quote:zondag 17 september 2023 12:10 schreef Tarado het volgende:[/b] [..] Er zal al veel over gezegd zijn maar vond het wel vreemd dat Verstappen geen straf kreeg, dat is juist de vorm van klassenjustitie waar ik me in het Hamilton tijdperk aan ergerde.
Hebben nog iemand aangenomen als modquote:
tenzij jij op een verkeerd knopje hebt gedrukt bij het plaatsen van de 300e reactiequote:Op zondag 17 september 2023 12:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hebben nog iemand aangenomen als mod
Zeker omdat je mij quote. Een andere verklaring heb ik niet. Ik had niet eens door dat ik laatste post hadquote:
Geen verwijderde en teruggeplaatste posts en het topic is niet weer geopend. Dus die is onschuldigquote:
Het zou een stuk rustiger worden hier en daar denk ik maar geen ambitiesquote:Op zondag 17 september 2023 12:18 schreef -XOR- het volgende:
@:Tarado is dus een stille...
The plot thickens.
ja dat hoort 300 te zijnquote:Op zondag 17 september 2023 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als ik naar de reeks ga, dan zie ik netjes 301 posts staan
neh was de nabeschouwing. die kan wel dicht na een paar dagenquote:Op zondag 17 september 2023 12:21 schreef -XOR- het volgende:
Ik zie er ook een met 286 posts. Daar is dus flink geveegd.
Zoveel opwinding al, nu kan de race alleen maar tegenvallen.quote:Op zondag 17 september 2023 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat hoort 300 te zijn
[ afbeelding ]
hij telt de OP niet mee, gaat om de reacties
Zoiets zou mij nooit gebeuren.quote:
ik 2maal dit jaarquote:
35 als perez ook nog in de top 3 komtquote:Op zondag 17 september 2023 12:38 schreef amp25 het volgende:
odds voor max is 6.5 vind ik eingelijk nog best laag
alleen bij wins en snelste ronde is het 17
Je vergeet nog een oude goude.quote:Op zondag 17 september 2023 12:56 schreef Nattekat het volgende:
1. Russel drukt Sainz naar buiten
2. Sainz raakt daarbij Norris die een wereldstart had
3. Sainz raakt ook Russell die daardoor ook gecollecteerd werd
4. Hamilton en Leclerc worden gecollecteerd
5. ???
6. Wilhelmus
Iets minder catnip snuivenquote:Op zondag 17 september 2023 12:56 schreef Nattekat het volgende:
5. ???
6. Wilhelmus
Ik heb gisteren iets te veel oppeppende middelen genomen voor het sportenquote:
Gecollecteerd...?quote:Op zondag 17 september 2023 12:56 schreef Nattekat het volgende:
5. ???
6. Wilhelmus
quote:
Doe maar gewoon Sainz, of anders Alonso.quote:Op zondag 17 september 2023 12:57 schreef Nattekat het volgende:
En met 6 coureurs die dit seizoen één kans hebben om te winnen weet je gewoon dat er iets gaat gebeuren
Het goede nieuws is dat statistisch gezien de kans het grootst is dat de tweede Mercedes in de eerste ronde brokken maakt.quote:Op zondag 17 september 2023 13:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doe maar gewoon Sainz, of anders Alonso.
Aub niet dat walgelijke Mercedes.
Hopelijk verliezen die rechten snelquote:Op zondag 17 september 2023 13:14 schreef DKUp het volgende:
Georgie ophypen bij Viaplay
"Een heerlijke middag, want we weten niet wie er gaat winnen..."
Wat een enge mensen toch.....
Je moet een willekeurige e-sporter in FIFA ook niet als presentator voor een F1 programma neerzetten.quote:Op zondag 17 september 2023 13:14 schreef DKUp het volgende:
Georgie ophypen bij Viaplay
"Een heerlijke middag, want we weten niet wie er gaat winnen..."
Wat een enge mensen toch.....
Ik zie Russell anders ook wel tikjes uitdelen hoorquote:Op zondag 17 september 2023 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat statistisch gezien de kans het grootst is dat de tweede Mercedes in de eerste ronde brokken maakt.
quote:Op zondag 17 september 2023 13:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie Russell anders ook wel tikjes uitdelen hoor
mwah, bij ziggy kunnen ze op autosportgebied ook wel wat opschudding gebruiken.quote:Op zondag 17 september 2023 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet een willekeurige e-sporter in FIFA ook niet als presentator voor een F1 programma neerzetten.
Je bedoelt een DNF of ze moeten al in de formatieronde er al uit liggenquote:
Als ze helemaal niet starten zou helemaal geweldig zijn….quote:Op zondag 17 september 2023 13:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bedoelt een DNF of ze moeten al in de formatieronde er al uit liggen
Toch heeft ie wel gelijkquote:Op zondag 17 september 2023 13:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bedoelt een DNF of ze moeten al in de formatieronde er al uit liggen
Daar voel je de passie voor de sport tenminste nog. Ze zijn niet heilig, maar vergeleken met Viaplay scheelt het niet veel.quote:Op zondag 17 september 2023 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, bij ziggy kunnen ze op autosportgebied ook wel wat opschudding gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |