3 van de 8, echt fantastischquote:Op donderdag 2 november 2023 09:20 schreef knijn1985 het volgende:
Renners die na aankoop in de transferperiode 0 punten scoorden:
Fine Eddy Mexicanobakker
Riccitello Marco DecoAoreste
De Plus Laurens DecoAoreste
PARET-PEINTRE Valentin hhh38
VOISARD Yannis hhh38
BYSTRØM Sven Erik hhh38
Peters Nans Chiappucci
DVERSNES Fredrik Aguero
Oh daar gaat het niet mis hoor. Is meer dat ik dan te druk op werk heb en 's avonds en in het weekend geen tijd heb door andere activiteiten.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:26 schreef wimderon het volgende:
@:knijn1985 veel dingen die je tijdens het seizoen moet doen kun je vooraf al vrij simpel voorbereiden, dat helpt misschien om iets sneller updates te kunnen geven
Maar komend seizoen heb je opeens wel tijd?quote:Op donderdag 2 november 2023 18:39 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Oh daar gaat het niet mis hoor. Is meer dat ik dan te druk op werk heb en 's avonds en in het weekend geen tijd heb door andere activiteiten.
Wie weet.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar komend seizoen heb je opeens wel tijd?
Ik bedoel dingen zoals programma's van de speelrondes, met daarin de links naar de startlijsten en speelschema's met klikbare links naar hoe de teams er precies uitzien.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:39 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Oh daar gaat het niet mis hoor. Is meer dat ik dan te druk op werk heb en 's avonds en in het weekend geen tijd heb door andere activiteiten.
Zoveel moeite is dat allemaal niet hoor en ik blijf er bij dat er slechts periode was met veel op een volgende rondes dat er even geen update was, maar dat blijft natuurlijk lekker hangen.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik bedoel dingen zoals programma's van de speelrondes, met daarin de links naar de startlijsten en speelschema's met klikbare links naar hoe de teams er precies uitzien.
En als je de sheet zo maakt dat je uitslagen kunt copy/pasten is het ook maar een paar minuten werk om een speelronde te verwerken.
Als speler ben je namelijk al snel het overzicht kwijt van welke speelronde het tegen wie precies ook alweer was als je veel moeite moet doen om dat op te gaan zoeken of als het bijwerken achterloopt
Dit zijn niet de grafieken van Ruin!quote:Op donderdag 2 november 2023 16:24 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn boys hadden er niet zoveel zin in dit jaar![]()
Desondanks toch zesdes!
Ja klopt, maar mogen jullie me ook op wijzen hoor. We willen samen natuurlijk dat het soepel loopt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een tip:
https://www.procyclingstats.com/calendar/uci/cancelled-races
https://www.procyclingstats.com/calendar/uci/rescheduled-races
Kijk hier af en toe een keer, dan kun je snel zien welke ronden er vervangen/aangepast moeten worden. Nu was het soms vlak vooraf nog onduidelijk, waardoor er kunstgrepen uitgehaald moesten worden om ronden compleet te krijgen
Snap ik, maar dan denk ik ook wat is de moeite voor 1 van jullie om dat even te doen. Vooral dan de speelrondes tegen wie je moet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:21 schreef franklop het volgende:
Het zou fijn zijn als er dingen gevraagd worden er soms ook gewoon reguliere antwoorden komen.
En dat we bijvoorbeeld ook hele loting en geüpdatet teams in de OP krijgen. Vond dat wel jammer dat daar niet aan werd voldaan en werd afgedaan met berichten als 'kijk tegen wie je in ronde 11 moest'.
Ben blij dat je het opgepakt hebt, maar zijn wel wat (goedbedoelde) verbeterpunten.
In zo'n geval kan je dan vragen of iemand dat kan doen en met die dan even het bestand delen. Genoeg optiesquote:Op vrijdag 3 november 2023 08:59 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan denk ik ook wat is de moeite voor 1 van jullie om dat even te doen. Vooral dan de speelrondes tegen wie je moet.
Bij deze vraag ik dan al of iemand de speelrondes wil bepalen en bijhoudenquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:14 schreef franklop het volgende:
[..]
In zo'n geval kan je dan vragen of iemand dat kan doen en met die dan even het bestand delen. Genoeg opties
Maar dan zou het voor ons wel helpen om te weten op welke manier we het wél moeten vragen, want überhaupt de vraag stellen mag toch wel, lijkt me?quote:Op donderdag 2 november 2023 18:50 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Wie weet.
Ik kan je wel verklappen dat berichten zoals ik ben wel benieuwd naar de uitslag niet echt helpen bij mij![]()
Je kunt ook een paar euro zetten op Potjekar in de hoop dat mensen hem vergeten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik moet komend seizoen gewoon heel goede jongens halen. Een oude rot die zijn streken niet verleerd is zoals een Rui Costa, of een talent dat doorbreekt als Healy.
Haha klopt natuurlijkquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan zou het voor ons wel helpen om te weten op welke manier we het wél moeten vragen, want überhaupt de vraag stellen mag toch wel, lijkt me?
Het moet ook leuk blijven om te volgen natuurlijk, en daarvoor is het toch wel van belang dat je steeds de uitslagen hebt om te zien hoe je het doet. Goedbedoeld punt, uiteraard.
Punt voor mijzelf, zoals elk jaar, is dat ik gewoon beter op moet letten hoe mijn team het doet, daar begin ik elk jaar heel enthousiast mee en dat zakt op een gegeven moment weer weg
wie missen we nog?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:14 schreef wimderon het volgende:
1. Knijn1985
2. Immerdebestebob
3. Fretwork
4. Felagund
5. Sabata
6. Momo
7. franklop
8. hhh38
9. GotenSSJ
10. Pino112
11. DeLuna
12. Mex
13. Chiappucci
14. johannes_vermeer
15. Aguero
16. Steven184
17. Faraday01
18. Pistolero
19. Dale__Cooper
20. DiegoFuser
21. Mani89
22. Bill_Hillie
23. baggerbaas
24. Slobeend
25. heywoodu
26. wimderon
Je club moet nu al bezig zijn met renners voor het volgend seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar fietskunstenaars. Stuurvaste spitsen, snelle sprinters, wegkapiteins die er de beuk in gooien (á la Curvers). De FPCL is vechtwielrennen, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat je gewoon wint. Moet je wel renners hebben die het asfalt opvreten, desnoods de berm, en je kunt komend seizoen meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik moet komend seizoen gewoon heel goede jongens halen. Een oude rot die zijn streken niet verleerd is zoals een Rui Costa, of een talent dat doorbreekt als Healy.
Als we van tevoren een duidelijke taakverdeling maken wil ik wel helpen!quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:24 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Bij deze vraag ik dan al of iemand de speelrondes wil bepalen en bijhouden
De biedrondes steeds 1 dag na elkaar is denk ik iets te krap. Ik zou zeker tussen 2 en 3 minstens 2 dagen doen en misschien ook nog wel tussen 3 en 4. De 5e ronde is puur voor het oprapen van de restjes voor een paar deelnemers, dus het is niet zo erg dat de TDU dan al begonnen is denk ik.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:28 schreef knijn1985 het volgende:
We starten weer op 16-1 met Tour Down Under
Ik kan alvast mededelen dat er van 22-12 t/m 7-1 een tennistoernooi is wat ik organiseer.
Lijkt me dus verstandig om 9-1 20:00 1e biedronde deadline te zetten?
2e biedronde 11-1 20:00
3e biedronde 12-1 20:00
4e biedronde 13-1 20:00
5e biedronde 14-1 20:00
Zo dicht op elkaar gaat me echt niet lukken. De lol is ook om dingen uit te zoeken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:28 schreef knijn1985 het volgende:
We starten weer op 16-1 met Tour Down Under
Ik kan alvast mededelen dat er van 22-12 t/m 7-1 een tennistoernooi is wat ik organiseer.
Lijkt me dus verstandig om 9-1 20:00 1e biedronde deadline te zetten?
2e biedronde 11-1 20:00
3e biedronde 12-1 20:00
4e biedronde 13-1 20:00
5e biedronde 14-1 20:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |