Kan je hier meer over vertellen? Want ik zit met verbazing te lezen hoeveel mensen die parken leuk vinden maar misschien weet ik gewoon niet goed wat het inhoudt.quote:Op zondag 17 september 2023 19:17 schreef FlyingFish het volgende:
Wij zijn ook niet echt Disney-fan, maar vooral (Disney)parken-fan. Dat geldt tegenwoordig ook voor de kinderen.
Tegengeluid: maakt het uit wat het is? Heeft ze er last van? Maak je je zorgen? Je kan ook gewoon niks doen of de foto’s naar een paar vrienden sturen voor herkenning en verder afwachten tot het over is.quote:Op zondag 17 september 2023 21:03 schreef Bami het volgende:
[..]
Hmm het internet zegt dat bij hand voet mond ziekte er geen blaasjes op de hoofdhuid zijn. Die heeft ze zeker wel.
Maargoed, even kijken of er morgen nog iets veranderd is en dan gaan er fotos naar de huisarts.
quote:Op maandag 18 september 2023 06:05 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Tegengeluid: maakt het uit wat het is? Heeft ze er last van? Maak je je zorgen? Je kan ook gewoon niks doen of de foto’s naar een paar vrienden sturen voor herkenning en verder afwachten tot het over is.
Kijk ze! Vervelend als je van die buren hebt die maken dat je weg wilt, terwijl je qua huis eigenlijk prima zit.quote:Op zondag 17 september 2023 21:58 schreef Tink89 het volgende:
Mijn dochter knipte vanochtend het haar van m'n zoon. Gelukkig heeft hij krullen en valt het niet zo op.
En wij kijken komende week bij een ander huis. Zo spannend! We willen eigenlijk niet weg, maar ik ben m'n buren echt spuugzat (vooral hun honden en gebrek aan onderhoud) en zou graag vrijstaand wonen. Laat dat nou 300 m verderop te koop gekomen zijn...
Nee, maar wel die de Lorcanaset not foiled al compleet hebben van the first chapter en die eendagje uit gaan naar de expositie in Groningenquote:Op maandag 18 september 2023 08:21 schreef amaranta het volgende:
Zijn de Disney liefhebbers hier dan ook het type Disneyliefhebber dat met een Mickey Mouse rugzak naar het werk gaat en de hoedenplank van de auto vol heeft liggen met Winnie de Pooh en zijn vriendjes?
Ik heb as we type Mickey oortjes opquote:Op maandag 18 september 2023 08:21 schreef amaranta het volgende:
Zijn de Disney liefhebbers hier dan ook het type Disneyliefhebber dat met een Mickey Mouse rugzak naar het werk gaat en de hoedenplank van de auto vol heeft liggen met Winnie de Pooh en zijn vriendjes?
Dit klinkt voor mij als een vreemde taal die ik niet spreek.quote:Op maandag 18 september 2023 08:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar wel die de Lorcanaset not foiled al compleet hebben van the first chapter en die eendagje uit gaan naar de expositie in Groningen
Pics or it didn’t happenquote:Op maandag 18 september 2023 08:42 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb as we type Mickey oortjes op![]()
Onze kinderen zijn net als ons duidelijk geen zomermensen, sinds het weer is omgeslagen, zijn ze relaxt, zingen ze non stop Sinterklaas liedjes en lopen op hun pantoffels 'want dat mag nu!'.
Überhaupt pretparken. Soms lijkt het wel of een x aantal keer per jaar een pretpark bezoeken een must is. In ieder geval heel normaal.quote:Op maandag 18 september 2023 06:02 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Kan je hier meer over vertellen? Want ik zit met verbazing te lezen hoeveel mensen die parken leuk vinden maar misschien weet ik gewoon niet goed wat het inhoudt.
Minecraft workshop? Wat leuk! Ik ga meteen kijken voor B.quote:Op maandag 18 september 2023 09:08 schreef Quoi het volgende:
Na Legoland afgelopen zomer zei Max tegen mij: "Mama, ik hou niet van pretparken." Helemaal waar, we doen hem er gewoon geen plezier mee. Lego House daarentegenEn ik plande gister maar weer een Minecraft-workshop bij Geofort. Hij wil er later graag werken
Ik spreek met Soneal iedere paar uur af op een vast punt, en tussendoor ga ik dan zelf lekker via de fastlane in Symbolicaquote:Op maandag 18 september 2023 09:13 schreef BE het volgende:
Die van ons durfden nooit in achtbanen en dan vind ik het echt zonde van mijn geld, maar helaas heeft S achtbanen nu helemaal ontdekt dus die vraagt nu 'wanneer gaan we naar de Efteling???' Maar F, O en ik zijn nog steeds geen fan, dus ja... We gaan wel binnenkort een keer hoor, maar dat is voor mij ook echt geen 'we moeten elk jaar een keertje'.
Symbolica heb ik nog nooit van gehoord zelfs!quote:Op maandag 18 september 2023 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik spreek met Soneal iedere paar uur af op een vast punt, en tussendoor ga ik dan zelf lekker via de fastlane in Symbolica
Soneal is ook (nog) niet van de achtbanen trouwens, maar mijn oudste was dat ook pas toen hij wat ouder was.
Wel goed kijken wanneer dan de laatste update is geweest van Street View, dat duurt soms best een tijd namelijkquote:Op maandag 18 september 2023 08:53 schreef Hupje het volgende:
Herkenbaar over de buren @:Tink89 Succes met bezichtigen!
Wij zijn ook nog steeds aan het rondkijken. Maar als ik in eerste instantie enthousiast ben over de advertentie op Funda kijk ik ook meteen op street view. En dan valt er al best wat af. Laatst ook weer. Tof huis, prima ligging. Helaas, overburen van die enorme sjaggeraars met autowrakken in de tuin enz.
Euro of Kronen?quote:Op maandag 18 september 2023 09:43 schreef exode het volgende:
Ik kijk geen DisneyfilmsAls enige in het gezin overigens. Juul kent meerdere Disneyfilms uit haar hoofd. Vaiana kent ze woord voor woord inmiddels.
Ik had bij Lego voor de Voorjaarsvakantie gevraagd of er tours zijn in de fabriek of Lego House. Ik ga zo even een 2e hypotheek nemen. Ik kreeg informatie terug over een dagprogramma die slechts 11.000 Euro kost.
Wij stonden bij Lego House in de lift en daar stapte een oude Deense man binnen. Hij vertelde trots dat hij 40 jaar in de fabriek had gewerkt. Hij woonde nu naast Lego House. Hele verhalenquote:Op maandag 18 september 2023 09:43 schreef exode het volgende:
Ik kijk geen DisneyfilmsAls enige in het gezin overigens. Juul kent meerdere Disneyfilms uit haar hoofd. Vaiana kent ze woord voor woord inmiddels.
Ik had bij Lego voor de Voorjaarsvakantie gevraagd of er tours zijn in de fabriek of Lego House. Ik ga zo even een 2e hypotheek nemen. Ik kreeg informatie terug over een dagprogramma die slechts 11.000 Euro kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |