abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 18 september 2023 @ 06:02:55 #76
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_210669756
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 19:17 schreef FlyingFish het volgende:
Wij zijn ook niet echt Disney-fan, maar vooral (Disney)parken-fan. Dat geldt tegenwoordig ook voor de kinderen.
Kan je hier meer over vertellen? Want ik zit met verbazing te lezen hoeveel mensen die parken leuk vinden maar misschien weet ik gewoon niet goed wat het inhoudt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 18 september 2023 @ 06:05:23 #77
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_210669758
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 21:03 schreef Bami het volgende:

[..]
Hmm het internet zegt dat bij hand voet mond ziekte er geen blaasjes op de hoofdhuid zijn. Die heeft ze zeker wel.

Maargoed, even kijken of er morgen nog iets veranderd is en dan gaan er fotos naar de huisarts. :)
Tegengeluid: maakt het uit wat het is? Heeft ze er last van? Maak je je zorgen? Je kan ook gewoon niks doen of de foto’s naar een paar vrienden sturen voor herkenning en verder afwachten tot het over is.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 18 september 2023 @ 07:42:45 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210670033
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 06:05 schreef Lemijn het volgende:

[..]
Tegengeluid: maakt het uit wat het is? Heeft ze er last van? Maak je je zorgen? Je kan ook gewoon niks doen of de foto’s naar een paar vrienden sturen voor herkenning en verder afwachten tot het over is.
_O_
pi_210670079
Wat mij betreft: in het geval van waterpokken is het wel prettig om te weten of ze het gehad hebben. Maar dat zou ik met een foto naar de huisarts oplossen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210670190
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 21:58 schreef Tink89 het volgende:
Mijn dochter knipte vanochtend het haar van m'n zoon. Gelukkig heeft hij krullen en valt het niet zo op.

En wij kijken komende week bij een ander huis. Zo spannend! We willen eigenlijk niet weg, maar ik ben m'n buren echt spuugzat (vooral hun honden en gebrek aan onderhoud) en zou graag vrijstaand wonen. Laat dat nou 300 m verderop te koop gekomen zijn...
Kijk ze! Vervelend als je van die buren hebt die maken dat je weg wilt, terwijl je qua huis eigenlijk prima zit.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_210670202
Zijn de Disney liefhebbers hier dan ook het type Disneyliefhebber dat met een Mickey Mouse rugzak naar het werk gaat en de hoedenplank van de auto vol heeft liggen met Winnie de Pooh en zijn vriendjes?
  maandag 18 september 2023 @ 08:41:57 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_210670352
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 08:21 schreef amaranta het volgende:
Zijn de Disney liefhebbers hier dan ook het type Disneyliefhebber dat met een Mickey Mouse rugzak naar het werk gaat en de hoedenplank van de auto vol heeft liggen met Winnie de Pooh en zijn vriendjes?
Nee, maar wel die de Lorcanaset not foiled al compleet hebben van the first chapter en die eendagje uit gaan naar de expositie in Groningen :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210670355
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 08:21 schreef amaranta het volgende:
Ik heb as we type Mickey oortjes op O+

Onze kinderen zijn net als ons duidelijk geen zomermensen, sinds het weer is omgeslagen, zijn ze relaxt, zingen ze non stop Sinterklaas liedjes en lopen op hun pantoffels 'want dat mag nu!'.
pi_210670387
quote:
7s.gif Op maandag 18 september 2023 08:41 schreef Troel het volgende:

[..]
Nee, maar wel die de Lorcanaset not foiled al compleet hebben van the first chapter en die eendagje uit gaan naar de expositie in Groningen :+
Dit klinkt voor mij als een vreemde taal die ik niet spreek.
Maar veel plezier in Groningen
pi_210670388
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 08:42 schreef exode het volgende:

[..]
Ik heb as we type Mickey oortjes op O+

Onze kinderen zijn net als ons duidelijk geen zomermensen, sinds het weer is omgeslagen, zijn ze relaxt, zingen ze non stop Sinterklaas liedjes en lopen op hun pantoffels 'want dat mag nu!'.
Pics or it didn’t happen

Ik heb mijn pantoffels ook uit de kast gehad.
pi_210670401
Spannend Tink! Buren....het kan je woongeluk volledig verpesten.

Wij gingen bijna een bezichtiging plannen in mijn geboortedorp. Echt ik had de telefoon al in mijn handen, toen ik ineens dacht, wacht even, is dat niet naast....
En ja dus, dat is naast een stel die hun HELE tuin hebben volgebouwd met kennels, volières en ze hebben niet 1 maar ik denk wel 20 honden. Daarnaast speelt zij in een punkband en ze oefenen in haar garage aan huis.

Wij willen hier niet weg, maar ja, ik kijk nog steeds af en toe op Funda. Hier in de wijk als ik iets te koop zie staan omdat ik zo iemand ben die dan wil weten hoe het eruit ziet. En dus in mijn geboortedorp omdat dat toch blijft trekken.

Dit was een vrijstaand huis uit 1900, volledig gerenoveerd in 2022, grote tuin, vrij uitzicht aan de achterkant en aan de voorkant de dorpshaven. Maar ja...die buren he.
pi_210670452
Herkenbaar over de buren @Tink89 Succes met bezichtigen!
Wij zijn ook nog steeds aan het rondkijken. Maar als ik in eerste instantie enthousiast ben over de advertentie op Funda kijk ik ook meteen op street view. En dan valt er al best wat af. Laatst ook weer. Tof huis, prima ligging. Helaas, overburen van die enorme sjaggeraars met autowrakken in de tuin enz. :')
pi_210670468
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 06:02 schreef Lemijn het volgende:

[..]
Kan je hier meer over vertellen? Want ik zit met verbazing te lezen hoeveel mensen die parken leuk vinden maar misschien weet ik gewoon niet goed wat het inhoudt.
Überhaupt pretparken. Soms lijkt het wel of een x aantal keer per jaar een pretpark bezoeken een must is. In ieder geval heel normaal.
Als wij er 1 per jaar doen, is het veel...
  maandag 18 september 2023 @ 09:08:54 #89
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210670548
Na Legoland afgelopen zomer zei Max tegen mij: "Mama, ik hou niet van pretparken." Helemaal waar, we doen hem er gewoon geen plezier mee. Lego House daarentegen :Y En ik plande gister maar weer een Minecraft-workshop bij Geofort. Hij wil er later graag werken :D
pi_210670567
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 09:08 schreef Quoi het volgende:
Na Legoland afgelopen zomer zei Max tegen mij: "Mama, ik hou niet van pretparken." Helemaal waar, we doen hem er gewoon geen plezier mee. Lego House daarentegen :Y En ik plande gister maar weer een Minecraft-workshop bij Geofort. Hij wil er later graag werken :D
Minecraft workshop? Wat leuk! Ik ga meteen kijken voor B.

Jaaaa Legohouse, wij gaan er als het goed is in de Voorjaarsvakantie weer heen O+ Dat wil B het liefste op zijn verjaardag.
  maandag 18 september 2023 @ 09:13:29 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210670579
Die van ons durfden nooit in achtbanen en dan vind ik het echt zonde van mijn geld, maar helaas heeft S achtbanen nu helemaal ontdekt dus die vraagt nu 'wanneer gaan we naar de Efteling???' Maar F, O en ik zijn nog steeds geen fan, dus ja... We gaan wel binnenkort een keer hoor, maar dat is voor mij ook echt geen 'we moeten elk jaar een keertje'.

Oh, en nog lang geen pantoffels hier! Juist heerlijk met mijn blote voetjes op de plavuizen en een keertje lekker afkoelen! O+
  maandag 18 september 2023 @ 09:16:26 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210670599
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 09:13 schreef BE het volgende:
Die van ons durfden nooit in achtbanen en dan vind ik het echt zonde van mijn geld, maar helaas heeft S achtbanen nu helemaal ontdekt dus die vraagt nu 'wanneer gaan we naar de Efteling???' Maar F, O en ik zijn nog steeds geen fan, dus ja... We gaan wel binnenkort een keer hoor, maar dat is voor mij ook echt geen 'we moeten elk jaar een keertje'.
Ik spreek met Soneal iedere paar uur af op een vast punt, en tussendoor ga ik dan zelf lekker via de fastlane in Symbolica :D

Soneal is ook (nog) niet van de achtbanen trouwens, maar mijn oudste was dat ook pas toen hij wat ouder was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 18 september 2023 @ 09:18:53 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210670620
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 09:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik spreek met Soneal iedere paar uur af op een vast punt, en tussendoor ga ik dan zelf lekker via de fastlane in Symbolica :D

Soneal is ook (nog) niet van de achtbanen trouwens, maar mijn oudste was dat ook pas toen hij wat ouder was.
Symbolica heb ik nog nooit van gehoord zelfs! :D
pi_210670652
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 08:53 schreef Hupje het volgende:
Herkenbaar over de buren @:Tink89 Succes met bezichtigen!
Wij zijn ook nog steeds aan het rondkijken. Maar als ik in eerste instantie enthousiast ben over de advertentie op Funda kijk ik ook meteen op street view. En dan valt er al best wat af. Laatst ook weer. Tof huis, prima ligging. Helaas, overburen van die enorme sjaggeraars met autowrakken in de tuin enz. :')
Wel goed kijken wanneer dan de laatste update is geweest van Street View, dat duurt soms best een tijd namelijk :)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_210670656
Ik ga in alle achtbanen, verloofde ook (weer), B alleen als het het niet donker is (Vogelrok vond hij vreselijk) en Juul, onze daredevil die wil overal in.

Maar onze favorieten zijn Droomvlucht en Symbolica. B gaat ook alleen in Symbolica via de single riders. Dan zitten wij bij Polle koffie te drinken, Juul rent door de fonteintjes en B maakt nieuwe vrienden in Symbolica.
Als we niet op een uur rijden zouden wonen, hadden we allang een abo op de Efteling gehad. We gaan nu denk ik 2 keer per jaar, met de AH kortingstickets en we proberen 1x per jaar met overnachting te doen.

Ik ging als kind met schoolreisje naar de Efteling elk jaar. Met mijn ouders gingen we sowieso niet naar pretparken want geen geld voor en mijn ouders vonden het vreselijk.
  maandag 18 september 2023 @ 09:39:07 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_210670760
Ik hou van achtbanen maar heb echt helemaal niks met disney in de breedste zin van het woord. #opsom

Ik kijk wel disneyfilms, maar niet omdat het disneyfilms zijn. Zeg maar.

Pretparken vind ik eigenlijk leuker zonder kinderen #loedermoeder.
disclaimer
pi_210670797
Ik kijk geen Disneyfilms 8-) Als enige in het gezin overigens. Juul kent meerdere Disneyfilms uit haar hoofd. Vaiana kent ze woord voor woord inmiddels.

Ik had bij Lego voor de Voorjaarsvakantie gevraagd of er tours zijn in de fabriek of Lego House. Ik ga zo even een 2e hypotheek nemen. Ik kreeg informatie terug over een dagprogramma die slechts 11.000 Euro kost.
pi_210670856
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 09:43 schreef exode het volgende:
Ik kijk geen Disneyfilms 8-) Als enige in het gezin overigens. Juul kent meerdere Disneyfilms uit haar hoofd. Vaiana kent ze woord voor woord inmiddels.

Ik had bij Lego voor de Voorjaarsvakantie gevraagd of er tours zijn in de fabriek of Lego House. Ik ga zo even een 2e hypotheek nemen. Ik kreeg informatie terug over een dagprogramma die slechts 11.000 Euro kost.
Euro of Kronen?
  maandag 18 september 2023 @ 09:50:10 #99
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210670860
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 09:43 schreef exode het volgende:

Wij stonden bij Lego House in de lift en daar stapte een oude Deense man binnen. Hij vertelde trots dat hij 40 jaar in de fabriek had gewerkt. Hij woonde nu naast Lego House. Hele verhalen O+ Toen ging de lift open boven en daar stond zijn kleindochter (ca. 5 jaar) op hem te wachten. Gingen ze samen daar Lego kijken. Toen ben ik bijna gesmolten. Was een mini-mini-tour en gratis.
pi_210670916
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 09:49 schreef amaranta het volgende:

[..]
Euro of Kronen?
Euro.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')