abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210654899
En hier is de volgende;

Comedian Russell Brand beschuldigd van verkrachting en aanranding.

De Britse comedian Russell Brand (48) wordt beschuldigd van verkrachting, aanranding en emotioneel misbruik. Vier vermeende slachtoffers, onder wie iemand die pas 16 jaar was toen Brand haar zou hebben misbruikt, hebben zich gemeld bij Britse media die samen jarenlang onderzoek naar hem deden. Hij ontkent alles en spreekt van een ‘gecoördineerde aanval’.
https://www.dailymail.co.(...)el-4-Dispatches.html

De incidenten vonden plaats tussen 2006 en 2013, de hoogtijdagen van Brands carrière met talloze optredens op tv en in films. De redacties van The Sunday Times, The Times en het Channel 4-programma Dispatches spraken sinds 2019 naar eigen zeggen met ‘honderden’ bronnen. Channel 4 zendt zaterdagavond een aflevering van Dispatches uit rond de zaak.

Een van de vrouwen stelt dat Brand haar tegen een muur in zijn huis in Los Angeles heeft verkracht. Ze is dezelfde dag nog behandeld in een crisiscentrum voor verkrachtingsslachtoffers, aldus de media.

Een andere vrouw stelt dat ze een relatie met hem kreeg toen hij 31 jaar was en zij pas 16, terwijl ze nog op school zat. Hij noemde haar steevast ‘het kind’, aldus de vrouw. De relatie zou drie maanden hebben geduurd, waarin Brand het meisje emotioneel mishandelde. Hij zou onder meer eens tegen haar wil zijn penis in haar keel hebben geduwd, waardoor ze haast stikte.

Nog twee andere vrouwen spreken van misbruik door de comedian. Bij een van hen zou hij hebben gedreigd met een rechtszaak als ze erover uit de school zou klappen.

https://www.ad.nl/show/co(...)as-16-jaar~a69560aa/

https://www.dailymail.co.(...)-assault-claims.html

[ Bericht 7% gewijzigd door Bep-Vetklep op 16-09-2023 19:33:30 ]
pi_210654961
Altijd al een creep gevonden en nooit gesnapt waarom mensen hem adoreren
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_210655090
Aaah ja Russel Brand wordt te gevaarlijk voor de globalisten dus gooien ze er 17 jaar oude beschuldigingen tegenaan.
SPQR
pi_210655568
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 18:59 schreef Abrikozentaart het volgende:
Altijd al een creep gevonden en nooit gesnapt waarom mensen hem adoreren
Omdat hij fantastisch is.
pi_210655594
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
Aaah ja Russel Brand wordt te gevaarlijk voor de globalisten dus gooien ze er 17 jaar oude beschuldigingen tegenaan.
Tucker zal wel de volgende zijn die beschuldigd gaat worden van verkrachting.

Naar Julian Assange kraait inmiddels geen haan meer.
pi_210656676
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
Duurde niet lang dat iemand dit postte.
pi_210656695
Wel typisch dat de complotdenkers al overtuigd zijn van zijn onschuld, voordat het überhaupt voor de rechter is geweest.
  zaterdag 16 september 2023 @ 22:45:14 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210657331
Ik heb dus echt geen idee wie dit is. Normaal ben ik toch wel redelijk ingevoerd in de showbizznamen.

Waar kennen we deze kerel van?
Laffe huichelaar
pi_210657471
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 22:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb dus echt geen idee wie dit is. Normaal ben ik toch wel redelijk ingevoerd in de showbizznamen.

Waar kennen we deze kerel van?
Hij neukte Katy Perry toen het cool was.
-nee-
  zaterdag 16 september 2023 @ 22:59:31 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210657515
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 september 2023 22:55 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Hij neukte Katy Perry toen het cool was.
Nou ja ik zou het nu ook best cool vinden om het met Katy Perry aan te leggen
Laffe huichelaar
pi_210658410
. Ze is dezelfde dag nog behandeld in een crisiscentrum.

Een citaat uit het openingsbericht.
Dan is er hopelijk een rape kit afgenomen. Is er mogelijk (hard) bewijs.

Ik weet dat veel mensen zullen denken zoveel later pas ermee komen.
Maar het is echt zo dat tot niet zo lang geleden gold dat zelfs met direct naar instanties lopen en zelfs fysiek bewijs je bar weinig kans had op je recht halen als slachtoffer zijnde.

Ik ken deze zaken verder niet en weet dus niet in hoeverre er werkelijk bewijs is.
Maar door die behandeling in dat centrum is er mogelijk bewijs.
Mocht het om verkrachting gaan dan hoop ik dat dat dossier bewaard is en dat daar goed naar gekeken wordt.

Als je ziet hoeveel rape kits e.d. gewoon liggen te wachten tot er eindelijk wat mee gebeurd dan wordt je misselijk.
Vele jaren na dato is echt niet vreemd, dat gaat veelste vaak niet over dan pas aan de bel trekken, maar over pas na tig jaar iets ermee kunnen of mogen.

In dit geval moeten we afwachten of het zo is, maar het uitsluiten omdat het tig jaar geleden is is een grote fout.
pi_210658465
Ben niet gecharmeerd van Brand's zijn acteerwerk en kan me zo voorstellen dat het een man is met een behoorlijke eigen wil.

Maakt hem niet gelijk schuldig uiteraard.

Ik lees in de Times dat de vrouwen door de media zijn benaderd en niet andersom. Na signalen over Brand is er een groot onderzoek gestart en zijn ze bij o.a. deze vrouwen uitgekomen.

Over de verkrachtingszaak en het bewijs staat het volgende geschreven:
"Our journalists went through a wealth of evidence, provided by Nadia, which corroborated her claims. These included therapy notes from a rape treatment centre, text messages, details of call records, photographs and a version of a letter she says she sent to Brand about the impact of the alleged rape on her life."

https://www.thetimes.co.u(...)atest-news-x33ss0kmk
pi_210659033
"A wealth of evidence". Dan zullen deze anonieme vrouwen nu toch wel aangifte gaan doen mag ik hopen.
  Vis een optie? zondag 17 september 2023 @ 13:02:58 #15
70532 loveli
N
pi_210660898
Indertijd was hij verslaafd aan alles wat los en vast zat en niet het toonbeeld van deugdzaamheid. Dat leek voor niemand een geheim.
crap in = crap out
pi_210661422
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 13:02 schreef loveli het volgende:
Indertijd was hij verslaafd aan alles wat los en vast zat en niet het toonbeeld van deugdzaamheid. Dat leek voor niemand een geheim.
Valt het daarmee goed te praten? Oprechte vraag.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 17 september 2023 @ 19:11:00 #17
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210666225
Ik ga deze eerste pagina's zo even lezen want ik hoor er net over, :o!

Eerst even eten, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 17 september 2023 @ 19:14:38 #18
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_210666288
Enge dude.
Dat filmpje ook met die verontwaardigde blik en die frêle handgebaartjes en om het af te maken dat ijzersterke complotverhaal.

Als de dood natuurlijk om 30 jaar in de bak te verdwijnen..

Enfin, een verschrikkelijke loser en zeker schuldig :(
love & heet
  zondag 17 september 2023 @ 19:15:14 #19
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_210666300
quote:
17s.gif Op zondag 17 september 2023 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga deze eerste pagina's zo even lezen want ik hoor er net over, :o!

Eerst even eten, :+.
Eet smakelijk prinses O+ :*
love & heet
pi_210666316
Je moet gewoon geen vrouwen verkrachten, dan heb je ook geen gezeik.
-nee-
  zondag 17 september 2023 @ 19:17:03 #21
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_210666339
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2023 19:15 schreef Marsenal het volgende:
Je moet gewoon geen vrouwen verpachten, dan heb je ook geen gezeik.
"verpachten"?
love & heet
pi_210666385
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 19:17 schreef sly-nl het volgende:

[..]
"verpachten"?
Freudiaans slippertje.
-nee-
pi_210667148
Onderzoek naar komiek Russell Brand na beschuldigingen van verkrachting en aanranding.

LONDEN - De BBC, Channel 4 en productiemaatschappij Endemol starten een intern onderzoek na de beschuldigingen van seksueel wangedrag aan het adres van Russell Brand, meldt onder meer de BBC zondag. De Britse komiek en acteur wordt door verschillende vrouwen beschuldigd van verkrachting, aanranding en emotioneel misbruik. Brand was in de periode waarin de incidenten zouden hebben plaatsgevonden werkzaam als onder meer presentator bij BBC Radio 2 en Channel 4.

De BBC laat weten dat het „de aangekaarte kwesties met spoed onderzoekt.” Endemol, het bedrijf achter shows waarin Brand te zien was, liet weten op de hoogte te zijn van de „zeer ernstige beschuldigingen” met betrekking tot het „vermeende ernstige wangedrag van Russell Brand tijdens het presenteren van shows geproduceerd door Endemol.” Het bedrijf liet weten dat een intern onderzoek is gestart.

Channel 4 stelt in een verklaring dat de zender „het productiebedrijf dat de programma’s voor Channel 4 produceerde heeft gevraagd om de beschuldigingen te onderzoeken.” De zender is bovendien bezig met een eigen intern onderzoek en moedigde „iedereen die op de hoogte is van dergelijk gedrag aan om direct contact op te nemen.”

Vier vrouwen hebben een melding gemaakt van aanranding tussen 2006 en 2013, onder wie een vrouw die beweert destijds 16 jaar te zijn geweest. Andere vrouwen beschuldigen de acteur van onder meer fysiek en emotioneel misbruik. Dat kwam zaterdag naar voren uit onderzoek van The Sunday Times, The Times en Channel 4 Dispatches. Brand ontkent de aantijgingen en stelt dat alle relaties vrijwillig waren.
https://www.telegraaf.nl/(...)chting-en-aanranding

https://www.dailymail.co.(...)e-Russell-Brand.html

Vis een optie? zondag 17 september 2023 @ 23:51:16 #24
70532 loveli
N
pi_210669270
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 13:52 schreef Jauke het volgende:

[..]
Valt het daarmee goed te praten? Oprechte vraag.
Het is meer dat hij indertijd het type was waar je als je wist wat goed voor je was, met een boog omheen liep.

Het wordt weer tijd voor een wat meer puriteinse periode.
crap in = crap out
pi_210669644
Politie doet geen onderzoek, omdat er nog steeds niemand naar ze toe is gekomen om aangifte te doen. Media aandacht zoeken is blijkbaar belangrijker voor deze vrouwen. De media doen er graag aan mee om hem met grote letters op de voorpagina aan de schandpaal te nagelen, omdat hij op zijn YT kanaal (met miljoenen abonnees) al jaren zich zeer kritisch uitlaat over dezelfde media.
Niet meer actief op het forum.
pi_210669646
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 21:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
Wel typisch dat de complotdenkers al overtuigd zijn van zijn onschuld, voordat het überhaupt voor de rechter is geweest.
Voordat het voor de rechter komt moet je eerst naar de politie gaan om aangifte te doen. Deze dames zochten eerst media aandacht op, want dat is belangrijker, en hebben na al die jaren nog steeds geen aangifte gedaan. Het is dus andersom: dat het typisch is dat er mensen zijn die overtuigd zijn van zijn schuld, omdat het in de media staat, terwijl er niet eens aangifte tegen hem is gedaan, laat staan dat het voor de rechter is geweest.

De media zou gewoon strenger gecontroleerd moeten worden en er moeten regels komen, dat ze bijv. in dit soort zaken pas iets mogen publiceren als de beschuldigde door een rechter schuldig is bevonden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 18 september 2023 @ 07:46:35 #27
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210670051
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2023 19:15 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Eet smakelijk prinses O+ :*
Bedankt nog hofnar, O+.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 18 september 2023 @ 07:59:07 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210670099
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 02:18 schreef Arabius het volgende:
Politie doet geen onderzoek, omdat er nog steeds niemand naar ze toe is gekomen om aangifte te doen. Media aandacht zoeken is blijkbaar belangrijker voor deze vrouwen. De media doen er graag aan mee om hem met grote letters op de voorpagina aan de schandpaal te nagelen, omdat hij op zijn YT kanaal (met miljoenen abonnees) al jaren zich zeer kritisch uitlaat over dezelfde media.
Ik las eerder in het topic dat de media zelf een onderzoek is gestart en oa bij deze vrouwen uitkwam. Ze zijn dus niet zelf naar de media gestapt maar hebben gewoon hun verhaal gedeeld nadat ze benaderd waren. De media had immers signalen opgevangen waarna het onderzoek startte in 2019.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 18 september 2023 @ 08:00:48 #29
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210670110
Als er een bende aan hard bewijs ligt overigens, zoals in het artikel is aangegeven, hoop ik wel dat betreffende vrouw naar de politie stapt.
  Vis een optie? maandag 18 september 2023 @ 09:59:33 #30
70532 loveli
N
pi_210670969
quote:
17s.gif Op maandag 18 september 2023 08:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Als er een bende aan hard bewijs ligt overigens, zoals in het artikel is aangegeven, hoop ik wel dat betreffende vrouw naar de politie stapt.
Zakenvrouw uit LA van in de 30 had een date (met condoom). Kreeg een bootycall. Zoende met hem toen hij naakt uit de slaapkamer kwam gesprongen. Daarna was het verkrachting, maar dat wist ze pas na een paar sessies met de psycholoog.

Dat is een compleet andere situatie dan het meisje van 16. Vreemd genoeg is dat moreel verwerpelijk, maar volledig legaal, want age of consent.

Rare wereld.
crap in = crap out
pi_210675182
Russell Brand is opnieuw beschuldigd van seksueel wangedrag. De Londense politie meldt maandag dat er een melding is binnengekomen over een incident dat in 2003 in Soho zou hebben plaatsgevonden.
https://www.telegraaf.nl/(...)ssell-brand-uit-2003
https://www.dailymail.co.(...)and-sex-scandal.html
  donderdag 21 september 2023 @ 07:57:17 #32
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_210702311
Voor degenen die de cancel willen volgen.

https://committees.parlia(...)ns/3/correspondence/
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Vis een optie? vrijdag 22 september 2023 @ 12:42:00 #33
70532 loveli
N
pi_210715735
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 07:57 schreef Maanvis het volgende:
Voor degenen die de cancel willen volgen.

https://committees.parlia(...)ns/3/correspondence/
Jarenlang hadden ze de kans om de programmering op nationale tv aan te pakken.
Waar waren ze bij programma's als "the villa", waarbij seksueel wangedrag onder invloed van alcohol werd aangemoedigd?

Eerst straf en veroordeling, daarna misschien rechtsgang.

Typisch geval van de grootste op het schoolplein uitkiezen en van hem winnen met vechten, zodat de rest niets meer durft te zeggen.

Niet goed voor de vrouwen die een klacht hebben, voor niemand goed.
crap in = crap out
pi_210715788
Verkrachting doe je toch ook niet zomaar ff lijkt me? Zeker als je bekend bent. Maar goed, wie ben ik en wat weet ik....
Eens kijken
pi_210715876
Maar goed, ik vind het ook wel een klein beetje een creepy dude, dus hij is schuldig.
Eens kijken
  zaterdag 23 september 2023 @ 17:26:53 #37
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_210726999
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 september 2023 23:09 schreef Za het volgende:
Russel is terug.

Voor wie hem wil volgen:
https://rumble.com/russellbrand
6 seconden aangehoord, probeerde 8. Droefenis :'(
Toch bedankt!
love & heet
pi_210727040
Ben wel benieuwd of nu Katy Perry eindelijk gaat vertellen wat ze in de kluis heeft liggen
-nee-
pi_210745144
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 02:21 schreef Arabius het volgende:
De media zou gewoon strenger gecontroleerd moeten worden en er moeten regels komen
Nee.
pi_210757918
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:47 schreef Maharski het volgende:
Verkrachting doe je toch ook niet zomaar ff lijkt me? Zeker als je bekend bent. Maar goed, wie ben ik en wat weet ik....
Ali B is het hier mee oneens.
pi_210758169
We gaan nu van believe all women naar Believe no women. Echt wat is dit nu weer voor een politieke heksenjacht op iemand. Die iets rechts zit op het politieke spectrum met zijn meningen. Anonieme bronnen.. Geen concrete aanklacht noch enige bewijs.. Wat voor een tijdsgeest leven we in.
  dinsdag 26 september 2023 @ 14:29:07 #42
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210758178
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 14:28 schreef Resistwemuch het volgende:
We gaan nu van believe all women naar Believe no women. Echt wat is dit nu weer voor een politieke heksenjacht op iemand die iets rechts zit op het politieke spectrum. Anonieme bronnen.. Geen concrete aanklacht noch enige bewijs.. Wat voor een tijdsgeest leven we in.
Russell Brand zit niet rechts op het spectrum lol.
pi_210758224
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 14:29 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Russell Brand zit niet rechts op het spectrum lol.
Russel is anti-vax en pro Trump. Hij is niet enkelt ietsje rechts hij is een Nazi! (lol-1)
  Vis een optie? dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:55:00 #44
70532 loveli
N
pi_210823693
Toen Russel nog een heroïnespuitende seksverslaafde was die als experiment met zwervers in bad ging en een onbekende aftrok in het toilet van een café, was de media dol op hem. 20 jaar, geen drugs meer en een gezin verder is de media de eerste die hem veroordeelt, voor justitie zich erover heeft uitgesproken.

Vandaag nieuws in de VS - een honkballer heeft een zaak geschikt met een vrouw die hem beschuldigde van verkrachting. Door de beschuldiging mocht hij 2 jaar niet uitkomen in de hoogste competitie.
Vandaag is meer dan duidelijk dat hij slachtoffer was van valse aangifte en het haar om zijn geld ging. Goed voorbeeld van trial by media gone wrong.
twitter

Off topic, beide personen zouden het goed doen in een campagne tegen one night stands.

[ Bericht 48% gewijzigd door loveli op 03-10-2023 17:13:23 ]
crap in = crap out
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:15:17 #45
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210824372
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 16:55 schreef loveli het volgende:
Toen Russel nog een heroïnespuitende seksverslaafde was die als experiment met zwervers in bad ging en een onbekende aftrok in het toilet van een café, was de media dol op hem. 20 jaar, geen drugs meer en een gezin verder is de media de eerste die hem veroordeelt, voor justitie zich erover heeft uitgesproken.

Vandaag nieuws in de VS - een honkballer heeft een zaak geschikt met een vrouw die hem beschuldigde van verkrachting. Door de beschuldiging mocht hij 2 jaar niet uitkomen in de hoogste competitie.
Vandaag is meer dan duidelijk dat hij slachtoffer was van valse aangifte en het haar om zijn geld ging. Goed voorbeeld van trial by media gone wrong.
[ twitter ]
Off topic, beide personen zouden het goed doen in een campagne tegen one night stands.
Behalve als blijkt dat Russell wel degelijk iemand heeft aangerand dan wel verkracht.
  Vis een optie? dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:44:55 #46
70532 loveli
N
pi_210824729
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 18:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Behalve als blijkt dat Russell wel degelijk iemand heeft aangerand dan wel verkracht.
Een van de anonieme vrouwen van de documentaire was een ONS (of nauwkeuriger, een bootycall na een ONS). Daar doelde ik op. Niet of RB schuldig is of onschuldig.
Moreel verwerpelijk jaren geleden, dat wel.
crap in = crap out
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:20:25 #47
504794 Arabius
Niet actief
pi_210825114
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 16:55 schreef loveli het volgende:
Voeg daar maar ook bij: het een aantal jaren zeer kritisch zijn tegenover o.a. de media. Die nu uit lijkt te zijn op wraak.
pi_210825286
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 18:44 schreef loveli het volgende:

[..]
Een van de anonieme vrouwen van de documentaire was een ONS (of nauwkeuriger, een bootycall na een ONS). Daar doelde ik op. Niet of RB schuldig is of onschuldig.
Moreel verwerpelijk jaren geleden, dat wel.
Nou ja tja, ook dat kan verkrachting/aanranding zijn he?

Dat iemand vrijwillig met iemand afspreekt maakt niet dat alles maar ok is.
pi_210825394
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 19:35 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Nou ja tja, ook dat kan verkrachting/aanranding zijn he?

Dat iemand vrijwillig met iemand afspreekt maakt niet dat alles maar ok is.
Dit. Het kan met wederzijds goedvinden beginnen en gaandeweg kan iemand zich bedenken en/of 1 van de 2 wilt handelingen doen en de ander wil dat niet.
pi_210825459
Dat cancelgedrag is echt ziekelijk, hij is beschuldigd maar nog niets bewezen.

Dus tot die tijd is er wat mij betreft niets aan de hand!
Just say hi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')