Omdat hij fantastisch is.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:59 schreef Abrikozentaart het volgende:
Altijd al een creep gevonden en nooit gesnapt waarom mensen hem adoreren
Tucker zal wel de volgende zijn die beschuldigd gaat worden van verkrachting.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
Aaah ja Russel Brand wordt te gevaarlijk voor de globalisten dus gooien ze er 17 jaar oude beschuldigingen tegenaan.
Duurde niet lang dat iemand dit postte.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
Aaah ja Russel Brand wordt te gevaarlijk voor de globalisten dus gooien ze er 17 jaar oude beschuldigingen tegenaan.
Hij neukte Katy Perry toen het cool was.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb dus echt geen idee wie dit is. Normaal ben ik toch wel redelijk ingevoerd in de showbizznamen.
Waar kennen we deze kerel van?
Nou ja ik zou het nu ook best cool vinden om het met Katy Perry aan te leggenquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hij neukte Katy Perry toen het cool was.
Valt het daarmee goed te praten? Oprechte vraag.quote:Op zondag 17 september 2023 13:02 schreef loveli het volgende:
Indertijd was hij verslaafd aan alles wat los en vast zat en niet het toonbeeld van deugdzaamheid. Dat leek voor niemand een geheim.
Eet smakelijk prinsesquote:Op zondag 17 september 2023 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga deze eerste pagina's zo even lezen want ik hoor er net over, !
Eerst even eten, .
"verpachten"?quote:Op zondag 17 september 2023 19:15 schreef Marsenal het volgende:
Je moet gewoon geen vrouwen verpachten, dan heb je ook geen gezeik.
Het is meer dat hij indertijd het type was waar je als je wist wat goed voor je was, met een boog omheen liep.quote:Op zondag 17 september 2023 13:52 schreef Jauke het volgende:
[..]
Valt het daarmee goed te praten? Oprechte vraag.
Voordat het voor de rechter komt moet je eerst naar de politie gaan om aangifte te doen. Deze dames zochten eerst media aandacht op, want dat is belangrijker, en hebben na al die jaren nog steeds geen aangifte gedaan. Het is dus andersom: dat het typisch is dat er mensen zijn die overtuigd zijn van zijn schuld, omdat het in de media staat, terwijl er niet eens aangifte tegen hem is gedaan, laat staan dat het voor de rechter is geweest.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
Wel typisch dat de complotdenkers al overtuigd zijn van zijn onschuld, voordat het überhaupt voor de rechter is geweest.
Bedankt nog hofnar, .quote:
Ik las eerder in het topic dat de media zelf een onderzoek is gestart en oa bij deze vrouwen uitkwam. Ze zijn dus niet zelf naar de media gestapt maar hebben gewoon hun verhaal gedeeld nadat ze benaderd waren. De media had immers signalen opgevangen waarna het onderzoek startte in 2019.quote:Op maandag 18 september 2023 02:18 schreef Arabius het volgende:
Politie doet geen onderzoek, omdat er nog steeds niemand naar ze toe is gekomen om aangifte te doen. Media aandacht zoeken is blijkbaar belangrijker voor deze vrouwen. De media doen er graag aan mee om hem met grote letters op de voorpagina aan de schandpaal te nagelen, omdat hij op zijn YT kanaal (met miljoenen abonnees) al jaren zich zeer kritisch uitlaat over dezelfde media.
Zakenvrouw uit LA van in de 30 had een date (met condoom). Kreeg een bootycall. Zoende met hem toen hij naakt uit de slaapkamer kwam gesprongen. Daarna was het verkrachting, maar dat wist ze pas na een paar sessies met de psycholoog.quote:Op maandag 18 september 2023 08:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Als er een bende aan hard bewijs ligt overigens, zoals in het artikel is aangegeven, hoop ik wel dat betreffende vrouw naar de politie stapt.
Jarenlang hadden ze de kans om de programmering op nationale tv aan te pakken.quote:Op donderdag 21 september 2023 07:57 schreef Maanvis het volgende:
Voor degenen die de cancel willen volgen.
https://committees.parlia(...)ns/3/correspondence/
6 seconden aangehoord, probeerde 8. Droefenisquote:Op vrijdag 22 september 2023 23:09 schreef Za het volgende:
Russel is terug.
Voor wie hem wil volgen:
https://rumble.com/russellbrand
Nee.quote:Op maandag 18 september 2023 02:21 schreef Arabius het volgende:
De media zou gewoon strenger gecontroleerd moeten worden en er moeten regels komen
Ali B is het hier mee oneens.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:47 schreef Maharski het volgende:
Verkrachting doe je toch ook niet zomaar ff lijkt me? Zeker als je bekend bent. Maar goed, wie ben ik en wat weet ik....
Russell Brand zit niet rechts op het spectrum lol.quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:28 schreef Resistwemuch het volgende:
We gaan nu van believe all women naar Believe no women. Echt wat is dit nu weer voor een politieke heksenjacht op iemand die iets rechts zit op het politieke spectrum. Anonieme bronnen.. Geen concrete aanklacht noch enige bewijs.. Wat voor een tijdsgeest leven we in.
Russel is anti-vax en pro Trump. Hij is niet enkelt ietsje rechts hij is een Nazi! (lol-1)quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Russell Brand zit niet rechts op het spectrum lol.
Behalve als blijkt dat Russell wel degelijk iemand heeft aangerand dan wel verkracht.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 16:55 schreef loveli het volgende:
Toen Russel nog een heroïnespuitende seksverslaafde was die als experiment met zwervers in bad ging en een onbekende aftrok in het toilet van een café, was de media dol op hem. 20 jaar, geen drugs meer en een gezin verder is de media de eerste die hem veroordeelt, voor justitie zich erover heeft uitgesproken.
Vandaag nieuws in de VS - een honkballer heeft een zaak geschikt met een vrouw die hem beschuldigde van verkrachting. Door de beschuldiging mocht hij 2 jaar niet uitkomen in de hoogste competitie.
Vandaag is meer dan duidelijk dat hij slachtoffer was van valse aangifte en het haar om zijn geld ging. Goed voorbeeld van trial by media gone wrong.
[ twitter ]
Off topic, beide personen zouden het goed doen in een campagne tegen one night stands.
Een van de anonieme vrouwen van de documentaire was een ONS (of nauwkeuriger, een bootycall na een ONS). Daar doelde ik op. Niet of RB schuldig is of onschuldig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Behalve als blijkt dat Russell wel degelijk iemand heeft aangerand dan wel verkracht.
Voeg daar maar ook bij: het een aantal jaren zeer kritisch zijn tegenover o.a. de media. Die nu uit lijkt te zijn op wraak.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 16:55 schreef loveli het volgende:
Toen Russel nog een heroïnespuitende seksverslaafde was die als experiment met zwervers in bad ging en een onbekende aftrok in het toilet van een café, was de media dol op hem. 20 jaar, geen drugs meer en een gezin verder is de media de eerste die hem veroordeelt, voor justitie zich erover heeft uitgesproken.
Nou ja tja, ook dat kan verkrachting/aanranding zijn he?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Een van de anonieme vrouwen van de documentaire was een ONS (of nauwkeuriger, een bootycall na een ONS). Daar doelde ik op. Niet of RB schuldig is of onschuldig.
Moreel verwerpelijk jaren geleden, dat wel.
Dit. Het kan met wederzijds goedvinden beginnen en gaandeweg kan iemand zich bedenken en/of 1 van de 2 wilt handelingen doen en de ander wil dat niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:35 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Nou ja tja, ook dat kan verkrachting/aanranding zijn he?
Dat iemand vrijwillig met iemand afspreekt maakt niet dat alles maar ok is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |