wat er ontspoorde weet ik niet eens joh, heb het niet nagelezen, zag alleen het vervolg.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:58 schreef aloa het volgende:
Wat ontspoort er dan?
Ik vind je wel een leuke user
Dat is er toch al: ONZ / [ONZ SC] LUIGIIIIIIIIIIIquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
wat er ontspoorde weet ik niet eens joh, heb het niet nagelezen, zag alleen het vervolg.
Boeit me verder ook niks. Ik wil gewoon een topic waar we over van alles in over kunnen kletsen enzo
teveel gezeur erinquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:01 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat is er toch al: ONZ / [ONZ SC] LUIGIIIIIIIIIII
Gezeur in de SC?quote:
whah toch wat terughalen etc zit er in, boeit mij niet zoveel eigenlijkquote:
Ben je niet in de war met durf te vragen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
whah toch wat terughalen etc zit er in, boeit mij niet zoveel eigenlijk
Wel geneukt?quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:58 schreef kree het volgende:
weten jullie nog? Dat verhaal met dat meisje waarmee ik zoveel chatte etc en die moeilijk deed?
Het neemt weer nieuwe ontwikkelingen ineens..... wtf
Haha neeeee ook niet eens, trouwens ik weet totaal niet in hoeverre zij daar voor open staat ook? Ik schat in van niet?quote:
Je kan het altijd vragenquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
Haha neeeee ook niet eens, trouwens ik weet totaal niet in hoeverre zij daar voor open staat ook? Ik schat in van niet?
Als de beentjes opengaanquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
Haha neeeee ook niet eens, trouwens ik weet totaal niet in hoeverre zij daar voor open staat ook? Ik schat in van niet?
euhm ja ik dacht daar over??quote:
'Hee, neuken?'quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ja ik dacht daar over??
maar gezien haar karakter weet ik niet of dat zo heel goed zal vallen gelijk eigenlijk?
was dat maar zo makkelijk denk ik dan?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:41 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
'Hee, neuken?'
Dan merk je het snel genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |