wat er ontspoorde weet ik niet eens joh, heb het niet nagelezen, zag alleen het vervolg.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:58 schreef aloa het volgende:
Wat ontspoort er dan?
Ik vind je wel een leuke user
Dat is er toch al: ONZ / [ONZ SC] LUIGIIIIIIIIIIIquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
wat er ontspoorde weet ik niet eens joh, heb het niet nagelezen, zag alleen het vervolg.
Boeit me verder ook niks. Ik wil gewoon een topic waar we over van alles in over kunnen kletsen enzo
teveel gezeur erinquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:01 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat is er toch al: ONZ / [ONZ SC] LUIGIIIIIIIIIII
Gezeur in de SC?quote:
whah toch wat terughalen etc zit er in, boeit mij niet zoveel eigenlijkquote:
Ben je niet in de war met durf te vragen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
whah toch wat terughalen etc zit er in, boeit mij niet zoveel eigenlijk
Wel geneukt?quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:58 schreef kree het volgende:
weten jullie nog? Dat verhaal met dat meisje waarmee ik zoveel chatte etc en die moeilijk deed?
Het neemt weer nieuwe ontwikkelingen ineens..... wtf
Haha neeeee ook niet eens, trouwens ik weet totaal niet in hoeverre zij daar voor open staat ook? Ik schat in van niet?quote:
Je kan het altijd vragenquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
Haha neeeee ook niet eens, trouwens ik weet totaal niet in hoeverre zij daar voor open staat ook? Ik schat in van niet?
Als de beentjes opengaanquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
Haha neeeee ook niet eens, trouwens ik weet totaal niet in hoeverre zij daar voor open staat ook? Ik schat in van niet?
euhm ja ik dacht daar over??quote:
'Hee, neuken?'quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ja ik dacht daar over??
maar gezien haar karakter weet ik niet of dat zo heel goed zal vallen gelijk eigenlijk?
was dat maar zo makkelijk denk ik dan?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:41 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
'Hee, neuken?'
Dan merk je het snel genoeg
quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:45 schreef kree het volgende:
[..]
was dat maar zo makkelijk denk ik dan?
nah serieus? Ok ik denk daar ook wel eens over natuurlijk, maar ik denk als ik het zo ga vragen dat het wss helemaal op niks uit loopt?quote:
Je moet het natuurlijk niet op de eerste date vragen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
nah serieus? Ok ik denk daar ook wel eens over natuurlijk, maar ik denk als ik het zo ga vragen dat het wss helemaal op niks uit loopt?
wat als je al een jaar apped via whatsapp en het steeds vaag blijft maar wel gezellig opzich?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:49 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk niet op de eerste date vragen.
'Zal ik je vanavond meenemen om ergens een drankje te doen?'quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
wat als je al een jaar apped via whatsapp en het steeds vaag blijft maar wel gezellig opzich?
Zij durft niet echt af te spreken ofzo... ik wel maar heb geen zin in iemand die eigenlijk niet wil.
zou dat wss normaal doen, maar dit is een apart geval wel op zijn minst gezegd, want er waren al pogingen om iets af te spreken natuurlijk?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:52 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
'Zal ik je vanavond meenemen om ergens een drankje te doen?'
Dan hoor je het snel genoeg hoe ze er over denkt
1x nee zeggen magquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
zou dat wss normaal doen, maar dit is een apart geval wel op zijn minst gezegd, want er waren al pogingen om iets af te spreken natuurlijk?
Hoe gaat dat bij jullie dan?
ja dan zit ik wel bij 3 onderhand, maar alsnog kletst ze dan af en toe leuk enzo met me. dat maakt het lastig. Was er eigenlijk al klaar mee zo.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:55 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
1x nee zeggen mag
2x nee kan nog (met een goede excuus)
3x nee dan afkappen, dan wil ze niks
Je moet zelf voelen wat goed is voor je.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja dan zit ik wel bij 3 onderhand, maar alsnog kletst ze dan af en toe leuk enzo met me. dat maakt het lastig. Was er eigenlijk al klaar mee zo.
Maarja andere kant van het verhaal is, we hebben nog nooit dus echt samen wat afgesproken en ze kan ook wel eerlijk zijn over dr zelf wat dat aan gaat.
ja das beetje waar ik bang voor ben?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:58 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Je moet zelf voelen wat goed is voor je.
Maar zorg niet dat ze jou als 'achter de handje' aanhoudt
hehe alles goedquote:Op zaterdag 16 september 2023 19:00 schreef 2xHenk het volgende:
Ik moet nu even naar huis fietsen, ik reageer straks weer, KreeGod
Nog eventjes voor ik op de fiets stap:quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:01 schreef kree het volgende:
@:happycharly wat denk jij ervan?
En @:dotteke en @:maily trouwens?
Eigenlijk zeiden jullie van laten gaan? maar toch heb ik er nog twijfels over, meer omdat ze eigenlijk zelf toegeeft dat ze moeilijk persoon is met dingen, tis wel eerlijk en dat waardeer ik wel?
Als je twijfels hebt moet je gewoon onderzoeken hoe het zit.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:01 schreef kree het volgende:
Eigenlijk zeiden jullie van laten gaan? maar toch heb ik er nog twijfels over, meer omdat ze eigenlijk zelf toegeeft dat ze moeilijk persoon is met dingen, tis wel eerlijk en dat waardeer ik wel?
ja dat is het wel eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je twijfels hebt moet je gewoon onderzoeken hoe het zit.
Zolang je het zelf niet kan loslaten blijft het je toch trekken. \
Ik zou zeggen doe wat je zelf wilt, maar dan niet piepen als het weer welles nietes wordtquote:
nou dat blijft het soort, ik ben er nog niet uit, vind dr nog steeds wel leuk maar ok mss niet de meest makkelijke ofzo denk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen doe wat je zelf wilt, maar dan niet piepen als het weer welles nietes wordtMaar voor verdere vragen kan je mij vinden in de SC ga niet in twee in ONZ zitten kletsen
Dat weten wij niet he ...quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja dan zit ik wel bij 3 onderhand, maar alsnog kletst ze dan af en toe leuk enzo met me. dat maakt het lastig. Was er eigenlijk al klaar mee zo.
Maarja andere kant van het verhaal is, we hebben nog nooit dus echt samen wat afgesproken en ze kan ook wel eerlijk zijn over dr zelf wat dat aan gaat.
Daar lijkt het wel een beetje op ...quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:58 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Je moet zelf voelen wat goed is voor je.
Maar zorg dat ze jou niet als 'achter de handje' aanhoudt
Huh waarom hier?quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:01 schreef kree het volgende:
euhm wss wegrennen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Daar lijkt het wel een beetje op ...
Kree, wat zou je een vriend adviseren die zo'n soort relatie had?
Hahahahaquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:51 schreef kree het volgende:
owh zie t al. had een kaart ook van bitcoins, ziet er hetzelfde uit.
Oepsie verkeerde gebruikt
Wel als t babies oplevert!quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha dam'n. naja foutje bedankt, kon het met mobiel pinnen gelukkig verder.quote:
Nou vroeg dat dus gewoon enzo, maar beide zijn we daar niet aan toe hoewel niet onmogelijk ofzo in idee.quote:
Ik bedoelde meer omdat zij graag wil huismutsenquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
Nou vroeg dat dus gewoon enzo, maar beide zijn we daar niet aan toe hoewel niet onmogelijk ofzo in idee.
nou die heb je dan wel goed want ik ben een huis mus, maar zij nog veel erger als ik....quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer omdat zij graag wil huismutsen
ja nouja was niet helemaal de TT die ik maakte, maar goed laten we deze er maar voor gebruiken danquote:
Ik heb jou trouwens onwijs gehaat ff met alle discussies toen ik geband was zeg ehehehequote:
Okquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
nou die heb je dan wel goed want ik ben een huis mus, maar zij nog veel erger als ik....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
ach, we hadden het beste met je voorquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb jou trouwens onwijs gehaat ff met alle discussies toen ik geband was zeg ehehehe
note; er was wel altijd nog te praten en mailen enzo met de Admins dat wel, maarja he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |