quote:
Ik bolk alleen extra als iemand punten eist.quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar ook dat men user A liever boven user B zien en dan oproepen om User A te laten lopen om user B er boven te krijgen.
Ik vond deze leukerquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van je
Dan kan je weinig posten want ieder post is een bolkquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik bolk alleen extra als iemand punten eist.
Hoort bij het Mario spel, Mario en Luigiquote:
Volgens mij lees je me verkeerd.quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je weinig posten want ieder post is een bolk
ja ik ook min of meerquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben niet heel vaak in DTS ik gluur zo nu en dan wat, al er een leuk onderwerp is dan klets ik mee.
Ik bolk alleen als iemand punten eist zeg jij toch?quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Volgens mij lees je me verkeerd.
Ow dat boeit me niet zoveel, vandaar dat ik het niet weet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoort bij het Mario spel, Mario en Luigi
Als iemand punten eist op een negatieve manier, dan heb ik de neiging om diegene juist te gaan bolken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bolk alleen als iemand punten eist zeg jij toch?
SNap ook niet waarom men nu in een keer het spel wil veranderen hoor.quote:
Heb heel veel Mario gespeeld, lag toen 6 maanden plat op bed en was een mooi vermaakquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow dat boeit me niet zoveel, vandaar dat ik het niet weet.
O op die manier.quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als iemand punten eist op een negatieve manier, dan heb ik de neiging om diegene juist te gaan bolken.
Ik heb er nooit wat aan gevonden. Ik kon dan wel weer uren tetris en zow spelen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb heel veel Mario gespeeld, lag toen 6 maanden plat op bed en was een mooi vermaak
En dat vond ik dan weer niets aanquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit wat aan gevonden. Ik kon dan wel weer uren tetris en zow spelen.
Maar dat is heel lang geleden, toen had je heel andere spelletjes.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb heel veel Mario gespeeld, lag toen 6 maanden plat op bed en was een mooi vermaak
Ow dat is rot.quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat vond ik dan weer niets aan
Ik zou zo graag nitendo spel waar je mario op kon spelen
Dacht hem laatst gevonden te hebben was het een hele klein mini met zulke korte snoertjes dat ik op de grond voor d ekast moet gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |