Nope.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Het grote verschil is natuurlijk dat bij je club iedereen even lang speelt. Niet dat iemand een half uurtje per dag (kan) spelen en de andere 16 uur op een dag aanwezig is
ik heb net wat oude topics bekeken, maar ik zie gewoon een combi van sc en bolken, en dan heb ik het tot ver terug in 2018.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet in het begin van het spel, toen werden er geen hele gesprekken gehouden
Dan is dat idd een jaar na dat is geopend zo geworden ( dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik heb net wat oude topics bekeken, maar ik zie gewoon een combi van sc en bolken, en dan heb ik het tot ver terug in 2018.
Ik noem maar een voorbeeld.
ONZ / [vierde ronde] Het dodetopicspel #949 tentenbakkersclub
Ik wilde hier verder niet meer op ingaan, maar goed. Bij jouw sport win je door veel te oefenen. In DTS win je door veel aanwezig te zijn. Bijvoorbeeld iemand die alleen s'avonds kan posten zal het dus bijna altijd afleggen tegen iemand die de hele dag tijd heeft. Een vergelijking met winnen van de F1 of jouw sport kun je dus niet maken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Nope.
De een staat een keer per week een uurtje op de baan, de ander staat elke dag uren op de baan. Hoe meer je schiet, hoe beter je wordt. Als je beter wil worden, in welke wedstrijd dan ook, zul je er meer tijd in moeten steken. Je gaat toch niet de wedstrijd aanpassen zodat iedereen een winnaar kan zijn?
Dat is hier net zo.
ja daarom zeg ik, ik heb hier met mijn oude account ook gepost, en ik kan mij voornamelijk een sc herinneren.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan is dat idd een jaar na dat is geopend zo geworden ( dan heb ik niks gezegd![]()
Ook niet helemaal want Username is alleen twee drie uurtjes in morgen en die is vorige maand op de tweede plaatste geeindigd.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde hier verder niet meer op ingaan, maar goed. Bij jouw sport win je door veel te oefenen. In DTS win je door veel aanwezig te zijn. Bijvoorbeeld iemand die alleen s'avonds kan posten zal het dus bijna altijd afleggen tegen iemand die de hele dag tijd heeft. Een vergelijking met winnen van de F1 of jouw sport kun je dus niet maken.
Dit is overigens geen kritiek op mensen die veel in DTS posten hoor. Het was een reactie op de reden dat winnaars wel of niet de volgende periode mogen mee doen. Persoonlijk vind ik dat er niemand uit de lijst moet. Posten is meedoen.
Ik denk dat kortere periodes wel overwogen kan worden. En dan maar een paar keer per maand.
Ik las een andere suggestie van @:gizmogirl28 dat mods de mogelijkheid tot een uur afkoelban moeten krijgen. Ik denk dat dat een goed idee is, maar dat is meer iets voor danny. Om misbruik te voorkomen zou die mod dan wel aansprakelijk moeten kunnen zijn en bij misbruik zelf een ban moeten krijgen
Voor sommige wel en dat is ook niet erg, want daar is t spel ook grotendeels voor bedoelt tochquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Is dat nog steeds een dingetje om DTS te 'winnen'?
Anekdotisch bewijs.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niet helemaal want Username is alleen twee drie uurtjes in morgen en die is vorige maand op de tweede plaatste geeindigd.
ja en waarom dan veranderen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Voor sommige wel en dat is ook niet erg, want daar is t spel ook grotendeels voor bedoelt toch
Voor mij mag het zo blijven zoals het is..quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja er waarom dan veranderen?
Het is toch prima zoals het is.
Dat het nu dicht is ligt niet aan het spel
Het doel was om meer mensen te laten posten in ONZ, want dat was in 2017 zo goed als doodgebloed. Niet dat het nu zo druk is buiten de SC en DTSquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Voor sommige wel en dat is ook niet erg, want daar is t spel ook grotendeels voor bedoelt toch
Is DTS dicht?!quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja en waarom dan veranderen?
Het is toch prima zoals het is.
Dat het nu dicht is ligt niet aan het spel
Ja voor mij ook.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Voor mij mag het zo blijven zoals het is..
Open dat spelquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:59 schreef Mazikeen het volgende:
Maar goed, ik zou zeggen, laten zoals het is.
Negeren, blokkeren en tr's plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt juist geklaagd dat er te veel TR gezet worden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja voor mij ook.
Maar er moet wel wat veranderen om te voorkomen dat het weer dicht gaat.
Dus.... negeren, blokkeren en tr's plaatsen
Neequote:Op zaterdag 16 september 2023 17:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er wordt juist geklaagd dat er te veel TR gezet worden.
Maar.ja ik denk echt dat een extra mod koppelen die een beetje pedagogisch onderlegt is een goed idee is.
Ploegendienstmods voor dtsquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar.ja ik denk echt dat een extra mod koppelen die een beetje pedagogisch onderlegt is een goed idee is.
Er is niet geklaagd SwJ heeft het vanmiddag hier nog een keertje gezegdquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Een extra mod, met nog eisen ook, voor een spelletje? Serieus?quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik eis niksquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Een extra mod, met nog eisen ook, voor een spelletje? Serieus?
Ik weet dat SwJ dat niet zegt, dat is een ander iemand uit "de organisatie" die dat wel eens laat vallen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is niet geklaagd SwJ heeft het vanmiddag hier nog een keertje gezegd
En SwJ is heel goed in staat om dit te doen. Hij doet het helemaal prima.
Toen hier drie mods waren was het het zelfde als nu, dus meer mods veranderen daar niets aan lijkt mij.
Ja zo iets, want SwJ kan gewoonweg niet altijd aanwezig zijn he.quote:
Snap ik, maar er werd gezegd 'TR zetten'.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
dat is wat er verkeerd begrepen wordt
er wordt niet teveel TR gezet
er wordt teveel geklierd waardoor mensen een TR zetten
het TR zetten is niet het probleem
het klieren en sarren wel
Lijkt me wel insane als je voor één spelletje een extra moderator moet hebben.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Een extra mod, met nog eisen ook, voor een spelletje? Serieus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |