Het was wel even zweten hoor. @potjecremequote:Op zaterdag 16 september 2023 11:17 schreef PS. het volgende:
Damn, knap gemaakt hoor die OP @:ZIPPORTAL
quote:
quote:
Qua training of...?quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Qua training of...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week Japanquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Qua training of...?
quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Present.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Qua VT3 is eens niet op het tijdstip dat de kwalificatie vroegah altijd was.quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Qua training of...?
Oh ja, vroege dagquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Present.Dit kan echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat ik er wel ben, maar hé.100.000 katjes
Fuck the EBU!
11.48quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wanneer is Godzilla weer op de baan?
Laat je @ESF1Gamer nou weer aan haar lot over?quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Niet dat ik er wel ben, maar hé.
Morgen om 14:00 is de grote oversteekquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wanneer is Godzilla weer op de baan?
Deed ie gisterochtend ook alquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:35 schreef PS. het volgende:
[..]
Laat je @:esf1gamer nou weer aan haar lot over?
Nee, ik heb @Sked uit z'n grot getrokken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:35 schreef PS. het volgende:
[..]
Laat je @:esf1gamer nou weer aan haar lot over?
Op mediumquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds 2 seconden trager dan gisteren
FP's zeggen niksquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ja datquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als zelfs Stroll op slechts een tiende zit, weet je dat het niets zegt.quote:
Nu wel?quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:42 schreef Rianne84 het volgende:
Zolang Stroll op 2 staat trek ik geen conclusies
Ik vind dit een geweldige baan die gewoon z'n glans verloren is door al die wannabe nachtelijke en stratencircuits die er sinds 2008 bij zijn gekomen.quote:
ach je verliest wel eens een stukjequote:Op zaterdag 16 september 2023 11:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hamilton's auto 2e hands?
Baan wordt beter en beter. Er zal nog wel vaak gewisseld worden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:45 schreef TweedeKlum het volgende:
VER terug op P1. Het ziet er beter uit dan gisteren maar of het genoeg is?
preciesquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Baan wordt beter en beter. Er zal nog wel vaak gewisseld worden.
Eens! Eerst was het een vrij unieke baan, nu heb je meerdere tracks waarbij je de hele race links en rechts tegen hekken aan zit te kijken als er verder niet veel gebeurt. Blijft een prestatie natuurlijk de wagens op die snelheid ertussen houden, maar verderquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dit een geweldige baan die gewoon z'n glans verloren is door al die wannabe nachtelijke en stratencircuits die er sinds 2008 bij zijn gekomen.
Softs jaquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Pfff. Er zit nog meer in!
quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:49 schreef greysbones het volgende:
Merc kan op de softs nog niet aan de tijd van Max op de medium
russelquote:
Jawel.quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
russel
op softs niet sneller dan max op medium
Ninja editquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
russel
op softs niet sneller dan sainz op medium
quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:51 schreef Rianne84 het volgende:
Max nog niet tevreden
[..]
Ninja edit
HIJ IS ER!!!quote:
Vervelend ja, maar de hik valt nog mee in vergelijking met Webber in Japan 2007quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Je bent laatquote:
Nog een Zeeuw, het niveau stijgt tot ongekende hoogten.quote:
Ja, ik was de tijd vergeten. Ik zag opeens dat het al bijna twaalf uur was.quote:
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik was de tijd vergeten. Ik zag opeens dat het al bijna twaalf uur was.
Toch gek voor een Zeeuwquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nog een Zeeuw, het niveau stijgt tot ongekende hoogten.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
russel
op softs niet sneller dan sainz op medium
Ik ben niet bang voor haarquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat Whiskers er niet is.
was een longrunquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Volgens mij was hij gewoon niet bezig met een snelle ronde, hij is nu al sneller.
FP's zeggen niks in de herhalingquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:04 schreef Newone82 het volgende:
Nog steeds geen balans.
RIP 11de overwinning op rij. Shit!
Toch wel knap dat Perez wederom een seconde minder balans heeft.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:04 schreef Newone82 het volgende:
Nog steeds geen balans.
RIP 11de overwinning op rij. Shit!
Ik wil je volgende jaar wel in beeld zienquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Dat zwembad staat nu op mijn bucketlist.
Zo'n kat in dat zwembadquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil je volgende jaar wel in beeld zien
Gruwelijk nat.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n kat in dat zwembad
Op softsquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:12 schreef PS. het volgende:
Begin tijdperk Mercedes, en wij waren er bij.
Ik ga niet helemaal naar Singapore om vervolgens niets van de baan te kunnen zienquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil je volgende jaar wel in beeld zien
Laat ik dat gifje nou niet weer in de herhaling doen (verwijst naar het zandvoort weekend)quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n kat in dat zwembad
Verrekijker of telescoop meenemenquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar Singapore om vervolgens niets van de baan te kunnen zien
quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laat ik dat gifje nou niet weer in de herhaling doen (verwijst naar het zandvoort weekend)
OKE, SCHREEUW NIET ZOquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:14 schreef TweedeKlum het volgende:
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 77 (BOT) - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT ENTRY
Zeg dat tegen de livetiming.quote:
Denk niet dat ik ooit naar de F1 in Singapore ga, maar als ik ga gaat het niet vanuit een zwembad 900 meter van de baan gebeurenquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verrekijker of telescoop meenemen
Sinds wanneer zit er Mercedes motor in de Red Bull?quote:
Blijkbaar snappen alleen de mods ditquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Het is nog steeds een vrije training mensen
Ja zo kan ik het ookquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er Mercedes motor in de Red Bull?
Nope.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit gaat m niet worden jongens.
Dat is een vereiste om F1 mod te worden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar snappen alleen de mods dit
En in de Ferrari?quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er Mercedes motor in de Red Bull?
Die rare stelligheid van jou keer op keer.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:20 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nope.
Maar och, wordt wel leuk morgen. Zijn gewoon 4 teams die kunnen winnen.
Ferrari, Mercedes, McLaren en Red Bull.
Niet op in gaanquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die rare stelligheid van jou keer op keer.
dit, de cheats zijn erafquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:21 schreef Newone82 het volgende:
Halve seconde. Jezus. Nee pole zit er niet in.
Ze ( RB) zitten er vanaf moment 1 niet bij dit weekend. Dus tsja.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die rare stelligheid van jou keer op keer.
En dat met de meest dominante auto uit de recente geschiedenisquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:21 schreef Newone82 het volgende:
Halve seconde. Jezus. Nee pole zit er niet in.
Behalve voor mij, groetjes Perez.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En dat met de meest dominante auto uit de recente geschiedenis
Niet meer voor het einde van de FP denk ik.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Er wordt iets gedaan aan de upshifts
Toch wel, hij is weer onderweg.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Niet meer voor het einde van de FP denk ik.
Paars - Paars - naar binnen, laat de rest maar gissenquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Zou grappig zijn als ie nu plots een halve seconde snller gaat.
Sexy OP @Zipportalquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het was wel even zweten hoor. @:potjecreme
Laat het lopen maar de snelheid is er.quote:
Kijken waar ingehaald kan worden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:31 schreef Nattekat het volgende:
Ach, racepace is gewoon weer goed. Misschien wel de perfecte kans om het kampioenschap in Japan al te kunnen binnenhengelen.
Kampioen worden als iedereen in Nederland nog slaaptquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:31 schreef Nattekat het volgende:
Ach, racepace is gewoon weer goed. Misschien wel de perfecte kans om het kampioenschap in Japan al te kunnen binnenhengelen.
Alles beter dan de sprintrace in Qatar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Kampioen worden als iedereen in Nederland nog slaapt
Gewoon gaan voor Mexico, leuk voor de Perez fans.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles beter dan de sprintrace in Qatar.
dat zou idd lullig zijnquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles beter dan de sprintrace in Qatar.
Echte fan kijkt de race live.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Zou wel een mooi kado zijn op de dag na mijn verjaardagquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:31 schreef Nattekat het volgende:
Klopt. En die 10 op rij gaat ook nooit meer verbroken wordenquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alsof het iets uitmaakt waar je kampioen wordt. Linksom of rechtsom als je kampioen bent ben je kampioen
Dit ja, dat is al gespeeld, wordt wel een interessante vandaag, Sainz staat er goed voor.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alsof het iets uitmaakt waar je kampioen wordt. Linksom of rechtsom als je kampioen bent ben je kampioen
Je doet alsof de GP van Japan nog om 3 uur 's nachts is joh.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat was juist mooi.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je doet alsof de GP van Japan nog om 3 uur 's nachts is joh.
Taart als ontbijt tijdens de ochtend kwalificatiequote:
Dat vond ik echt fantastisch inderdaad, net als Australië. Gelukkig is dat in de MotoGP nog steeds zo, rond 1-2 uur de TV al aan voor de eerste racequote:
Morgen misschien toch? (lol)quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt. En die 10 op rij gaat ook nooit meer verbroken worden
Vanaf P3 kan het nog wel, is denk ik beter dan P2 op dit circuit en dan is het gewoon gokken met sc's etc of het wat wordt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Morgen misschien toch? (lol)
Hopelijk volgend jaar wat vaker dit, niet dat ik het verwacht maar het zou wel leuker zijn als het op z'n minst wat spannender wordt.quote:
Heb je een hele dag om te feestenquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Er is één ding dat ik geleerd heb door jaren aan Mercedesdominantie: onderschat ze nooit.quote:Op zaterdag 16 september 2023 13:03 schreef -XOR- het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze keihard hebben zitten sandbaggen.
Misschien in kwali. Race is vaak een heel ander verhaalquote:Op zaterdag 16 september 2023 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Ferrari hier 1 en 2 worden allen?
Nee, Leclerc zet hem in de vangrail en Sainz wordt in de 22ste ronde door Verstappen ingehaald.quote:Op zaterdag 16 september 2023 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat denk ik niet. Maar goed we gaan het zien. Houdt de boel wel spannend zoquote:Op zaterdag 16 september 2023 13:03 schreef -XOR- het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze keihard hebben zitten sandbaggen.
Ja, dit is gespeeldquote:Op zaterdag 16 september 2023 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben benieuwd of ze dit dan opgelost krijgen.quote:
het voorspelquote:
Sainz is on a roll. Als iemand anders kan winnen gun ik hem die kans wel.quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:28 schreef DKUp het volgende:
Charlie kan zich trouwens best wel eens galopperen vandaag of morgen. Verwacht meer van Sainz.
Hoi jijquote:
Ze staan niet voor niks met mondkapje op de stank weg te wapperenquote:
Ach, hij is niet de enige in het huidige veldquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zhou de coureur die nooit zijn thuisgp heeft gereden
Hij rijdt wel al bijna 2 seizoenen, waarbij zijn thuisgp steeds wordt geschrapt van de kalenderquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, hij is niet de enige in het huidige veld
Ach, hij heeft tenminste de hoop die Bottas überhaupt niet heeftquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij rijdt wel al bijna 2 seizoenen, waarbij zijn thuisgp steeds wordt geschrapt van de kalender
Als het niet genuked is naar de 4th dimension :pquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:53 schreef Rianne84 het volgende:
Zag dit nu pas. Even bewaren voor na de quali
Wat doe je hier nogquote:
Al besprokenquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
Net op tijd thuis voor de kwali
Leclercquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:59 schreef Rianne84 het volgende:
Welke Ferrari crasht om te zorgen voor pole?
Even Flavio bellen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:59 schreef Rianne84 het volgende:
Charles, want die heeft er gewoonte van gemaaktquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:59 schreef Rianne84 het volgende:
Massa heeft nog steeds nachtmerries van die racequote:
Objection, your honour!quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Massa heeft nog steeds nachtmerries van die race
Godzilla.quote:
Zodra Ferrari een pole ronde inzet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
In welke sessie komt Godzilla de baan op?
Boeit me geen enkele meterquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Verworpen.
Ook de kwali heeft een intro.
quote:
Eindelijk een spannende kwaliquote:
Ja, kan er wel van genieten.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eindelijk een spannende kwali
Dat kan er maar een zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:59 schreef Rianne84 het volgende:
De kwali’s zijn bijna altijd spannend.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eindelijk een spannende kwali
Nou dan zien we je morgen wel rond half 4quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:07 schreef tripel7 het volgende:
Het enigste wat boeit is de eind positie morgen
Zijn auto ook.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:08 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll die klaagt. Gras is groen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |