Het was wel even zweten hoor. @potjecremequote:Op zaterdag 16 september 2023 11:17 schreef PS. het volgende:
Damn, knap gemaakt hoor die OP @:ZIPPORTAL
quote:
quote:
Qua training of...?quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Qua training of...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week Japanquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Qua training of...?
quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Present.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Qua VT3 is eens niet op het tijdstip dat de kwalificatie vroegah altijd was.quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Qua training of...?
Oh ja, vroege dagquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Present.Dit kan echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat ik er wel ben, maar hé.100.000 katjes
Fuck the EBU!
11.48quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wanneer is Godzilla weer op de baan?
Laat je @ESF1Gamer nou weer aan haar lot over?quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Niet dat ik er wel ben, maar hé.
Morgen om 14:00 is de grote oversteekquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wanneer is Godzilla weer op de baan?
Deed ie gisterochtend ook alquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:35 schreef PS. het volgende:
[..]
Laat je @:esf1gamer nou weer aan haar lot over?
Nee, ik heb @Sked uit z'n grot getrokken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:35 schreef PS. het volgende:
[..]
Laat je @:esf1gamer nou weer aan haar lot over?
Op mediumquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds 2 seconden trager dan gisteren
FP's zeggen niksquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ja datquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als zelfs Stroll op slechts een tiende zit, weet je dat het niets zegt.quote:
Nu wel?quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:42 schreef Rianne84 het volgende:
Zolang Stroll op 2 staat trek ik geen conclusies
Ik vind dit een geweldige baan die gewoon z'n glans verloren is door al die wannabe nachtelijke en stratencircuits die er sinds 2008 bij zijn gekomen.quote:
ach je verliest wel eens een stukjequote:Op zaterdag 16 september 2023 11:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hamilton's auto 2e hands?
Baan wordt beter en beter. Er zal nog wel vaak gewisseld worden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:45 schreef TweedeKlum het volgende:
VER terug op P1. Het ziet er beter uit dan gisteren maar of het genoeg is?
preciesquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Baan wordt beter en beter. Er zal nog wel vaak gewisseld worden.
Eens! Eerst was het een vrij unieke baan, nu heb je meerdere tracks waarbij je de hele race links en rechts tegen hekken aan zit te kijken als er verder niet veel gebeurt. Blijft een prestatie natuurlijk de wagens op die snelheid ertussen houden, maar verderquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dit een geweldige baan die gewoon z'n glans verloren is door al die wannabe nachtelijke en stratencircuits die er sinds 2008 bij zijn gekomen.
Softs jaquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Pfff. Er zit nog meer in!
quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:49 schreef greysbones het volgende:
Merc kan op de softs nog niet aan de tijd van Max op de medium
russelquote:
Jawel.quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
russel
op softs niet sneller dan max op medium
Ninja editquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
russel
op softs niet sneller dan sainz op medium
quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:51 schreef Rianne84 het volgende:
Max nog niet tevreden
[..]
Ninja edit
HIJ IS ER!!!quote:
Vervelend ja, maar de hik valt nog mee in vergelijking met Webber in Japan 2007quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Je bent laatquote:
Nog een Zeeuw, het niveau stijgt tot ongekende hoogten.quote:
Ja, ik was de tijd vergeten. Ik zag opeens dat het al bijna twaalf uur was.quote:
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik was de tijd vergeten. Ik zag opeens dat het al bijna twaalf uur was.
Toch gek voor een Zeeuwquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nog een Zeeuw, het niveau stijgt tot ongekende hoogten.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
russel
op softs niet sneller dan sainz op medium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |