De heideroosjesquote:
Mooizo..quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:26 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ging goed hoor, nu lekker buiten zitten
Gelezen dat Mex en Martin een baby krijgen (voor degene die niet weten wie het zijn, zij hebben mee gedaan aan EJVJL)quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooizo..
Ja is nog heerlijk zonnig buiten.misschien ga ik ook nog ff naar buiten straks
Nah laat maar dicht.quote:
Waarom je hoeft er toch niet te posten danquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nah laat maar dicht.
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nah laat maar dicht.
True, maar het is al vrij vaak misgegaan als ik het zo leesquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom je hoeft er toch niet te posten dan
Hey Stigquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
True, maar het is al vrij vaak misgegaan als ik het zo leesDit blijft zich herhalen vrees ik.
Dotquote:
Klopt en ja dat zal idd wel weer gebeuren.. kan over een maand zijn of pas over 3 maandquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
True, maar het is al vrij vaak misgegaan als ik het zo leesDit blijft zich herhalen vrees ik.
ALweer een week er op zitten, gaat de tijd toch snel hequote:
Eens hoor. Ik gun iedereen zijn plezier. Ik zeg alleen dat in die korte tijd dat ik meepost het al 2x dicht is gegaan binnen een maand (misschien iets langer). Zonde.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt en ja dat zal idd wel weer gebeuren.. kan over een maand zijn of pas over 3 maand
Yup. Nog twee weken en dan vakantiequote:Op vrijdag 15 september 2023 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALweer een week er op zitten, gaat de tijd toch snel he
O ja je had er nog een tegoed he.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens hoor. Ik gun iedereen zijn plezier. Ik zeg alleen dat in die korte tijd dat ik meepost het al 2x dicht is gegaan binnen een maand (misschien iets langer). Zonde.
[..]
Yup. Nog twee weken en dan vakantie
Echt 2 x in een maand, onthoud dat geen eensquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens hoor. Ik gun iedereen zijn plezier. Ik zeg alleen dat in die korte tijd dat ik meepost het al 2x dicht is gegaan binnen een maand (misschien iets langer). Zonde.
[..]
Yup. Nog twee weken en dan vakantie
Naar Duitsland, Kochemquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja je had er nog een tegoed he.
Was even vergeten of je nog weggaat?
Als je er net zit, dan valt dat wel opquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Echt 2 x in een maand, onthoud dat geen eens
Zolang ik er zit geloof ik al wel 4 x en hij was net een half jaar dicht geweest toen ik voor het eerst kwam.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Echt 2 x in een maand, onthoud dat geen eens
Een half jaar zelfsquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang ik er zit geloof ik al wel 4 x en hij was net een half jaar dicht geweest toen ik voor het eerst kwam.
O ja had je ook gezegd nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Naar Duitsland, Kochem
[..]
Als je er net zit, dan valt dat wel op
Wait whut?????quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelezen dat Mex en Martin een baby krijgen (voor degene die niet weten wie het zijn, zij hebben mee gedaan aan EJVJL)
Blijkbaarquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Naar Duitsland, Kochem
[..]
Als je er net zit, dan valt dat wel op
Vakantiepark daar. Een huisje idd. Even een midweek niksquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja had je ook gezegd nu weet ik het weer
Mooie omgeving. Heb je een huisje of een hotel?
Heb toen niet meegekregen wat er toen was, kwam net daarna binnenquote:
Ja klopt dat weet ik nog wel, dat idd heel lang dicht geweest isquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang ik er zit geloof ik al wel 4 x en hij was net een half jaar dicht geweest toen ik voor het eerst kwam.
SNel he, ze laten er geen gras over groeienquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nah laat maar dicht.
Lekker toch. Lekker wandelen en relaxenquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vakantiepark daar. Een huisje idd. Even een midweek niks
Lekker rust voor je Mario, hoef je ook niet meer boos te worden om de punten en de kudtgatjesquote:
Vooral dat eerste. Wil daar lekker de omgeving in. En een beetje 'oefenen' voor Denemarken volgend jaarquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. Lekker wandelen en relaxen
Volgend maand weer een nieuwe kansquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:45 schreef mario390 het volgende:
zo kann ik niet onder de 10
komen deze maand![]()
NIet zo gek he SwJ zet twee keer niet verder te gaan in FB en wat doet men............. toch verder gaanquote:
Daar vind ik wel wat van...quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNel he, ze laten er geen gras over groeien
Het zijn net kinderen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet zo gek he SwJ zet twee keer niet verder te gaan in FB en wat doet men............. toch verder gaan
Er is gewoon erg veel behoefte om erover te praten. Dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet zo gek he SwJ zet twee keer niet verder te gaan in FB en wat doet men............. toch verder gaan
Wat ga je volgend jaar in Denemarken doen dan?quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral dat eerste. Wil daar lekker de omgeving in. En een beetje 'oefenen' voor Denemarken volgend jaar
Dat eerste. Meermaals gezegd stop. En toch doorgaan. Tja, dan gooien ze het dicht, dat snap ik dan wel.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:48 schreef Lovely het volgende:
Maar ONZ FB is toch daar voor, of is meer voor Feedback en niet om te discussiëren?
Ik geef juist aan in een apart topic input over dts uitgebreid te willen bespreken.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:48 schreef Lovely het volgende:
Maar ONZ FB is toch daar voor, of is meer voor Feedback en niet om te discussiëren?
Je kan toch hier praten het is niet zo dat heel Fok! dicht is het is een topic en dan nu 2quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er is gewoon erg veel behoefte om erover te praten. Dat snap ik wel.
Goed dat fb even dicht is en erater een topic komt.
Rondreis door Midden-Jutland. Van hotel naar hotel. Moet nog plannen hoe en wat maar mijn ouders zijn er doorheen gereisd met hun camper en het is een prachtig land. Plus dat ik er vroeger als kleine Stig ook ben geweest.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ga je volgend jaar in Denemarken doen dan?
Lezen wat @SwJ daar typtquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:48 schreef Lovely het volgende:
Dat is verboten!quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:48 schreef Lovely het volgende:
Dat.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat eerste. Meermaals gezegd stop. En toch doorgaan. Tja, dan gooien ze het dicht, dat snap ik dan wel.
Ik dacht ook voor dat. Maar nu werd er gezegd even geduld te hebben en niet fb vol te spammen. Dus misschien nu beter om te wachten tot er een centrale vraag komt vanuit hen over dts?quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:48 schreef Lovely het volgende:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat eerste. Meermaals gezegd stop. En toch doorgaan. Tja, dan gooien ze het dicht, dat snap ik dan wel.
O wat leuk, ga je dat dan in je uppie doen?quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rondreis door Midden-Jutland. Van hotel naar hotel. Moet nog plannen hoe en wat maar mijn ouders zijn er doorheen gereisd met hun camper en het is een prachtig land. Plus dat ik er vroeger als kleine Stig ook ben geweest.
Nee, de vriendin gaat meequote:Op vrijdag 15 september 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leuk, ga je dat dan in je uppie doen?
Geduld hebben sommige mensen nietquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik geef juist aan in een apart topic input over dts uitgebreid te willen bespreken.
Vraag eventjes geduld.
Meer niet.
Maar zelfs dat is teveel gevraagd.
Geen onzin uitkramen. In fb mag je gewoon fb geven. Ik vraag alleen om de dts-discussie eventjes te bewaren voor een centraal moment. Meer niet. Geen grote ramp. Niemand gaat dood. Gewoon even wachten. En dan mag je je ei kwijt.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is verboten!
Nou ja, dan maar niet.
Dat was vannacht niet maar al paar nachten eerder en het is niet alleen degene zijn schuldquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:49 schreef mario390 het volgende:
we moeten boeten vor de congos
de vannacht ruzie makten![]()
Ja zie mijn andere postquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan toch hier praten het is niet zo dat heel Fok! dicht is het is een topic en dan nu 2
Puzzie komt al jaren in DTS . AL ver voordat ik naar DTS kwam Ze is er alleen niet meer zo vaakquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik dacht ook voor dat. Maar nu werd er gezegd even geduld te hebben en niet fb vol te spammen. Dus misschien nu beter om te wachten tot er een centrale vraag komt vanuit hen over dts?
Ik voel ook de behoefte om erover te praten. Zeker als mensen die er zelden komen het topic giftig noemen. Terwijl de meeste users hartstikke leuk zijn. Niet eerlijk en niet netjes. Blijf dan weg, zoals @:aloa ook al zei.
Ik vind de meesten lief
Serieuze vraag: Op wat voor termijn kunnen we dat topic verwachten?quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik geef juist aan in een apart topic input over dts uitgebreid te willen bespreken.
Vraag eventjes geduld.
Meer niet.
Maar zelfs dat is teveel gevraagd.
I know. En zij mag haar mening hebben en ik de mijnequote:Op vrijdag 15 september 2023 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Puzzie komt al jaren in DTS . AL ver voordat ik naar DTS kwam Ze is er alleen niet meer zo vaak
Tijden veranderen. Mensen komen en gaan. En soms komen mensen ook terug.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Puzzie komt al jaren in DTS . AL ver voordat ik naar DTS kwam Ze is er alleen niet meer zo vaak
De haat naar het DTS topic toe snap ik ook niet, maar misschien omdat mensen er posten om de punten en het gewoon elke keer drama en gezeik is ( overigens niet alleen maar om de punten dus )quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik dacht ook voor dat. Maar nu werd er gezegd even geduld te hebben en niet fb vol te spammen. Dus misschien nu beter om te wachten tot er een centrale vraag komt vanuit hen over dts?
Ik voel ook de behoefte om erover te praten. Zeker als mensen die er zelden komen het topic giftig noemen. Terwijl de meeste users hartstikke leuk zijn. Niet eerlijk en niet netjes. Blijf dan weg, zoals @:aloa ook al zei.
Ik vind de meesten lief
Vanavondquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Serieuze vraag: Op wat voor termijn kunnen we dat topic verwachten?
Ik ben altijd serieus trouwens![]()
O gezellig. Met twee is het altijd gezelligerquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, de vriendin gaat mee
Je hebt ook gelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:52 schreef SwJ het volgende:
[..]
Geen onzin uitkramen. In fb mag je gewoon fb geven. Ik vraag alleen om de dts-discussie eventjes te bewaren voor een centraal moment. Meer niet. Geen grote ramp. Niemand gaat dood. Gewoon even wachten. En dan mag je je ei kwijt.
Maar dit is wel onderdeel van het probleem. Moderatie wordt gewoon genegeerd en vervolgens wordt de vermoorde onschuld gespeeld i.p.v. toe te geven "Ow ja, sorry. Je hebt gelijk".
Nee, het is mijn vriendinquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig. Met twee is het altijd gezelliger
De vriendin klinkt als een gewone vriendin niet als een vriendin als in een relatie?
Psies.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:52 schreef SwJ het volgende:
[..]
Geen onzin uitkramen. In fb mag je gewoon fb geven. Ik vraag alleen om de dts-discussie eventjes te bewaren voor een centraal moment. Meer niet. Geen grote ramp. Niemand gaat dood. Gewoon even wachten. En dan mag je je ei kwijt.
Maar dit is wel onderdeel van het probleem. Moderatie wordt gewoon genegeerd en vervolgens wordt de vermoorde onschuld gespeeld i.p.v. toe te geven "Ow ja, sorry. Je hebt gelijk".
Mag ook, niets mis mee. DTS is voor iedereenquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijden veranderen. Mensen komen en gaan. En soms komen mensen ook terug.
Leuk toch, beter samen dan alleen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, het is mijn vriendin
* TheStigsDutchCousin dropt subtiele bombshell
Precies dat. Willen al langer naar het buitenland en dit jaar dus 2x Duitsland. Volgend jaar Denemarken. Maar we zijn ook verliefd op Texelquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk toch, beter samen dan alleen.
Lekker genieten samen en leuke herinneringen maken
Ze kunnen er wel een boek over schrijvenquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:58 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien moeten we real live dts spelen. Denk dat iedereen dan een stuk liever is. Blijkt iedereen hartstikke aardig
maaaar veeeeeeeeel schuldquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat was vannacht niet maar al paar nachten eerder en het is niet alleen degene zijn schuld
quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:58 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien moeten we real live dts spelen. Denk dat iedereen dan een stuk liever is. Blijkt iedereen hartstikke aardig
De eilanden zijn ook mooiquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies dat. Willen al langer naar het buitenland en dit jaar dus 2x Duitsland. Volgend jaar Denemarken. Maar we zijn ook verliefd op Texel
Komen er al jaren. Heerlijk in het naseizoen, in de avond door de duinen lopen, konijntjes tellenquote:
Voor elkaar....quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die zitten daar genoeg.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komen er al jaren. Heerlijk in het naseizoen, in de avond door de duinen lopen, konijntjes tellen
Fijne avond Sallyquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor elkaar....
![]()
* Sally gaat leukere dingen doen, offlinemet vriendin samen.
@:HappyCharly , ben je in de buurt?
Op 1 avond meer dan 100quote:
Wauw, daar wordt dus ook heel wat afgewiptquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op 1 avond meer dan 100Dat was best veel
Tyquote:
Geniet ervan Sallyquote:
DIe heb ik bij netflix in mijn lijst staan. Vandaag alweer de laatste aflevering van Virgin River gekekenquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:11 schreef Lovely het volgende:
Vanavond deze film kijken https://www.moviemeter.nl/film/1150872
Waar in de buurt?quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor elkaar....![]()
* Sally gaat leukere dingen doen, offlinemet vriendin samen.
@:HappyCharly , ben je in de buurt?
dat is vor ramontische mensenquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:11 schreef Lovely het volgende:
Vanavond deze film kijken https://www.moviemeter.nl/film/1150872
Haha, omdat ik wat ik vanavond ga doen, gister aan je voorstelde 😉quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar in de buurt?
Haha waarom mention je mij?
![]()
Daar moet ik nog mee verder..quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik bij netflix in mijn lijst staan. Vandaag alweer de laatste aflevering van Virgin River gekeken
Jij houd daar niet vanquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is vor ramontische mensen
daar word ik einslapen
Oh dat heb ik dan weer niet, tenzij een film heel zielig isquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
soms is het maar zo dat ik bij
filme wat trantjes lopen
Drie dagen gekeken. 30 november komt er weer een. Begreep niet goed of het een aflevering was of weer 10quote:
Heb ik ook hoor ben wat dat betreft een emo trut.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
soms is het maar zo dat ik bij
filme wat trantjes lopen
quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drie dagen gekeken. 30 november komt er weer een. Begreep niet goed of het een aflevering was of weer 10
Absoluut. 🫶quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Psies.
We wachten gewoon even af.![]()
Vind je t nog leuk om mod te zijn hier?
A twee afleveringen nog dus, dan moet ik in dec maar weer een abo nemen, kan nik die kijken en wat Kerstfilmsquote:
Oh deze heb ik ook gezien als kindquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:28 schreef aloa het volgende:
Laatste keer dat ik huilde bij een film.
Maar toen was ik nog geen tiener.![]()
[ afbeelding ]
Jaaa kerstfilms kijk ik dan ook weerquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A twee afleveringen nog dus, dan moet ik in dec maar weer een abo nemen, kan nik die kijken en wat Kerstfilms
Ik had er nachtmerries vanquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh deze heb ik ook gezien als kindWas nog best gruwelijk
Ohhh hahahaquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha, omdat ik wat ik vanavond ga doen, gister aan je voorstelde 😉
Oh how come?quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:38 schreef Mazikeen het volgende:
Ik wacht op de visite.
Er hebben er al 3 afgebeld
Mag ik alle taart straks zelf opeten
Ja lekker op de bank warme chocolade melk en genietenquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jaaa kerstfilms kijk ik dan ook weer
Niet goed voor je dieet of wel?quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:38 schreef Mazikeen het volgende:
Ik wacht op de visite.
Er hebben er al 3 afgebeld
Mag ik alle taart straks zelf opeten
En er ligt vaak ook heel veel sneeuw ( al zou het vaak wel nep sneeuw zijn )quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker op de bank warme chocolade melk en genieten
Kerst is in die films altijd zoveel grootser en mooier
Ga je een boek lezen, of lekker naaien een serie/film kijken of gewoon gezellig fokkenquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Huis schoon, eten op.
Verveling.
Dat niet, maar er waren wel scènes waar mijn maag even van omdraaidequote:
Ja dat denk ik ook vaak dat het nep isquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
En er ligt vaak ook heel veel sneeuw ( al zou het vaak wel nep sneeuw zijn )
Je kan ook moe worden als je niet gegeten hebtquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb geen taart op
Gewoon moe v lange dag werk
En nog niet klaar
Ga zo eten maat had kwark op tussendoorquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan ook moe worden als je niet gegeten hebt
Ziek, griep overgevenquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh how come?
En feli!!je man toch?
Ik heb red velvet aardbei taartquote:
Ik mag een stukje. Ben al meer dan een maand goed bezigquote:
Van mij wel hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ziek, griep overgeven
Yes mijn man.
[..]
Ik heb red velvet aardbei taart
[..]
Ik mag een stukje. Ben al meer dan een maand goed bezig
Dus ik verdien dit
En ik maar denken dat Liev zo onschuldig is...quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ga je een boek lezen, of lekker naaien een serie/film kijken of gewoon gezellig fokken
Maar als je nu een tukkie gaat doen, dan kan je vannacht niet slapenquote:
Ah red velvet is ook wel een van mij favo gebak en cheesecake of een schnitte of iets met kersenquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ziek, griep overgeven
Yes mijn man.
[..]
Ik heb red velvet aardbei taart
[..]
Ik mag een stukje. Ben al meer dan een maand goed bezig
Dus ik verdien dit
Ben ik ook hoor, maar muis mag graaien naaien op haar naaimachinequote:Op vrijdag 15 september 2023 18:54 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Liev zo onschuldig is...
Ik zeg alleen dat ik moe benquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar als je nu een tukkie gaat doen, dan kan je vannacht niet slapen
Ojee, dat is niet zo mooiquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:56 schreef mario390 het volgende:
en dierplegerin is in oostenrijk
door en neusdier gestorven
Dat gaat ook goed of niet, voel je je daardoor ook beter?quote:
Je moet doen wat je zelf wil en kan Charlyquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik moe ben
Of eigenlijk ga ik daarover komende uren klagen
Wil om jouw reden nu niet slapen
O hoe is dat gebeurd?quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:56 schreef mario390 het volgende:
Huilen prollyquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je moet doen wat je zelf wil en kan Charly
En je mag best zeggen dat je moe bent, ik geef daar gewoon antwoord op.. niks persoonlijks verder
Het wordt steeds erger!quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor, maar muis mag graaien naaien op haar naaimachine
Gewoon even doen en daarna weer 'fuck de wereld' denken en weer terug komen naar je dts-mattiesquote:
Ik ga het meemaken, heb zo te zien nog zat afleveringen te gaanquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Vond ik ook![]()
Ik ben benieuwd wat je van de rest vind...
Tja had je toen moeten kijkenquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:03 schreef 2xHenk het volgende:
Wel klote dat Netflix hem eraf geschopt hebt, nu moest ik weer downloaden en ik had geen zin om ondertitels erbij te zoeken
Toen sprak ik je nog nietquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:06 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ja hallo, dan had je dat toen moeten zeggen
Je loopt een beetje achter met het nieuws.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:56 schreef mario390 het volgende:
Historische programma's zijn net zo belangrijk als actuelequote:Op vrijdag 15 september 2023 19:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter met het nieuws.
Klopt, vooral die geschreven in Fortran.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Historische programma's zijn net zo belangrijk als actuele
quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:01 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Gewoon even doen en daarna weer 'fuck de wereld' denken en weer terug komen naar je dts-matties
eet smakelijkquote:
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:12 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
O ja, had je me maar eerder moeten ontmoeten
Zo het nieuws heeft ook eindelijk jou bereikt zie ik.quote:
En volgend jaar zal Mario het nog een keer postenquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo het nieuws heeft ook eindelijk jou bereikt zie ik.
Ik lees het https://nos.nl/artikel/24(...)entuin-salzburg-doodquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:19 schreef mario390 het volgende:
man man dat met de dierplegerin is deze
week gebeurd
Volgende keer even de krant van dit jaar erbij pakkenquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
En volgend jaar zal Mario het nog een keer posten
ach toch bij julie in de nieuwsquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik lees het https://nos.nl/artikel/24(...)entuin-salzburg-dood
quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach toch bij julie in de nieuws
Zal nog wel vaker gebeuren want ze is een reptilianquote:
Hoe is het gebeurd Mario?quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:19 schreef mario390 het volgende:
week gebeurd
Dat ze überhaupt overleden isquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal nog wel vaker gebeuren want ze is een reptilian
Ze moest haar huid shedden. Dus moest ze "dood". Ergens de komende jaar zal wel ergens een nieuwe topvrouw op het toneel komenquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat ze überhaupt overleden is![]()
Ik geloof er niks van.
Whhuuut???quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had dezelfde gedachte.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze moest haar huid shedden. Dus moest ze "dood". Ergens de komende jaar zal wel ergens een nieuwe topvrouw op het toneel komen
Wat is het volgende onderwerp op onze lijst voor een gesprek met diepgang? Ik zit vanmiddag nog vast in onbelangrijke vergaderingen, maar dan kan ik me alvast voorbereiden voor maandag.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De aarde is plat.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is het volgende onderwerp op onze lijst voor een gesprek met diepgang? Ik zit vanmiddag nog vast in onbelangrijke vergaderingen, maar dan kan ik me alvast voorbereiden voor maandag.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:19 schreef mario390 het volgende:
week gebeurd
Had die post met de link al een like gegevenquote:
What is the craziest, most outrageous thing you want to achieve?quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is het volgende onderwerp op onze lijst voor een gesprek met diepgang? Ik zit vanmiddag nog vast in onbelangrijke vergaderingen, maar dan kan ik me alvast voorbereiden voor maandag.
Ohquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Had die post met de link al een like gegeven
Getting your position.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
What is the craziest, most outrageous thing you want to achieve?
quote:
Dat is wel een leuke. Ik zal er eens over nadenken. Weet jij het al van jezelf?quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het bewijs.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Met de juiste mapping functie, maak je van iedere cirkel een lijn. Dus klopt, onder de juiste voorwaarden is de aarde plat.
Zeggen jullie nou voor enge dingenquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze moest haar huid shedden. Dus moest ze "dood". Ergens de komende jaar zal wel ergens een nieuwe topvrouw op het toneel komen
Hoeft totaal niet realistisch te zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke. Ik zal er eens over nadenken. Weet jij het al van jezelf?
Moet het ook realistisch zijn of mag een beetje dromen ook?
Wat danquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Whuuutquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat ze überhaupt overleden is![]()
Ik geloof er niks van.
quote:
quote:
Wil ze je nu weghebbenquote:
Lijkt het wel opquote:
Heb je wel ruitenwissers aan de binnen kantquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt het wel op
* TheStigsDutchCousin laat traan onder helm
Een heel anti-beslag systeem!quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wel ruitenwissers aan de binnen kant
Morgen is het zo ver...quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn alu hoedje even afzetten. Mijn theepot schoonmaken en thee zetten.
Goed voorbereidquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een heel anti-beslag systeem!
Vervelend nou voor je, pak een hete douche nachtpon aan en beetje bankhangen zappen en beetje fok.en op tijd slapenquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hm.. niet niethappy
Meer verdrietig en moe
Ik voel me slecht in mijn werkquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Vervelend nou voor je, pak een hete douche nachtpon aan en beetje bankhangen zappen en beetje fok.en op tijd slapen
Als dat zo is trek ik een fles wijn openquote:
Je kan hier ook gewoon gezellig kletsenquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als dat zo is trek ik een fles wijn open
Proost alvast...quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hey 5thquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds behelpen met een nep DTS? tiswâh
Soms zit het mee soms zit het tegen, niemand is perfect in zijn werk niemand, en denk maar zo, elke dag is weer anders gelukkig. Nu weekend houden, en zit er niet zo over in.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik voel me slecht in mijn werk
Tsjaa..quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds behelpen met een nep DTS? tiswâh
Als ie dicht blijft ik een fles cola zeroquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar DTS gaat nog niet open; heb geen wijn. Maar babbel wel hier mee vanavond.. naast het voetbal kijkenquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan hier ook gewoon gezellig kletsenmet een wijntje
quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ie dicht blijft ik een fles cola zero
Het kletsen gaat het zelfdequote:Op vrijdag 15 september 2023 19:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar DTS gaat nog niet open; heb geen wijn. Maar babbel wel hier mee vanavond.. naast het voetbal kijken
Mag eenquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dat is waarquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik voel me slecht in mijn werk
Bloed vanzelf dood hier, als DTS niet opengaat...quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik wel, Leffe blond 0.0, gratis van de jumbo puntenquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die heb ik w, ond 0.0, gratis van de jumbo punten
Mwah, zou je denken? Zoeken elkaar nu toch ook op?quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Bloed vanzelf dood hier, als DTS niet opengaat...
Okquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Soms zit het mee soms zit het tegen, niemand is perfect in zijn werk niemand, en denk maar zo, elke dag is weer anders gelukkig. Nu weekend houden, en zit er niet zo over in.
Veel leuker ook zonder al dat gebolkquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Mwah, zou je denken? Zoeken elkaar nu toch ook op?
Missch ben je wel te perfectionistisc? Werd vroeger ook mal van mijzelf als het niet ging zoals ik van te voren bedacht had die dag met plannenquote:
Ik ben niet perfectionistischquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Missch ben je wel te perfectionistisc? Werd vroeger ook mal van mijzelf als het niet ging zoals ik van te voren bedacht had die dag met plannen
Zeker, maar ik mis het spelelement...dat is de reden dat ik hier ooit ben gaan posten..quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Mwah, zou je denken? Zoeken elkaar nu toch ook op?
Ik mis dtsquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veel leuker ook zonder al dat gebolk
Samequote:Op vrijdag 15 september 2023 20:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker, maar ik mis het spelelement...dat is de reden dat ik hier ooit ben gaan posten..
Dit ook prima, in dts wil ik dan wel weer eindigen in de top 20 dat weer wel danquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veel leuker ook zonder al dat gebolk
quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lullig.. maar ik zit er bovenop Desnoods de A12½ bezetten [ afbeelding ]
Ik stond op 5 meen ik, goed genoeg.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Dit ook prima, in dts wil ik dan wel weer eindigen in de top 20 dat weer wel dan
Iedereen is hier gewoon nog om te kletsen.quote:
ik was jou idd voorbij gegaan, op jacht naar.. maar we doen het maar even zonder de puntenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik stond op 5 meen ik, goed genoeg.
Morgen werken of lekker vrij?quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:07 schreef _UserName_ het volgende:
uiteindelijk gaat het om de gezelligheid
Spellen doe ik op fbook vaak,quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen is hier gewoon nog om te kletsen.
Er is ook een forum SPL daar kan je oook spelletje doen mocht het spel missen
Ook daar is een SC
Ach, sommigen weten hoe ze het beste kunnen scorenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik was jou idd voorbij gegaan, op jacht naar.. maar we doen het maar even zonder de punten
Ik vind al die spelletjes extreem sufquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook daar is een SC
nee, hoe moet dat?quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, sommigen weten hoe ze het beste kunnen scoren
Hou toch opquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook daar is een SC
Ze snapt er niks van .quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind al die spelletjes extreem suf
Ik wil juist dts en kletsen.. ok mis dts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |