SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 14 september 2023 20:30 schreef livelink het volgende:
Ik heb wel eens van die bizarre telefoongesprekken op mijn werk dat ik me bij het afronden me afvraag of het een mysterycaller was.
Ja, dat scheelt wel.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij mij ken ik mijn "klanten". Dat scheelt.
Telefoongesprekken kunnen soms een hele uitdaging zijn.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:30 schreef livelink het volgende:
Ik heb wel eens van die bizarre telefoongesprekken op mijn werk dat ik me bij het afronden me afvraag of het een mysterycaller was.
Mijn ervaring is dat elk telefoongesprek goed gaat als ik zelf goed in mijn vel zit en dat de meest makkelijke telefoontjes kunnen ontsporen als ik zelf niet op mijn best ben.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Telefoongesprekken kunnen soms een hele uitdaging zijn.
Dat laatste geloof ik direct.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Soms wel wat kopen, soms niet. Soms alleen de bestelling doen die dan door het hoofdkantoor weer gecancelled werd. Maar dus ook aangeven binnen hoeveel tijd je überhaupt contact kreeg met een verkoper. Vooral in autoshowrooms nemen ze vrouwen alleen dus totaal niet serieus
Dat is wel fijn meteen.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar dus ook of ze bij een kappersketen wel het protocol volgen. De leukste opdracht was mijn allereerste, ik mocht het Beatrixtheater beoordelen, incl diner en voorstelling voor mijzelf plus gast
quote:Op donderdag 14 september 2023 20:39 schreef Symphonic het volgende:
Lovin Spoonful met een hele lange titel
quote:Op donderdag 14 september 2023 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En als b-kantje meteen een antwoord op de titel geven.
Verkopers in autoshowrooms zijn behoorlijk bevooroordeeld...quote:Op donderdag 14 september 2023 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Soms wel wat kopen, soms niet. Soms alleen de bestelling doen die dan door het hoofdkantoor weer gecancelled werd. Maar dus ook aangeven binnen hoeveel tijd je überhaupt contact kreeg met een verkoper. Vooral in autoshowrooms nemen ze vrouwen alleen dus totaal niet serieus
Breng ze in dubio.... kom in korte broek met een jasje aan!quote:Op donderdag 14 september 2023 20:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verkopers in autoshowrooms zijn behoorlijk bevooroordeeld...
Korte broek en t-shirt aan... ze vluchten nog net niet de werkplaats in, jasje aan en ze staan te dringen om je te helpen.
Ik zie een themaquote:Op donderdag 14 september 2023 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En als b-kantje meteen een antwoord op de titel geven.
quote:Op donderdag 14 september 2023 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie een thema
Ik kom daar op terug wanneer ik me weer wat fitter voel.
De auto die we nu hebben, hebben we telefonisch gekocht.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verkopers in autoshowrooms zijn behoorlijk bevooroordeeld...
Korte broek en t-shirt aan... ze vluchten nog net niet de werkplaats in, jasje aan en ze staan te dringen om je te helpen.
quote:Op donderdag 14 september 2023 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie een thema
Ik kom daar op terug wanneer ik me weer wat fitter voel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |