abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 september 2023 @ 15:31:01 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_210634176
twitter

Holy Mac!

En eenmaal voet aan wal in Europa zal er de facto nauwelijks eentje ooit nog terugkeren, daar wordt nog een hele extended familie bij opgehaald.

Deze week een goed artikel over het migratiebeleid in Europa. Helaas mag ik dat niet plakken-knippen. Daar stond ook in dat echt maar een miniem deel echt rechtmatig vluchteling was en de rest gewoon op zoek naar een beter bestaan. op zich geen verkeerd streven natuurlijk, maar niet ten koste van ons eigen bestaan.
The End Times are wild
pi_210634205
Dit zal met het absolute bezopen geboortecijfer in Afrika alleen maar erger worden.

Welkom hoogopgeleid zorgpersoneel.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_210634212
Ja, las het net. En ik zie alleen maar mannen, goed gevoede mannen in dat filmpje.
Wat moet je hier toch mee?
pi_210634229
Op welke frequentie kan ik 'Radio Genoa' ontvangen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210634243
Met zoveel jonge fitte mensen moet je toch wel een land mee kunnen opbouwen?

Afrika heeft wat marketing nodig, maak het aantrekkelijk om te blijven.
  donderdag 14 september 2023 @ 15:45:29 #6
3542 Gia
User under construction
pi_210634296
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 15:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Ja, las het net. En ik zie alleen maar mannen, goed gevoede mannen in dat filmpje.
Wat moet je hier toch mee?
Op een boot zetten en terug brengen.
pi_210634297
#Geen mens is illegaal
#We gaan ze halen
#Laat ze naar binnen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 14 september 2023 @ 15:47:48 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_210634322
quote:
11s.gif Op donderdag 14 september 2023 15:38 schreef Terrorizer het volgende:
Met zoveel jonge fitte mensen moet je toch wel een land mee kunnen opbouwen?

Afrika heeft wat marketing nodig, maak het aantrekkelijk om te blijven.
Het is natuurlijk gemakkelijker om hier in het vangnet te gaan liggen dan je eigen land op te bouwen.
De rijksten daar, altijd corrupt, die blijven. De armsten kunnen het niet betalen. En zo zuigen wij de smalle middenklasse op. Juist wat het land nodig heeft.
The End Times are wild
pi_210634354
En Brussel zag dat het goed was...

:')
pi_210634372
Ja, dat zijn er wel te veel inderdaad.

En niet goed voor de man-vrouw balans binnen de EU
pi_210634378
Klinkt heftig

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 14 september 2023 @ 15:55:14 #12
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_210634383
Is dit geen draad van vorig jaar? Of het jaar daarvoor…

Of daarvoor…
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_210634399
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 15:55 schreef thedeedster het volgende:
Is dit geen draad van vorig jaar? Of het jaar daarvoor…

Of daarvoor…
Nee. Die van volgend jaar.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_210634478
Op Maps wordt Lampedusa aangeduid als een ‘Italiaans eiland met rustige stranden’ :D

Dat eiland ligt overigens dichter bij Tunesië dan bij het vasteland van Italië, dus maar gauw onafhankelijk verklaren denk ik zo
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_210634512
WELKOM!!!!!!!!!!!!!!
U MAD?
pi_210634581
Gewoon in een opvangkamp vlakbij het huis van Timmermans onderbrengen.

quote:
8s.gif Op donderdag 14 september 2023 15:45 schreef Ali_boo het volgende:
#Geen mens is illegaal
#We gaan ze halen
#Laat ze naar binnen
#de wereld is van iedereen

Totdat ze voor je deur staan.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_210634618
Dit is hoe de verkrachting van de integriteit van het grondgebied van een failed state eruit ziet.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 september 2023 @ 16:24:34 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210634626
Die deal met Tunesië werkt uitstekend.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_210634627
Dit is gewoon een invasie.
  donderdag 14 september 2023 @ 16:27:14 #20
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210634653
Zijn dit de architecten die de nieuwe woning van @michaelmoore gaan ontwerpen?
pi_210634655
Iedereen die een kamer over heeft iemand in huis nemen. Je doet het voor een ander.
pi_210634685
quote:
8s.gif Op donderdag 14 september 2023 15:45 schreef Ali_boo het volgende:
#Geen mens is illegaal
#We gaan ze halen
#Laat ze naar binnen
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 14 september 2023 @ 16:38:09 #23
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210634719
Dit is nog maar het begin, de bevolking van Nigeria gaat verdubbelen tegen 2050 naar 460 miljoen
Al die lui gaan proberen Europa te bereiken.

SPOILER: Here are some key points about population growth in Nigeria
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210634750
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 15:31 schreef LXIV het volgende:
[ twitter ]
Holy Mac!

En eenmaal voet aan wal in Europa zal er de facto nauwelijks eentje ooit nog terugkeren, daar wordt nog een hele extended familie bij opgehaald.

Deze week een goed artikel over het migratiebeleid in Europa. Helaas mag ik dat niet plakken-knippen. Daar stond ook in dat echt maar een miniem deel echt rechtmatig vluchteling was en de rest gewoon op zoek naar een beter bestaan. op zich geen verkeerd streven natuurlijk, maar niet ten koste van ons eigen bestaan.
Eventjes los van de migratieproblematiek die er wel degelijk is.... RadioGenoa is een walgelijk propaganda/trolaccount waarvan je je moet afvragen of die video wel van nu en van Lampedusa is. Totaal onbetrouwbaar kutaccount.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 14 september 2023 @ 16:44:46 #25
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_210634755
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 16:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit is nog maar het begin, de bevolking van Nigeria gaat verdubbelen tegen 2050 naar 460 miljoen

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat gaat echt lukken , europa heeft jonge inwoners nodig
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210634786
hordes barbaren als ruiters van het vale paard...
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210634797
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 16:38 schreef slashdotter3 het volgende:

Wiepen zonder rubber kunnen ze wel daar in Afrika. Poh.
U MAD?
pi_210634831
Een interessant artikel voor diegenen die het kunnen lezen

https://www.trouw.nl/buit(...)p-ons-bord~b8062db3/

Ik lees dat tot nu toe ruim 125000 migranten Italië hebben kunnen bereiken, terwijl vorig jaar 58000 migranten dit is gelukt. Dit straalt negatief af op premier Meloni.

Het is natuurlijk niet alleen probleem van Italië, maar van heel de EU en dan met name van de West-Europese landen. De EU politiek zal een duidelijke strategie moeten kiezen, dat had al vele jaren geleden gedaan moeten zijn, hoe met deze migratiestromen om te gaan op een humane wijze, omdat deze migratiestroom alleen nog maar meer zal toenemen in de toekomst.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_210634941
Knettergek dat men dit gewoon maar laat gebeuren.
Sterker nog, onze weekgerugde 'leiders' faciliteren het gewoon.
  donderdag 14 september 2023 @ 17:04:52 #30
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210634949
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 16:52 schreef rutger05 het volgende:
Een interessant artikel voor diegenen die het kunnen lezen

https://www.trouw.nl/buit(...)p-ons-bord~b8062db3/

Ik lees dat tot nu toe ruim 125000 migranten Italië hebben kunnen bereiken, terwijl vorig jaar 58000 migranten dit is gelukt. Dit straalt negatief af op premier Meloni.

Het is natuurlijk niet alleen probleem van Italië, maar van heel de EU en dan met name van de West-Europese landen. De EU politiek zal een duidelijke strategie moeten kiezen, dat had al vele jaren geleden gedaan moeten zijn, hoe met deze migratiestromen om te gaan op een humane wijze, omdat deze migratiestroom alleen nog maar meer zal toenemen in de toekomst.
Je kunt nu al in vele grote Europese steden zien wat er gebeurt als je al deze lui maar binnen blijft laten. Je creëert complete ghetto's want het gros van deze mensen gaat regelrecht de onderklasse in en bouwt hier nooit een fatsoenlijk bestaan op.
  donderdag 14 september 2023 @ 17:07:07 #31
323876 michaelmoore
pi_210634969
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 17:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Je kunt nu al in vele grote Europese steden zien wat er gebeurt als je al deze lui maar binnen blijft laten. Je creëert complete ghetto's want het gros van deze mensen gaat regelrecht de onderklasse in en bouwt hier nooit een fatsoenlijk bestaan op.
onderklasse -O-
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210635058
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 16:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Eventjes los van de migratieproblematiek die er wel degelijk is.... RadioGenoa is een walgelijk propaganda/trolaccount waarvan je je moet afvragen of die video wel van nu en van Lampedusa is. Totaal onbetrouwbaar kutaccount.
Precies, als je het maar een plekje kunt geven is het probleem weg.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_210635316
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 17:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het is van groot belang dat als migranten mogen blijven, zij ook goed worden geïntegreerd in de maatschappij en zich daar ook onderdeel van (gaan) voelen. We hebben aan de enorme rellen, het lijkt af en toe weel een burgeroorlog, in grote steden kunnen zien wat er kan gebeuren.

De verantwoordelijkheid hiervoor ligt niet alleen bij de overheid, maar ook bij de burgers om te zorgen dat migranten zich onderdeel voelen van de maatschappij (en deze niet als vijand zien).
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_210635333
Volgens mij gaat het niet echt met haar

twitter
pi_210635362
quote:
7s.gif Op donderdag 14 september 2023 16:19 schreef HSG het volgende:
Gewoon in een opvangkamp vlakbij het huis van Timmermans onderbrengen.
[..]
#de wereld is van iedereen

Totdat ze voor je deur staan.
De wereld is van iedereen uiteraard
Hoe kon ik die nou vergeten :')
quote:
Krijg nog steeds rillingen van dit nummer
En niet om een goede manier
  donderdag 14 september 2023 @ 17:48:23 #36
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210635404
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 17:42 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Het is van groot belang dat als migranten mogen blijven, zij ook goed worden geïntegreerd in de maatschappij en zich daar ook onderdeel van (gaan) voelen. We hebben aan de enorme rellen, het lijkt af en toe weel een burgeroorlog, in grote steden kunnen zien wat er kan gebeuren.

De verantwoordelijkheid hiervoor ligt niet alleen bij de overheid, maar ook bij de burgers om te zorgen dat migranten zich onderdeel voelen van de maatschappij (en deze niet als vijand zien).
Sorry, maar ik heb helemaal geen zin om hordes ongecultiveerde Afrikaanse jongemannen hier welkom te laten voelen. Die lui hebben hier simpelweg niets te zoeken.
  donderdag 14 september 2023 @ 17:58:50 #37
323876 michaelmoore
pi_210635545
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Sorry, maar ik heb helemaal geen zin om hordes ongecultiveerde Afrikaanse jongemannen hier welkom te laten voelen. Die lui hebben hier simpelweg niets te zoeken.
men moet hen een goede opleiding geven

dan is het een welcome aanvulling op de ouder wordende bevolking
pi_210635880
En binnenkort staan ze hier op de stoep. Gratisch geld, gratisch wonen. Allemaal betaald door jij en ik.

Willen jullie meer of minder?

Waarschijnlijk gewoon meer. Want bijna niemand stemt op PVV / FvD want dat zijn maar rare mannetjes. Prima, dan ook niet zeuren als het volgende AZC bij u in de straat komt te staan. Of dat we nog meer moeten gaan bezuinigen. Of dat onze stikstof- en co2-uitstoot nog verder omhoog gaan. Of dat we steeds meer criminaliteit krijgen en minder veiligheid. En minder gevoel van samenhorigheid. Blijkbaar ziet de gemiddelde Nederlander hier nog steeds het gevaar niet van in.

Bizar. Dat vind ik het meest bizarre aan mijn medemens. Hoe kan iemand massa-immigratie niet als grootste bedreiging zien voor de nabije toekomst?
pi_210635961
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 16:24 schreef Scorpie het volgende:
Dit is gewoon een invasie.
Oef wat een racistische opmerking. TR gezet.
  Moderator donderdag 14 september 2023 @ 18:35:32 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210635994
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')