Oh, je hebt me door!quote:Op donderdag 14 september 2023 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verkapt-ik-heb-ook-gedoneerd-kijk-me-shinen-topic
[ afbeelding ]
Sticker voor jou
Ik wou eerste zijn die deze post maakte!quote:Op donderdag 14 september 2023 11:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oh, je hebt me door!Was net bezig met mijn "ik-typ-in-een-forum"-outfit aan te trekken, compleet met een glinsterende tiara en een leuk bijbehorend filtertje. Dacht dat ik onopgemerkt kon blijven, maar jij, adelaarsoog, hebt me gespot. Touché!
Maar zonder dollen, wilde gewoon een punt maken over authenticiteit (maar snap hoe dat overkomt).
100% mee eens.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wou eerste zijn die deze post maakte!
Nee je hebt gelijk sowieso. Haat aan de influencers die hele jaar geen zak geven om Marokko bijvoorbeeld maar nu wel vooraan staan. Het liefst met eigen donatieactie waar ze ongetwijfeld paar procent ervan af trekken.
Ik zou aan sommige vrouwelijke influencers wel doneren. Geen geld maar iets anders.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:32 schreef junkiesietze het volgende:
Ik doe niet aan influencers en ik doe ook niet aan doneren
Helemaal met je eens dat het beter is als ze hun volgers aansporen om iets goeds te doen in plaats van de zoveelste must-have lipgloss te pushen.quote:Op donderdag 14 september 2023 12:03 schreef Pharkus het volgende:
Ik kom influencers niet tegen. Dus ik prijs me gelukkig.
Ik zie het maar zo, misschien helpt het om hun doelgroep ook aan te zetten tot het doen van een donatie. Liever dat dan dat ze een geinfluenced lipstickje aanschaffen.
En ja ik kan ook niet goed tegen die eigenpijperij / borstklopperij, ik probeer dat soort figuren zo goed mogelijk te ontwijken.
Laten we maar hopen dat jij gewoon helemaal geen kanker krijgt.quote:Op donderdag 14 september 2023 12:35 schreef FoieGras het volgende:
Ik steun al jaren de kanker stichting zodat ik hopelijk eerder aan de beurt ben als ik het krijg.
Ik ben tegen geweld. En tegen knotjes.quote:Op donderdag 14 september 2023 12:39 schreef Hogwarts het volgende:
Johnny Somali is ook een 'influencer', wat een gore konkerdebiel is dat zeg
quote:Op donderdag 14 september 2023 12:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben tegen geweld. En tegen knotjes.
Maar die gast met zijn knotje verdient hier wat mij betreft een staande ovatie.
Absoluut maat, het triestige is ook nog eens dat ze dik verdienen. Ik bedoel ze krijgen vast gratis elektronica en zo, als ze beetje promoten. Normaal persoon moet zelf zijn camera of telefoon kopen. Ze kunnen makkelijk bijvoorbeeld die 500 euro doneren die ik bij elkaar moet sparen voor mijn nieuwe telefoon.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eens.
Daar had ik ook een topic ansich over kunnen posten, maar dit is dan weer actueel.
Man, je slaat de spijker op z'n kop! Het is best gek als je bedenkt dat die influencers soms baden in de sponsorschappen, gratis goodies en dan met een zogenaamd 'groot gebaar' iets weggeven. Zo'n donatie is voor hen toch anders dan voor Jan Modaal die zijn centjes bij elkaar moet schrapen voor een dagje uit.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:16 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Absoluut maat, het triestige is ook nog eens dat ze dik verdienen. Ik bedoel ze krijgen vast gratis elektronica en zo, als ze beetje promoten. Normaal persoon moet zelf zijn camera of telefoon kopen. Ze kunnen makkelijk bijvoorbeeld die 500 euro doneren die ik bij elkaar moet sparen voor mijn nieuwe telefoon.
Ze doen alsof ze goede mensen zijn, maar hun donatie heeft geen financiële gevolgen voor hen, voor iemand met weinig bestedingsruimte is het echter een heel ander verhaal, dan gaat het misschien ten koste van zwemmen met de kinderen of zoiets, ik noem maar wat.
Het is altijd een beetje ironisch geweest. Stel je bent een beroemde acteur en gaat ergens random eten, dan is het vaak van oh nee, u hoeft niet te betalen.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Man, je slaat de spijker op z'n kop! Het is best gek als je bedenkt dat die influencers soms baden in de sponsorschappen, gratis goodies en dan met een zogenaamd 'groot gebaar' iets weggeven. Zo'n donatie is voor hen toch anders dan voor Jan Modaal die zijn centjes bij elkaar moet schrapen voor een dagje uit.
Enne, over dat doneren... ik vind echt: je moet doen wat goed voelt. Niks moet, alles mag. En mensen die een beetje zuur gaan doen als je niet doneert: Who gives a fuck, laat ze lekker hun bloedsuikerspiegel verneuken door zijn zielige boosheid. Jouw centen, jouw keuze!
Zelfde verhaal bij mensen die lekker edgy moeten mededelen dat ze niet doneren, overigens.
YOU got a fire! And YOU got some fire! And YOU got a fire!quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:27 schreef schommelstoel het volgende:
Een miljardair en miljonair die aan de gewone burger geld vragen.
Sommige vinden dat prima hoor, ook in Nederland, dat kun je wel zien hoe ze stemmen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:27 schreef schommelstoel het volgende:
Van een afstandje zijn ze wel geinig om gade te slaan, met hun duckface-lipjes en zo.quote:Op donderdag 14 september 2023 12:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Pas nog een influencer opzij getrapt omdat die met een selfiestick de ingang van een winkel blokkeerde.
Dat is dan ook het enige contact dat ik ooit zal hebben met dat tuig.
Walgelijk inderdaad. Laat het klootjesvolk het geld doneren, en krijg vervolgens zelf heldenstatus. Ik heb een beter idee... STERF.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:27 schreef schommelstoel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |