abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210669030
quote:
Haha, geweldig die website :D Binnenkort even luisteren ^O^
Ik krijg nog geld van je.
pi_210669049
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 23:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarschijnlijk wel schuldig.
Hoe kan je iemand die het in jou optiek "waarschijnlijk" is, gelijk uitmaken voor verkrachter dan? :') Welke feiten heb jij weer die wij niet hebben? Of is het weer je gevoel die alles omzet naar, voor jou dan, feitelijkheden?

Jeetje, je trekt deze manier van communiceren echt door naar alles he?
pi_210669135
quote:
2s.gif Op zondag 17 september 2023 23:18 schreef Rnie het volgende:

[..]
Hoe kan je iemand die het in jou optiek "waarschijnlijk" is, gelijk uitmaken voor verkrachter dan? :') Welke feiten heb jij weer die wij niet hebben? Of is het weer je gevoel die alles omzet naar, voor jou dan, feitelijkheden?

Jeetje, je trekt deze manier van communiceren echt door naar alles he?
Hoe kan ik conclusies trekken op basis van de bekende informatie? Hebben ze me geleerd op de Uni. Ik weet niet waarom jij altijd over gevoel begint. Dan ook nog eens mijn gevoel waar je overduidelijk geen enkel benul van hebt.

Jij kijkt echt nooit verder dan je neus lang is he.
pi_210669250
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 23:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

Jij kijkt echt nooit verder dan je neus lang is he.
Jij vult in dit geval de blanks en variabelen met je eigen onderbuik in en presenteert het eerst als een feit. @ReplaR kaart deze oprechte bullshit terecht aan. Als argument geef je aan dat het "waarschijnlijk zo is, dus is het zo".

Snap je zelf wel wat je zegt? Overigens, ben best benieuwd welke uni je hebt gezeten. :')
pi_210669356
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 23:47 schreef Rnie het volgende:

[..]
Jij vult in dit geval de blanks en variabelen met je eigen onderbuik in en presenteert het eerst als een feit. @:ReplaR kaart deze oprechte bullshit terecht aan. Als argument geef je aan dat het "waarschijnlijk zo is, dus is het zo".

Snap je zelf wel wat je zegt? Overigens, ben best benieuwd welke uni je hebt gezeten. :')
Ik snap wat ik zeg ja. Jij snapt daar blijkbaar niets van. Maar goed je leest ook niet wat ik schrijf. Ik leg je continue uit waar ik iets op baseer. Dat negeer je consequent en kom je elke keer met de leugen dat ik geen onderbouwing voor mijn meningen geef.

Zelf praat je voornamelijk wartaal. Blanks en variabelen :') Daarbij blijft je hypocrisie bizar, Muskie mag zich wel uitspreken over Russel geen probleem heel feitelijk.
pi_210669453
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 00:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Daarbij blijft je hypocrisie bizar, Muskie mag zich wel uitspreken over Russel geen probleem heel feitelijk.
"They don't like competetion" posten om de mainstream media weer een hak te zetten is in mijn ogen behoorlijk bullshit van Musk.

De rest van je post zal ik maar negeren. :')
pi_210669496
quote:
2s.gif Op maandag 18 september 2023 00:40 schreef Rnie het volgende:

[..]
"They don't like competetion" posten om de mainstream media weer een hak te zetten is in mijn ogen behoorlijk bullshit van Musk.

De rest van je post zal ik maar negeren. :')

Ja zo kennen we je inderdaad 75 woorden 429 karakters lezen is teveel gevraagd. Beter gewoon verzinnen wat er staat. Petje af wel dat je toch 20% van wat ik schreef kon verteren, vooruitgang.
pi_210669576
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 00:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja zo kennen we je inderdaad 75 woorden 429 karakters lezen is teveel gevraagd. Beter gewoon verzinnen wat er staat. Petje af wel dat je toch 20% van wat ik schreef kon verteren, vooruitgang.
Hoe kom je erbij dat ik je post niet hebt gelezen? Dat doe ik vaak genoeg met liefde hoor. Of vulde je weer de blanks in en dacht je onderbuik nadat ik een voorgaand postje van je niet compleet had gelezen, dat ik dit ook niet gelezen had? Nee toch?! :o
pi_210670997
pi_210671935
twitter

Geen antisemitische hondenfluitjes doen challenge, moeillijkheid onmogelijk.
pi_210672003
quote:
10s.gif Op maandag 18 september 2023 11:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[ twitter ]

Zodra conservatieve totaalidioten aankomen zetten met Soros weet je dat je totale complotidioterie te maken hebt ;)

quote:
the George Soros led invasion
8)7 8)7 8)7 :') :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210672378
quote:
10s.gif Op maandag 18 september 2023 11:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[ twitter ]

Aldus de multimiljardair wiens (geschatte) vermogen ruim 40 keer zo groot is dan dat van George Soros :') Kansloos dit.
pi_210672824
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 12:39 schreef J.B. het volgende:

[..]
Aldus de multimiljardair wiens (geschatte) vermogen ruim 40 keer zo groot is dan dat van George Soros :') Kansloos dit.
Ja maar wij begrijpen dat niet Musk heeft niks tegen joden. Behalve dat ze zijn website willen slopen (ADL) de media in handen hebben en behalve dat ze de wereld kapot willen maken (Soros). Hij haat ze verder niet hoor behalve dan dat ze zulke vervelende dingen doen. Het zijn dan ook Joden zelf die voor antisemitisme zorgen Musk 2023.
  maandag 18 september 2023 @ 14:09:59 #64
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210673066
quote:
10s.gif Op maandag 18 september 2023 13:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja maar wij begrijpen dat niet Musk heeft niks tegen joden. Behalve dat ze zijn website willen slopen (ADL) de media in handen hebben en behalve dat ze de wereld kapot willen maken (Soros). Hij haat ze verder niet hoor behalve dan dat ze zulke vervelende dingen doen. Het zijn dan ook Joden zelf die voor antisemitisme zorgen Musk 2023.
De ADL en Soros vertegenwoordiger alle joden ter wereld?

Of andersom geredeneerd: aangezien jij een antipathie tegen Musk lijkt te hebben, houdt dat in dat je iets tegen Zuid-Afrikanen dan wel Amerikanen hebt?
  maandag 18 september 2023 @ 14:35:33 #65
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_210673257
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 14:09 schreef Repentless het volgende:

[..]
Alsof je alle Joden ter wereld moet haten voordat het antisemitisme is. :')

Anyway, Musk zit volledig in de fabeltjes fuik met zijn woke, grooming, Soros, media, antivax, etc.
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 18 september 2023 @ 14:37:06 #66
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210673269
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 14:35 schreef Montov het volgende:

[..]
Alsof je alle Joden ter wereld moet haten voordat het antisemitisme is. :')

Anyway, Musk zit volledig in de fabeltjes fuik met zijn woke, grooming, Soros, media, antivax, etc.
Dat moet je dan inderdaad.
pi_210673392
Ik heb een bloedhekel aan Ali B en Najib Amhali. Vanuit de logica van de usual suspects binnen dit topic betekend dit natuurlijk dat ik racistisch ben omdat ik een hekel aan Marokkanen hebt.

Duh!
pi_210673404
quote:

Of andersom geredeneerd: aangezien jij een antipathie tegen Musk lijkt te hebben, houdt dat in dat je iets tegen Zuid-Afrikanen dan wel Amerikanen hebt?
Bizar dat je dit op een kinderlijke wijze moet uitleggen. _O-
pi_210673424
quote:

[..]

Nee die vertegenwoordigen niet alle joden. Maar als je continue extreemrechtse jodenhaters op je site toelaat het aan de lopende band aan de stok hebt met joden. Nazi quote's post en neo-Nazis retweet heb je wel te maken met een patroon.
twitter

Hier quote hij neonazi Kevin Alfred Strom. Mooi hondenfluitje natuurlijk.

Zelfde trouwens als hij die Russel brand verdedigd, die dekselse joodse media willen hem gewoon het zwijgen opleggen. Flinke long con wel dat ze al 10 jaar geleden een 16 jarige agente ervoor in zijn bed hebben geplaatst :')

Het is een beetje zoiets als constant dingen roepen als negers zijn lui, ze stelen. Maar ik heb uiteraard niks tegen negers hoor.

Welke anti zuid-Afrikaanse of Amerikaanse retoriek gebruik ik volgens jou dan? Sowieso natuurlijk maar een raar argument. Dat ik zou doen alsof alle kritiek op iets joods antisemitisch is. Ik vind zelf de staat Israel bijvoorbeeld niks. Zoals ik al heel vaak heb gezegd elk van deze incidenten of acties zegt weinig. Alles bij elkaar, vrij veelzeggend.
pi_210673498
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 14:53 schreef Rnie het volgende:

[..]
Bizar dat je dit op een kinderlijke wijze moet uitleggen. _O-
Dat is geen uitleggen, dat is een stroman optuigen ik beweer nergens dat kritiek op iets joods automatisch antisemitisme is.

Blijkbaar ben jij nog altijd in de overtuiging dat als je zon drogreden maar vaak genoeg herhaald het meer waarde krijgt. https://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering
  maandag 18 september 2023 @ 15:13:54 #71
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210673557
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 14:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee die vertegenwoordigen niet alle joden. Maar als je continue extreemrechtse jodenhaters op je site toelaat het aan de lopende band aan de stok hebt met joden. Nazi quote's post en neo-Nazis retweet heb je wel te maken met een patroon.
[ twitter ]
Hier quote hij neonazi Kevin Alfred Strom. Mooi hondenfluitje natuurlijk.

Zelfde trouwens als hij die Russel brand verdedigd, die dekselse joodse media willen hem gewoon het zwijgen opleggen. Flinke long con wel dat ze al 10 jaar geleden een 16 jarige agente ervoor in zijn bed hebben geplaatst :')

Het is een beetje zoiets als constant dingen roepen als negers zijn lui, ze stelen. Maar ik heb uiteraard niks tegen negers hoor.

Welke anti zuid-Afrikaanse of Amerikaanse retoriek gebruik ik volgens jou dan? Sowieso natuurlijk maar een raar argument. Dat ik zou doen alsof alle kritiek op iets joods antisemitisch is. Ik vind zelf de staat Israel bijvoorbeeld niks. Zoals ik al heel vaak heb gezegd elk van deze incidenten of acties zegt weinig. Alles bij elkaar, vrij veelzeggend.
Hij dacht dat de quote van Voltaire was (zoals het onderschrift duidelijk maakt). Zoals wel meer mensen dachten. Ja, fout dus. Goh, Musk is niet feilloos en heeft het niet gecheckt. Net een mens.

Het toelaten van die neonazi's betekent niet dat hij dat het ermee eens is. Hij vindt alleen dat mensen op zijn platform bepaalde dingen moeten kunnen zeggen, mits niet strafbaar. Ik neem aan dat hij het ook niet eens is met alle mensen op X eie zeggen dat Musk een klootzak is. Of is hij het daar volgens jou wel mee eens, omdat hij het toelaat?

Jouw argument waar ik in eerste instantie op reageer, is dat wanneer je iets tegen de ADL of Soros zou hebben, dat laat zien dat je joden haat. Dat vind ik dus onzin, zoals je begrijpt.
pi_210673631
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 15:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
ik beweer nergens dat kritiek op iets joods automatisch antisemitisme is.
Maar je ziet wel een verband wat betreft Musk zijn antisemitisme omdat hij kritiek heeft op de ADL en Soros? Puur om het feit dat het een joodse organisatie is en een man met een joodse achtergrond?

Verbazingwekkend dat je niet kijkt naar de inhoud van het argument, waarom dus Musk kritiek heeft op de ADL en Soros, maar sec kijkt naar het feit dat ze Joodse roots hebben.

[ Bericht 18% gewijzigd door Rnie op 18-09-2023 17:41:27 ]
pi_210673911
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 15:13 schreef Repentless het volgende:

[..]
Hij dacht dat de quote van Voltaire was (zoals het onderschrift duidelijk maakt). Zoals wel meer mensen dachten. Ja, fout dus. Goh, Musk is niet feilloos en heeft het niet gecheckt. Net een mens.
Maanden later staat deze neonazi quote er anders nog steeds. Een normaal persoon zou het weghalen. Of op zijn minst zeggen foutje het was niet voltaire. Of vervelend dat ik een neo-nazi quote en anti-joodse complottheorie.

quote:
Jouw argument waar ik in eerste instantie op reageer, is dat wanneer je iets tegen de ADL of Soros zou hebben, dat laat zien dat je joden haat. Dat vind ik dus onzin, zoals je begrijpt.
Dat is mijn argument helemaal niet ik heb het over het patroon. Rnie negeert dat ook consequent, ik zeg hier zijn een hele rits aan 'incidenten en foutjes' waar 'toevallig' telkens joden het fout doen. Zijn website slopen, de wereld willen vernietigen, de media controleren, zelf voor antisemitisme zorgen.
Hoe je dan daarvan weet te maken, kritiek op iets joods maakt je letterlijk even erg als Hitler geen idee. Daarvoor moet je Musk stan zijn blijkbaar.
  maandag 18 september 2023 @ 16:13:37 #74
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210674231
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 15:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Maanden later staat deze neonazi quote er anders nog steeds. Een normaal persoon zou het weghalen. Of op zijn minst zeggen foutje het was niet voltaire. Of vervelend dat ik een neo-nazi quote en anti-joodse complottheorie.
Kan inderdaad. Kan ook niet, omdat je het met de strekking van die woorden in brede, algemene zin wel eens bent. Los van wie het gezegd heeft, of dat een klootzak is en die persoon er oorspronkelijk een specifieke groep mee bedoelde.

quote:
Dat is mijn argument helemaal niet ik heb het over het patroon. Rnie negeert dat ook consequent, ik zeg hier zijn een hele rits aan 'incidenten en foutjes' waar 'toevallig' telkens joden het fout doen. Zijn website slopen, de wereld willen vernietigen, de media controleren, zelf voor antisemitisme zorgen.
Hoe je dan daarvan weet te maken, kritiek op iets joods maakt je letterlijk even erg als Hitler geen idee. Daarvoor moet je Musk stan zijn blijkbaar.
"Een hele rits", je noemt vier zaken. Blijkbaar vind jij het belangrijker dan Musk zelf dat bijvoorbeeld de ADL en Soros joods zijn. Dat heeft blujkbaar invloed op wat ze doen en hoe ze zich gedragen. Als je het ergens dan niet mee eens bent, heeft dat niet te maken met wat ze daadwerkelijk doen, maar het feit dat ze joods zijn. :')
pi_210675268
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 16:13 schreef Repentless het volgende:

[..]
Kan inderdaad. Kan ook niet, omdat je het met de strekking van die woorden in brede, algemene zin wel eens bent. Los van wie het gezegd heeft, of dat een klootzak is en die persoon er oorspronkelijk een specifieke groep mee bedoelde.
Ja als je het eens bent met de algehele strekking van wat een neo-nazi betoogt aangaande joden. geeft dat wel aan dat er iets mis zit he.

quote:
"Een hele rits", je noemt vier zaken. Blijkbaar vind jij het belangrijker dan Musk zelf dat bijvoorbeeld de ADL en Soros joods zijn. Dat heeft blujkbaar invloed op wat ze doen en hoe ze zich gedragen. Als je het ergens dan niet mee eens bent, heeft dat niet te maken met wat ze daadwerkelijk doen, maar het feit dat ze joods zijn. :')
Ah we zijn weer bij gevoelens, verfissend. Nou vertel eens volgens jou waaruit blijkt hoe belangrijk Musk het vindt dat een ADL joods is en waaruit blijkt hoe belangrijk ik dat vind.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu probeer je ook nogmaals dezelfde stroman, voor de duidelijkheid mijn mening is dat je kritiek mag hebben op individuele joden of joodse organisaties. Zulke kritiek hoeft je niet antisemitisch te maken. Echter als je joden alles verwijt van de wereld willen slopen tot de media controleren, zelf antisemitisme uitlokken zijn we natuurlijk ver voorbij redeijke kritiek.Ik kan hier ook al zijn retweets van neo-fascisten en bizarre complotten aanhalen maar we weten allemaal dat je dat wegwuift of bagataliseert. Gewoon normaal gedrag uiteraard dat je het opneemt voor die lui en het meestal eens bent, goede punten maken die lui :')

Die stromannen van je zijn maar irritant, zou jij het prettig vinden als ik doe alsof jouw mening is dat antisemitisme niet bestaat en nooit bestaan heeft?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')