Niet te lang wachten hoorquote:Op woensdag 13 september 2023 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Reisplannen nog steeds in ontwikkeling. Maar weer niet deze week
Neuh, ga echt nog.quote:
Heb je je huis wel opgeruimd?quote:Op woensdag 13 september 2023 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, ga echt nog.
Eerst komt morgen mijn moeder hier heen (voor het eerst)
vrijdag fysio
zaterdag intocht oktoberfest kijken
ergens tussendoor nog sportschool
en dan volgende week of een paar dagen of een aantal daagjes weg
Morgen laatste stukje voor de inspectie hier is jaquote:Op woensdag 13 september 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je je huis wel opgeruimd?
Waar wil je naartoe en wat is het verschil tussen een paar en een aantal dagen?
Bedankt voor de uitleg, het is me helemaal duidelijkquote:Op woensdag 13 september 2023 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen laatste stukje voor de inspectie hier is ja
Een paar dagen is met overnachting,
aantal daagjes zijn dagtrips
Genoeg wat ik van hier in een dag doen kan. En eigen bed ........
Dan ben je er weer.quote:
eeyyyyyy, jongentjequote:Op woensdag 13 september 2023 23:12 schreef sly-nl het volgende:
Te laat thuis om een nieuw topic te openen![]()
Hoi Marcus, wassup?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
eeyyyyyy, jongentje
Misschien wordt dit wel weer wat
https://www.manners.nl/lawmenn-bass-reeves-scorsese-black-mirror/
Wat voor vliegjes?quote:Op woensdag 13 september 2023 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Marcus, wassup?
Zou best wat kunnen zijn indeed. Blijf het in de gaten houden. Net als die vliegies hierow
Was je toilet nog aan het oprispen -of andere ongemakken- veroorzaakt door de code paars-bui in Limburg?quote:
Neuh, zit ik echt te hoog voor.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Was je toilet nog aan het oprispen -of andere ongemakken- veroorzaakt door de code paars-bui in Limburg?
Alles beter dan een ondergelopen kelder. Waarom wonen die domme gasten trouwens niet allemaal wat hoger? Zo dichtbevolkt is het toch ook weer niet daar, zou je zeggenquote:Op woensdag 13 september 2023 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, zit ik echt te hoog voor.
Het goot hard, verder hier weinig last gehad.
Station dat onderliep is hier een minuut of 5 lopen vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |