Kijken, ruiken en bij twijfel weggoooien.quote:Op maandag 18 september 2023 15:56 schreef PzKpfw het volgende:
Weet even niet of dit het juiste topic is maar deze lijkt me het meest relevant. Ik heb van vorige week donderdag nog een slavink over (met pan en al in de koelkast gezet). In het weekend ben ik er niet aan toe gekomen om deze op te eten. Is het nog vertrouwd dit vanavond op te eten of kan ik hem beter weg gooien? Alvast bedankt.
En mocht je het om het geld doen, stuur je maar een tikkie van 2 euro, kun je 2 nieuwe slavinken kopenquote:Op maandag 18 september 2023 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijken, ruiken en bij twijfel weggoooien.
Je moet mij niet quoten, maar de vraagsteller.quote:Op maandag 18 september 2023 16:48 schreef PS. het volgende:
En mocht je het om het geld doen, stuur je maar een tikkie van 2 euro, kun je 2 nieuwe slavinken kopen
quote:Op maandag 18 september 2023 16:48 schreef golfer het volgende:
Vanavond: krokante kipfilet schnitzel met daarbij een ceasarsalade.
Ik zou het niet meer doen.quote:Op maandag 18 september 2023 15:56 schreef PzKpfw het volgende:
Weet even niet of dit het juiste topic is maar deze lijkt me het meest relevant. Ik heb van vorige week donderdag nog een slavink over (met pan en al in de koelkast gezet). In het weekend ben ik er niet aan toe gekomen om deze op te eten. Is het nog vertrouwd dit vanavond op te eten of kan ik hem beter weg gooien? Alvast bedankt.
Kleine moeite, groots gebaarquote:Op maandag 18 september 2023 16:48 schreef PS. het volgende:
[..]
En mocht je het om het geld doen, stuur je maar een tikkie van 2 euro, kun je 2 nieuwe slavinken kopen
Klinkt weer fantastisch Kanaroe! Wat een geluk voor je thuissituatie dat ze iemand hebben die vaak zoveel zin heeft en heel erg dr best doet weer iets lekkers te makenquote:Op maandag 18 september 2023 17:08 schreef Kanaroe het volgende:
Pittig gekruide runderburgers met daarbij kidneybonen met paprika's in diverse couleuren, uitjes en chipotlepepers.
De groenten gaan de oven in met tortillachips en geraspte kaas. Paar blaadjes sla en guacamole erbij en een broodje voor de liefhebber.
Ooh, dankje voor het compliment!quote:Op maandag 18 september 2023 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt weer fantastisch Kanaroe! Wat een geluk voor je thuissituatie dat ze iemand hebben die vaak zoveel zin heeft en heel erg dr best doet weer iets lekkers te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |