Wederom een stuk proza waar niemand chocolade laat staan een paashaas van kan maken.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je brother.
Net telefoontje gekregen. Morgen om 9:15 uur melden, en telefoon teruggeven aan rechtmatige eigenaar Jeroen Bosch. Voor 12:00 uur operatie. De chirurg heet Dr. Wijn. What's in a name for a alcoholist? Maandag weer naar huis. Eventueel dinsdag. Anders woensdag, of donderdag, vrijdag lijkt me sterk, zaterdag niet reëel, zondag slaan we over. Zoals we straks in het weekend niet bestralen. Dan ligt de kanker even stil. Zoals de winkels op zondag niet open zijn in Bommel, is kanker iets van doordeweeks. Volgens de slachtoffers in Marokko is het alahs wil, en zijn ze alah dankbaar. Hier lusten de hulphonden geen brood van. Ik ben best wel moe en gaat legge.
Herman.
Bami.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sorry boys, vergeten te vragen wat jullie gingen eten. Ik heb agv gehad.
Broccoli en biefstukquote:Op donderdag 14 september 2023 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sorry boys, vergeten te vragen wat jullie gingen eten. Ik heb agv gehad.
Wow.quote:
Wat eet jij vanavond?quote:
Nu jij nog.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:27 schreef 3rr0r het volgende:
Gerrit Hiemstra heeft z'n laatste weerbericht net gedaan jongens
Stukje domboquote:Op donderdag 14 september 2023 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wil dat @:3rr0r het weer gaat doen?
Weer ja.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wil dat @:3rr0r het weer gaat doen?
Lief van jequote:Op donderdag 14 september 2023 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat dombo vaak best zinnige dingen zegt
Maar sloeg echt NERGENS op
Hier mist een woordquote:Op donderdag 14 september 2023 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat dombo vaak best zinnige dingen zegt
Maar sloeg echt NERGENS op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |