Wel $3 miljard negatieve cash flow per jaar.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is actiever dan ooit. Wel meer polarisatie.
Dat boeit mij niet en hem denk ik ook nietquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wel $3 miljard negatieve cash flow per jaar.
Dat gaat wel ten koste van zijn rakethobby.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Wel $3 miljard negatieve cash flow per jaar.
SpaceX draait ook verlies.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:18 schreef svann het volgende:
[..]
Dat gaat wel ten koste van zijn rakethobby.
Musk schijnt het aan zijn rug te hebben, zie het er niet van komen -zonder doping.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Wanneer gaan Musk en Zuc nou eens knokken
Een miljoen tegen één kans dat er ooit iets van Mars komt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:26 schreef svann het volgende:
Mars is bijzonder giftig: de atmosfeer, de marsgrond.
Heb nog eens een onderzoekje gecrowdfund waarbij studenten naar een oossing zochten, oa door daar planten te laten groeien.
Daarom Snickers.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:26 schreef svann het volgende:
Mars is bijzonder giftig: de atmosfeer, de marsgrond.
Heb nog eens een onderzoekje gecrowdfund waarbij studenten naar een oplossing zochten, oa door daar planten te laten groeien.
Griezelig besef dat deze megalomane nitwit nog jong is, we nog 40 jaar met hem zitten opgescheept.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:55 schreef dvdfreak het volgende:
Thomas van Groningen over de soap rond Partij voor de Dieren
Die gaat net als die walgelijk Wouke van Scherrenburg lekker tot diep in z'n 70e zijn plek opeisen in de media.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Griezelig besef dat deze megalomane nitwit nog jong is, we nog 40 jaar met hem zitten opgescheept.
Precies. Vergeet Welmoed Sijtsma, Frits Hupfnagel, Robert Molendijk en Jeroen Stekelenburg niet.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die gaat net als die walgelijk Wouke van Scherrenburg lekker tot diep in z'n 70e zijn plek opeisen in de media.
Echt ? Hoe voelt dat ?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:26 schreef TLC het volgende:
Mannen moeten voelen hoe menstruatiepijn is....
ik heb echt zo'n schurfthekel aan alles wat woke is
Wat een lijst zeg.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Vergeet Welmoed Sijtsma, Frits Hupfnagel, Robert Molendijk en Jeroen Stekelenburg niet.
Wet van behoud van ellende.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:14 schreef tong80 het volgende:
Precies. Vergeet Welmoed Sijtsma, Frits Hupfnagel, Robert Molendijk en Jeroen Stekelenburg niet.
Lubachquote:Op woensdag 13 september 2023 22:08 schreef superniger het volgende:
Pas om 22:45 beginnen ze vanwege Lubagger.
Wat zou zijn favorite eau de toilette zijn? Draagt hij sneakers in zijn vrije tijd? Katoen of linnen? Allemaal vragen die me te binnen schieten als ik hem zie.quote:
Kan hij dan ruilen voor ontwormingsmiddelen.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Rusland heeft hiv medicijnen nodig, misschien dat Putin dat wel aan Kim heeft gevraagd.
ik heb weinig vertrouwen in die militairen en in de al 50 jaar opgeslagen munitie ook nietquote:Op woensdag 13 september 2023 23:14 schreef svann het volgende:
[..]
Kan hij dan ruilen voor ontwormingsmiddelen.
Een overgelopen noord-koreaanse militair bleek iets van vijf parasieten in zijn darmen te hebben.
Toch niet de slechts gevoede onderdaan zou je zeggen.
Vitamine vlees en zuivel tekort.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:52 schreef bozewitteman het volgende:
Deze vegan oogt wat ongezond.
Als je nix wil zeggen, ga er dan ook niet zitten!quote:
Bij mij verdwijnen die in de kruimeldiefquote:Op donderdag 14 september 2023 22:58 schreef svann het volgende:
Er rent een joekel van een spin door de kamer, dat kondigt de herfst aan.
Denk dat hij achter de boekenkast ofzo komt overwinteren, hij komt keuren.
In de lente vertrekt ie weer.
Gelukkig heb ik geen boekenkast.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:58 schreef svann het volgende:
Er rent een joekel van een spin door de kamer, dat kondigt de herfst aan.
Denk dat hij achter de boekenkast ofzo komt overwinteren, hij komt keuren.
In de lente vertrekt ie weer.
Waar laat je je boeken danquote:Op donderdag 14 september 2023 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen boekenkast.
Ik vouw ze in WC-papier en leg ze zachtjes buiten het raam.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bij mij verdwijnen die in de kruimeldief
Een spin in mijn huis eet waarschijnlijk beestjes die ik echt liever niet in huis heb.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Bij mij verdwijnen die in de kruimeldief
Zoveel boeken heb ik niet...quote:
Dit!quote:Op donderdag 14 september 2023 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Als je nix wil zeggen, ga er dan ook niet zitten!
Geen idee, zou kunnen of ze doen een rondje media...quote:Op donderdag 14 september 2023 23:13 schreef svann het volgende:
Waarom komen bevrijde Oekraïense kinderen naar nederland?
Zijn hun ouders hier?
Zo dom is ze niet!quote:Op donderdag 14 september 2023 23:14 schreef tong80 het volgende:
Waarom kan zo'n presentatrice/domme doos daar terecht komen
quote:
Welmoed is ook niet dom!quote:Op donderdag 14 september 2023 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]Ze speelt een verslaggeefster. Type Welmoed Zeikstraal.
Mijn god. Veel dommer vind je niet.quote:
Monk, is Welmoed dom? (Jij kent haar van vroeger.)quote:Op donderdag 14 september 2023 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god. Veel dommer vind je niet.
Ze is blijven zitten in groep 5quote:Op donderdag 14 september 2023 23:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Monk, is Welmoed dom? (Jij kent haar van vroeger.)
Zo komt ze wel over, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:19 schreef Bocaj het volgende:
Monk, is Welmoed dom? (Jij kent haar van vroeger.)
quote:Op donderdag 14 september 2023 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze is blijven zitten in groep 5
Goed onderwerp, maar waarom deze kinderen erbij aan tafel?quote:Op donderdag 14 september 2023 23:19 schreef tong80 het volgende:
Dit Oekraïense meisje is hartverwarmend en wél intelligent.
Ha ha ha.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze is blijven zitten in groep 5
Dat niet eens.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:22 schreef Bocaj het volgende:
Maar Welmoed babbelt wel lekker weg! Toch?
Ze zeggen om het een gezicht te geven!quote:Op donderdag 14 september 2023 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
Goed onderwerp, maar waarom deze kinderen erbij aan tafel?
Twijfelachtige keus imo.
Hoe ze, vanwege het risico of? (Ik heb maar een klein stukje gezien).quote:Op donderdag 14 september 2023 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
Twijfelachtige keus imo.
Die andere kinderen als behang idd.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
Twijfelachtige keus imo.
Ze hoeven toch niet live aanwezig te zijn?quote:Op donderdag 14 september 2023 23:24 schreef NoCigar het volgende:
Hoe ze, vanwege het risico of? (Ik heb maar een klein stukje gezien).
Krijgt weer een podium om zich als crimineel schoon te wassen.quote:
Gaan we waarschijnlijk zo achter komen.quote:
Dat is standaard. Bekende gezichten komen 50 jaar lang terug. Maakt niet uit wat je kunt of presteert.quote:
Bossche carnaval is het uniekste van Nederland.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:37 schreef NoCigar het volgende:
Grappig,,ik weer weinig van het Bossche carnaval maar wel dat de locals daar boerenkielen dragen en mensen die verkleed gaan als b.v kikker van buiten komen. Schijnt daar nogal belangrijk te zijn.
Monkyyy loves balls.quote:
Correct, het is netwerken, net werken.quote:
Misschien lukt het hem niet om op te staan en maken ze er zo maar het beste van.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij zit Thomas vast in zijn stoel
Iedere ochtend komt de thuiszorg, hem wassen met een washandje, schone kleren aantrekken, weer klaar voor de volgende uitzendingquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:43 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Misschien lukt het hem niet om op te staan en maken ze er zo maar het beste van.
Hij heeft ook waarschijnlijk geen broek aan. Die is een paar dagen gelden al losgeknipt met zo'n ziekenhuisschaar.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Iedere ochtend komt de thuiszorg, hem wassen met een washandje, schone kleren aantrekken, weer klaar voor de volgende uitzending
Af en toe brengen ze een bordje warm etenquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij heeft ook waarschijnlijk geen broek aan. Die is een paar dagen gelden al losgeknipt met zo'n ziekenhuisschaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Een (voorlopig) nauwelijks belaste bezigheid, dus dat valt nogal mee.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Mijn talent is huisjesmelken maar mij helpen ze niet. Ik word alleen maar tegengewerkt.
Caddies en golfkarretjes?quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Weet je waar subsidie op moet komen?
Dat zou wel een hoop problemen oplossen waar dit land aan ten onder gaat.quote:
Bij Essent ofzo krijg je die kado, zag ik bij de ster-reclame.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Weet je waar subsidie op moet komen?
Alleen is de SP wel het voorbeeld van two wrongs dont make it right.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:15 schreef svann het volgende:
Daar heeft Marijnissen toch wel echt gelijk in.
(Grote) bedrijven maken al jaren grotere winsten terwijl de lonen achterbleven.
De goede punten compenseren de rest van het programma niet.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alleen is de SP wel het voorbeeld van two wrongs dont make it right.
quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:38 schreef NoCigar het volgende:
Misschien kunnen Volt en de SP wat nauwer gaan samenwerken.
Ja, ik denk dat ik er uiteindelijk ook zo insta. De partij heeft ook hele vreemde kanten.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
De goede punten compenseren de rest van het programma niet.
Maar dat is ook een kwestievan smaak en prioriteiten.
Die partijen hebben flink wat overlap, misschien moeten ze fuseren.quote:
Wat versta je onder laagwaardig werk?quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:20 schreef Gehrman het volgende:
Al dat laagwaardige werk kan ook wel in MOE-landia gedaan worden.
Pallets sorteren.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
Wat versta je onder laagwaardig werk?
Mijn golfclubs achter mij aan dragen op de fairway.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
Zo'n beetje de hele glastuinbouw. Kan ook prima in Polen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel scherp en ook wel sympathiek.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:26 schreef svann het volgende:
Sven en Tijs is tot mijn verrassing wel een aardige combinatie.
Dat misschien wel.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:27 schreef Gehrman het volgende:
Zo'n beetje de hele glastuinbouw. Kan ook prima in Polen.
Helaas geldt dat niet voor de distrubutiedozen hier om ons heen. Ze zijn of voor Nederland zelf, of zitten hier vanwege Rotterdam/NL-logistiekland.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:27 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zo'n beetje de hele glastuinbouw. Kan ook prima in Polen.
Helemaal mee eens maat.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Marijnissen heeft echt totaal geen verhaal dat aanslaat. Op sommige punten is de probleemanalyse niet eens slecht. Alleen ze komt qua onderbouwing waarom haar plannen zouden werken niet verder dan herhalen van de probleemanalyse en hoe schandalig dat wel niet is. Maar dat geeft geen inzicht in of je maatregelen wel werken.
Zoals net over arbeidsmigratie. Over de gevolgen voor de economie en waarom het een goed idee is herhaalt ze weer dat de huidige situatie schandalig is. Maar de politieke tijdsgeest is niet meer zo dat je stemmen krijgt doordat je een probleemanalyse neerlegt die nieuw is of een pijnlijke realiteit blootlegt.
Het eerste deed de SP in de jaren 90 en 2000. Ondertussen kent iedereen die analyse en neemt het deels over. Nu ook door BBB en NSC bijvoorbeeld, maar zelfs de VVD. Alleen schetsen die echt een perspectief. Gek genoeg staan er best wel wat dingen op papier voor de SP, alleen in debat herhaalt Marijnissen altijd een stampvoet argument van het probleem.
Voor de klassieke SP achterban is dat denk ik prima, al is dat wel een krimpende achterban. De 'fabrieksarbeider' wordt deels ook door BBB en NSC en PVV bediend. Voor anderen is de SP al snel de boze tante op de kring verjaardag die door wat teleurstelling in het leven alles kut en schandalig vindt. Zonde denk ik, een Ewout Irrgang ofzo laat zien dat het ook best vanuit een bestuurlijke plek anders kan. Ik denk alleen dat Marijnissen in zo'n groef zit dat ze niet meer anders kan dan 'stem tegen stem SP'. Ondertussen zijn er genoeg partijen die aanvullend op dat geluid de kiezer meer kunnen bieden. Met alles meer dan 5 zetels mogen ze blij zijn.
De SP spreekt altijd erg verontwaardigd schande van elke verandering die de overheid doorvoert, vooral op sociaal-economisch vlak: alles gaat achteruit, wordt gesloopt of heeft te lijden onder het afbraakbeleid. Dan vraag ik me wel eens af tijdens het douchen of zo, of er ooit een soort paradijs-achtige toestand moet zijn geweest waarin zelfs de SP niet klaagde. Toen het CDA, VVD en de PvdA het land nog regeerden misschien, aangezien die partijen toch vaak verantwoordelijk waren voor de toestand vóór het afbraakbeleid, zeker tijdens het ontstaan van de SP.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
eft echt totaal geen verhaal dat aanslaat. Op sommige punten is de probleemanalyse niet eens slecht. Alleen ze komt qua onderbouwing waarom haar plannen zouden werken niet verder dan herhalen van de probleemanalyse en hoe schandalig dat wel niet is.
En die lijn trekt ze door als ze plannen van een andere partij becommentarieerd. Schamper lachen om de plannen van VOLT, om vervolgens heel zwakjes uit de hoek te komen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Marijnissen heeft echt totaal geen verhaal dat aanslaat. Op sommige punten is de probleemanalyse niet eens slecht. Alleen ze komt qua onderbouwing waarom haar plannen zouden werken niet verder dan herhalen van de probleemanalyse en hoe schandalig dat wel niet is. Maar dat geeft geen inzicht in of je maatregelen wel werken.
Zoals net over arbeidsmigratie. Over de gevolgen voor de economie en waarom het een goed idee is herhaalt ze weer dat de huidige situatie schandalig is. Maar de politieke tijdsgeest is niet meer zo dat je stemmen krijgt doordat je een probleemanalyse neerlegt die nieuw is of een pijnlijke realiteit blootlegt.
Het eerste deed de SP in de jaren 90 en 2000. Ondertussen kent iedereen die analyse en neemt het deels over. Nu ook door BBB en NSC bijvoorbeeld, maar zelfs de VVD. Alleen schetsen die echt een perspectief. Gek genoeg staan er best wel wat dingen op papier voor de SP, alleen in debat herhaalt Marijnissen altijd een stampvoet argument van het probleem.
Voor de klassieke SP achterban is dat denk ik prima, al is dat wel een krimpende achterban. De 'fabrieksarbeider' wordt deels ook door BBB en NSC en PVV bediend. Voor anderen is de SP al snel de boze tante op de kring verjaardag die door wat teleurstelling in het leven alles kut en schandalig vindt. Zonde denk ik, een Ewout Irrgang ofzo laat zien dat het ook best vanuit een bestuurlijke plek anders kan. Ik denk alleen dat Marijnissen in zo'n groef zit dat ze niet meer anders kan dan 'stem tegen stem SP'. Ondertussen zijn er genoeg partijen die aanvullend op dat geluid de kiezer meer kunnen bieden. Met alles meer dan 5 zetels mogen ze blij zijn.
Dat zou een oplossing zijn van alle problemen die ik tot nu toe hoorquote:Op maandag 18 september 2023 22:56 schreef svann het volgende:
Nog even en ze redden de maatschappij door laadpaalsubsidie in te stellen.....
Die mensen reizen de halve wereld af, duizenden kilometers door tal van veilige landen. Dan ben je defacto niet op de vlucht.quote:Op maandag 18 september 2023 23:03 schreef svann het volgende:
[..]
Zeker vluchtelingen, maar europa is niet de oplossing.
Op Lampedusa?quote:Op maandag 18 september 2023 23:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die mensen reizen de halve wereld af, duizenden kilometers door tal van veilige landen. Dan ben je defacto niet op de vlucht.
De meesten zijn geen oorlogs- of politieke vluchtelingen, dacht ik.quote:Op maandag 18 september 2023 23:04 schreef Gehrman het volgende:
Die mensen reizen de halve wereld af, duizenden kilometers door tal van veilige landen. Dan ben je defacto niet op de vlucht.
Dan moet je dit jaar maar zelf het onderhoud doen.quote:Op maandag 18 september 2023 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Liggeld voor het schiphuis is aardig hard gestegen dit jaar, maar daar zullen ze wel weer niets aan doen
Kunst. Daarom is ze ook voor dat programma uitgenodigd en de saaie minima niet.quote:Op maandag 18 september 2023 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Kijk een keer "Waar doen ze het van?"
Stel met ¤20k schuld, maar mevrouw geeft wel ¤250 bij de nagelsalon uitNiet slim mevrouwtje
Nog nooit een rat gezien, wel spinnenquote:
En ieder twee sportschoolabonnementen van een jaar en niet één keer geweest.quote:Op maandag 18 september 2023 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Kijk een keer "Waar doen ze het van?"
Stel met ¤20k schuld, maar mevrouw geeft wel ¤250 bij de nagelsalon uitNiet slim mevrouwtje
Yikes...quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:57 schreef dvdfreak het volgende:
Jesse Klaver en Mirjam Bikker over Prinsjesdag
MKB = Pinautomaat van de regering.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:31 schreef monkyyy het volgende:
Wat een walgelijke plannen weer. Blijf van mijn mkb-winstvrijstelling af.Kleine ondernemers worden weer gepakt, de Kaag I trein dendert lekker door.
Zeg dat welquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
MKB = Pinautomaat van de regering.
Ben jij ook al kleinbedrijvig?quote:
Ik ben nix en niemand.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:35 schreef svann het volgende:
[..]
Ben jij ook al kleinbedrijvig?
Toch had die sector niet te klagen over ruimhartige corona-steun.
Had de regering achteraf nooit moeten doen, gewoon al die broodjeszaken en zonnestudio's failliet laten gaan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:35 schreef svann het volgende:
[..]
Ben jij ook al kleinbedrijvig?
Toch had die sector niet te klagen over ruimhartige corona-steun.
En die dokter van GTST...quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Had de regering achteraf nooit moeten doen, gewoon al die broodjeszaken en zonnestudio's failliet laten gaan.
He?quote:
Ook daar zitten grenzen aan Monk. (Regulering)quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Mooi dat de huurtoeslag flink omhoog gaat, dan kunnen de huren ook weer mooi verhoogd worden.
Dan verhuizen ze toch gewoonquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ook daar zitten grenzen aan Monk. (Regulering)
Ben jij eigenlijk een harde tante?quote:
Ik besteed het uit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een harde tante?
Verstandig.quote:
Nooooooooooooit gehoord van deze volkszanger.quote:
Dreetje Hazes snuift dat in een weekendje weg.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:01 schreef svann het volgende:
Nou, nou....
Echt sappelen hoor, meneer de volkszanger, met die 5500 per maand.
Dat is ¤3.700 netto en recht op ¤0 toeslagen. Met een niet werkende vrouw en twee kleine kinderen is dat ook weer niet zó veel.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:01 schreef svann het volgende:
Nou, nou....
Echt sappelen hoor, meneer de volkszanger, met die 5500 per maand.
Plus hij zal onkosten hebben. Tenzij in optreedgeld opgenomen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is ¤3.700 netto en recht op ¤0 toeslagen. Met een niet werkende vrouw en twee kleine kinderen is dat ook weer niet zó veel.Moet ook zelf sparen voor pensioen, krijgt niet doorbetaald bij ziekte etc
Het minimumloon is de helft daarvan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Dat is ¤3.700 netto en recht op ¤0 toeslagen. Met een niet werkende vrouw en twee kleine kinderen is dat ook weer niet zó veel.Moet ook zelf sparen voor pensioen, krijgt niet doorbetaald bij ziekte etc
Belastingdienst is een bottelnek...quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:18 schreef svann het volgende:
Zorgen dat er minder toeslagen nodig zijn vereenvoudigd een hoop, zou je zeggen.
Een enorme puzzel om een goed systeem te vinden.
Ik durf daar mij hand niet voor in het vuur te houden steken...quote:
Mwah. Drie voorwaarts, één terug.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:23 schreef Bocaj het volgende:
Nou de EU komt meer en meer terug op dat klimaatbeleid van Frans...
Zeker, maar die drammerigheid of hijgerigheid moet eraf.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:24 schreef svann het volgende:
[..]
Mwah. Drie voorwaarts, één terug.
Over een aantal zaken is men het wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |