Die is geniaalquote:Op donderdag 14 september 2023 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Als je deze erbij besteld dan ben je meteen klaar.
[ afbeelding ]
we zijn allemaal geniaalquote:
jij bent de geniaalstequote:
ik vond het een vrij lelijke mokquote:Op donderdag 14 september 2023 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Hallo, ik kwam met die mok aanzetten
Tekst is vreselijk. Maar kleur en leuk lettertype en slechte smaakquote:Op donderdag 14 september 2023 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het een vrij lelijke mok
quote:Op donderdag 14 september 2023 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tekst is vreselijk. Maar kleur en leuk lettertype en slechte smaak
Eerlijk is eerlijk tochquote:
mijn servies is van de xenos geloof ikquote:Op donderdag 14 september 2023 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk toch
Ik heb het servies van Delfs Blond. Ik ben er trots en blij mee, maar ken genoeg mensen die het niks vinden
Die heeft ook hele leuke dingen!quote:Op donderdag 14 september 2023 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn servies is van de xenos geloof ik
ik ben al best lang niet meer bij de action geweest.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die heeft ook hele leuke dingen!
Had ik eerst ook
Zelfs de Action heeft leuk spul
En tja... ik ben zo'n oud wijf die blij wordt van zulke dingen
Samequote:Op donderdag 14 september 2023 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben al best lang niet meer bij de action geweest.
Xenos trouwens ook niet.
ach, een tripje naar de action kan mn portemonnee hebben.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Samebeter voor mijn portemonnee
quote:Op donderdag 14 september 2023 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, een tripje naar de action kan mn portemonnee hebben.
misschien moet ik ook eens met een psych pratenquote:Op donderdag 14 september 2023 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]action doe ik als ik mezelf moet belonen van de psych
Hahaha ja want dat is heel simpelquote:Op donderdag 14 september 2023 18:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien moet ik ook eens met een psych praten
hee, ik ben een fokker. Met mensen praten in het algemeen is al lastigquote:Op donderdag 14 september 2023 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja want dat is heel simpel
quote:Op donderdag 14 september 2023 18:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, ik ben een fokker. Met mensen praten in het algemeen is al lastig
Ahwquote:Op donderdag 14 september 2023 18:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is erquote:Op donderdag 14 september 2023 18:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |