quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, dan had ik deze wel gepost
https://x.com/buitengebieden/status/1699377775860138193?s=20
Ligt het dus niet aan mij.quote:
Ik hoor Lovy nu in Friesland gillen.quote:
Als de deur en raam maar dicht zittenquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoor Lovy nu in Friesland gillen.
Geprobeerd helpt nietquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
En als jullie het nou eens proberen met gebruik van [ twitter] [ /twitter]
Spaties wel weggelaten neem ik aan?quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spaties wel weggelaten neem ik aan?
En ik doe dit vanaf pc, fok nooit mobiel
Ik heb nog een Ikea-tas liggenquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie nog een Van Gogh in een ikea tas liggen?
https://www.nu.nl/cultuur(...)anen-in-de-ogen.html
Eén oor is al een fortuin waard.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb nog een Ikea-tas liggen![]()
Eens kijken of er een Van Gogh in zit…
Ik houd het fort wel in de gatenquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, heb ook die van pullup gepakt op te testen
Ik mocht niet meer op twitter zonder account, dus nu krijgen ze verder de tering maar
Beatjequote:
VersGodquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
Die tassen mag je helemaal niet meenemen boefke.
Heer Henk Henk.Een fijne dag gewenst.quote:
Ik ga ze ook maar weer aan laten bellen, afgeven bij het juiste afhaalpunt lukt ze niet meerquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die belden net aan, maar ik verwachtte niets...
Dubbel D. kan ook.quote:
thnx nu lukt het wel, alleen vreemd dat het op mobiel wel gewoon wil/luktquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zet ‘twitter.com’ in de URL, i.p.v. ‘x.com’.
Het lijkt me dat zo’n afhaalpunt juist minder vaak mis gaat dan een huisadres.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga ze ook maar weer aan laten bellen, afgeven bij het juiste afhaalpunt lukt ze niet meer
Van de laatste 4 pakketjes waren er 3 bij het ‘verkeerde’ puntquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het lijkt me dat zo’n afhaalpunt juist minder vaak mis gaat dan een huisadres.
Toch jammer dat je geen twitters kan postenquote:
Laat ik het zo zeggen: Naast een huis staat een ander huis. Naast een afhaalpunt zit doorgaans geen ander afhaalpunt. Daar vergis je je minder snel in.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:37 schreef D. het volgende:
[..]
Van de laatste 4 pakketjes waren er 3 bij het ‘verkeerde’ punt
Nee joh, er was er 1 bij het goede puntquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:37 schreef D. het volgende:
[..]
Van de laatste 4 pakketjes waren er 3 bij het ‘verkeerde’ punt
Wel als ik die domme X verander in Twitterquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch jammer dat je geen twitters kan posten
Daar kunnen die andere drie een puntje aan zuigenquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, er was er 1 bij het goede punt![]()
Ik denk dat mijn bezorger thuis en de bezorgen aan afhaalpunten niet dezelfde zijnquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Naast een huis staat een ander huis. Naast een afhaalpunt zit doorgaans geen ander afhaalpunt. Daar vergis je je minder snel in.
Denk je dat dezelfde niet zo snuggere bezorger jouw huisadres wel weet te vinden?
quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, er was er 1 bij het goede punt![]()
Ja maar dat zal wel nietquote:
Mooi, dat zal hem lerenquote:
Wat harder meppen had gemogenquote:
Misschien eens een ander punt zoeken om je drugs te laten bezorgen?quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen wordt het wel tijd dat politie/overheid/nctv eens wat gaan doen aan die terroristen.
Ik HEB een ander punt, maar daar bezorgen ze het 3 van de 4 keer nietquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien eens een ander punt zoeken om je drugs te laten bezorgen?
Vrij slecht punt dan wel als ze er niet bezorgenquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik HEB een ander punt, maar daar bezorgen ze het 3 van de 4 keer niet
Toujours des lionsquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
Stel je toch eens voor dat er GEEN glas was, wat een mooie youtube krijg je dan
Nare beesten zijn dat ookquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die huurt anders wel een neushoorn in
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-salzburg-oostenrijk
Het punt is meer dan goed, de bezorgen moeten ze vervangenquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrij slecht punt dan wel als ze er niet bezorgen
Ze zijn lelijk, stinken, lawaaiig en ik neem aan dat je je eigen linkje had gelezenquote:
Zo ken ik nog wel een paar miljoen mensen ookquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn lelijk, stinken, lawaaiig en ik neem aan dat je je eigen linkje had gelezen
Dus je vind ook dat ze stinkenquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo ken ik nog wel een paar miljoen mensen ook
En zo lelijk vind ik ze eigenlijk niet. En lawaaiig? Nog nooit een neushoorn lawaai horen maken
Wat ken jij veel mensen. Ongebruikelijk voor een FOK!er.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo ken ik nog wel een paar miljoen mensen ook
En zo lelijk vind ik ze eigenlijk niet. En lawaaiig? Nog nooit een neushoorn lawaai horen maken
Er zijn verblijven die minder stinken in de dierentuin jaquote:
He, ik kijk tv,quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat ken jij veel mensen. Ongebruikelijk voor een FOK!er.
hoor net iets voorbij komen hierover ja.quote:
Echt wel een beetje dom jaquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hoor net iets voorbij komen hierover ja.
Lijkt erop dat hij door zijn manier van communiceren niet echt past.
Hoe je dat niet vooraf weet als partij..................
quote:
Ik was bij de demonstraties bij Waku Waku, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, ik kijk tv,
begin eens met ruiken op de a12 anders
Het kost een paar vingers om dat filmpje te maken, maar dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:36 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Scheelt weer een stukje klimmen
Dat was toen wel een succes,het Waku Waku verhaal.Volgens mij zijn ze nog steeds op vakantie van het donatiegeld.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik was bij de demonstraties bij Waku Waku, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Dat klopt. Die tent werd binnen een jaar daarna definitief gesloten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was toen wel een succes,het Waku Waku verhaal.Volgens mij zijn ze nog steeds op vakantie van het donatiegeld.
Die lucht manquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik was bij de demonstraties bij Waku Waku, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:53 schreef 2xHenk het volgende:
Ananas op pizza kan gewoon, fuck de haters
@Deisyyquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:53 schreef 2xHenk het volgende:
Als er maar geen ananas tussen zitquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:31 schreef pullup het volgende:
Dit zal @:deisyy ook wel kunnen waarderen
[ twitter ]
quote:
Nee dit is een nieuwesquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:57 schreef mario390 het volgende:
kennen julie de streifenkarl version
van widi widi widi widi.....??
Ga je dit kijken?quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:57 schreef mario390 het volgende:
Deze widi?quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:57 schreef mario390 het volgende:
Zo is datquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:07 schreef Lovely het volgende:
Post eens wat je bedoelt dan met widi widi widi
D.?quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:12 schreef Domnivoor het volgende:
“User die het meest in raadselen spreekt“
Die is tofquote:
Was een geweldige kerel. Mijn vriendin en ik hebben hem jaren geleden eens een avond op sleeptouw genomen om kennis te maken met het uitgaansleven in Den Haag.quote:
Had Den Haag dat toen wel?quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was een geweldige kerel. Mijn vriendin en ik hebben hem jaren geleden eens een avond op sleeptouw genomen om kennis te maken met het uitgaansleven in Den Haag.
Tuurlijk, als je de plekjes maar weetquote:
Jam!quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:53 schreef 2xHenk het volgende:
Zijn stembereik haalde het Guinness Book of World Records.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik was niet bepaald gek op zijn repertoire, maar de man had een dijk van een basstem. Ik heb nog nooit een zanger gehoord met een zo'n stembereik.
(Zijn grootste succes)
Hierom? Neuh.quote:
Moet kunnen...het is tenslotte een forum.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hierom? Neuh.
Dit is een hier lopende discussie waarbij Deisyy en ik het anders zien
Pozza bedoel je?quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goddelijk![]()
Nee gekkie..
Ananas op puzza
Als jij daar blij van wordt, vooral doenquote:
Speciaal voor jou dan.quote:
Dat ziet er kleurrijk uit.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
[ afbeelding ]
Fruitquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
[ afbeelding ]
Die was hier net nog.quote:
Kan ik geloven.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zijn stembereik haalde het Guinness Book of World Records.
https://www.youtube.com/shorts/sQCd_-kX01gquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
[ afbeelding ]
Haha ja dat zongen we altijd na toen ik mini wasquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik was niet bepaald gek op zijn repertoire, maar de man had een dijk van een basstem. Ik heb nog nooit een zanger gehoord met een zo'n stembereik.
(Zijn grootste succes)
Wat mot je?quote:
Niet alles draait om een banquote:
Heer aloa.quote:
Oh er is zelfs een kant en klare pizza van.quote:
Da's nooit verkeerd.quote:
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:53 schreef 2xHenk het volgende:
Mwah ik heb nu al de uitslag gezien. Dus laat maarquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:54 schreef Omdatheteris het volgende:
[..]
Kun je het niet terug kijken in een herhaling?
Ga er eens mee naar Italie en kijk eens wat ze er mee van vinden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:52 schreef Omdatheteris het volgende:
[..]
Oh er is zelfs een kant en klare pizza van.
Die heb ik nog niet in de winkel zien liggen.
italiaans zie ik
Oei nee dan is het niet leuk meer.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah ik heb nu al de uitslag gezien. Dus laat maar
quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga er eens mee naar Italie en kijk eens wat ze er mee van vinden.
Wel opnemen graag, wil wel eens zien hoe ze iemand lynchen
Of Serrano met meloen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
Haring met frambozen is trouwens ook niet te versmaden.
Alleen niet meer te koop volgens mijquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:52 schreef Omdatheteris het volgende:
[..]
Oh er is zelfs een kant en klare pizza van.
Die heb ik nog niet in de winkel zien liggen.
italiaans zie ik
Wat een leuke ervaringquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan ik geloven.
Hilarische stapavond werd dat trouwens. Overal waar we binnenkwamen viel het stil zodra hij door de deuropening kwam. Hans (zo heette hij echt) was zonder zich om te kleden naar het hotel getogen en kwam nog even een afzakkertje nemen aan de bar, niet wetende dat hij en zijn chauffeur minnaareven later het nachtleven zouden worden ingesleurd, na een ludieke kennismaking met twee wauze wijven.
Dat zal dan ook niet voor niets zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen niet meer te koop volgens mij
Nee, niet echt iets waar van ik denk lekker die pizza ga ik kopenquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:59 schreef Omdatheteris het volgende:
[..]
Dat zal dan ook niet voor niets zijn.
Neequote:Op dinsdag 12 september 2023 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, niet echt iets waar van ik denk lekker die pizza ga ik kopen
Misschien op een pita broodje dan heb je er al genoeg van.. ook al ben ik gek op chocolaquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
NeeAnanas vooruit maar chocolade
Jij was meer van de frikandel pizza toch?quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ik zou hem ook niet kopen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ook nooit gegeten trouwensquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij was meer van de frikandel pizza toch?
Mijn vader had het wel. Geen idee hoe duur dat was...quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
nee![]()
dat plaatje al een hele tijd, vond het nu wel toepasselijk
Klopt die ietwat zurige smaak vind ik ook vaak niet lekker bij de rest van de ingrediënten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:07 schreef pullup het volgende:
Er zit ook vaak artisjok op de pizza maar dat vind ik er ook totaal niet bij passen
Jiskefet flashback.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:07 schreef pullup het volgende:
Er zit ook vaak artisjok op de pizza maar dat vind ik er ook totaal niet bij passen
Oh die heb ik nietquote:
Geen ideequote:
quote:
Doe maar de pizza met artisjokkenhartjes maar dan zonder de artisjokkenhartjes.quote:
Lijkt me lekker, ik ga het een keer proberen.quote:
Een zo'n puntje wil nog wel, maar een hele pizzaquote:
Dat ja, Happy Italy heeft volgens mij een pizza met aardbeien, dat is natuurlijk ook gewoon taart.quote:
Ja maar als ik naar het plaatje kijk is dat geen pizzabodem, maar een donkere bodem en lijkt me iets van koekjesdeeg.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een pizzabodem is zouter en harder dan een taartbodem.
Het lijkt mij niet zo geslaagd.
Je bent een Domnivoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een pizzabodem is zouter en harder dan een taartbodem.
Het lijkt mij niet zo geslaagd.
Deeg met vruchten erop is niet meteen taart, zeker niet als het minder dan een halfuur kost om het te bereiden en af te leveren.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ja, Happy Italy heeft volgens mij een pizza met aardbeien, dat is natuurlijk ook gewoon taart.
Deeg met vruchten is de basis van iedere pizzaquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Deeg met vruchten erop is niet meteen taart, zeker niet als het minder dan een halfuur kost om het te bereiden en af te leveren.
Het is zeker geen pizzaquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Deeg met vruchten erop is niet meteen taart, zeker niet als het minder dan een halfuur kost om het te bereiden en af te leveren.
sushi verkrachtingquote:
Waarom doen mensen dit?quote:
Het is niet zo dat ik alles vreet wat als eten verkocht wordtquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent een DomnivoorAls het jou al niet lekker lijkt...
Je lust ook Schultenbräu, dus je weet maar nooitquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik alles vreet wat als eten verkocht wordt
Als je naar de bakker gaat en een vruchtenschelp besteld krijg je geen pizzabroodje.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:26 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Deeg met vruchten is de basis van iedere pizza
Mensen die zo nodig iets nieuws en bijzonders willen uitvinden dat ze niet meer logisch nadenkenquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je lust ook Schultenbräu, dus je weet maar nooit
Is hipquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mensen die zo nodig iets nieuws en bijzonders willen uitvinden dat ze niet meer logisch nadenken
Die supers zijn niet voor niks steeds groter gewordenquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is hip![]()
Net als al die idiote soorten vlaai.
Dat lijkt er inderdaad wel opquote:
Ze kan het woord niet eens uitspreken.quote:
Daar doen jullie de volgende meet toch?quote:
Frikandel- en zuurkoolvlaai komen volgens mij niet bij de super vandaan.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Die supers zijn niet voor niks steeds groter geworden
Geen ideequote:Op dinsdag 12 september 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Frikandel- en zuurkoolvlaai komen volgens mij niet bij de super vandaan.
Wat kan ze toch zingen die meid.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze kan het woord niet eens uitspreken.
Zal ik even Vocarooeën?quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze kan het woord niet eens uitspreken.
Chantal Janzenquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat kan ze toch zingen die meid.
Ik heb opeens zin in zuurkool met worst en gekookt spek.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Frikandel- en zuurkoolvlaai komen volgens mij niet bij de super vandaan.
@Oma nijnquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb opeens zin in zuurkool met worst en gekookt spek.
Zuurkool is altijd lekker, ik eet het met spekjes in plaats van gekookt spek.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb opeens zin in zuurkool met worst en gekookt spek.
Nah het is altijd een favo van mij geweest, aar ik probeer me er van te weerhouden in het seizoen dat de temperatuur het niet echt toestaat.quote:
Pizza Hawaï bestellen danquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
Het giet hier,
had toch eerder schapboten moeten doen.
ik doe het of met (runder)rookworst en gekookt spek(wat er dan overblijft doe ik de volgende dag op brood met wat mosterd), of in de oven met gehakt en een korstjequote:Op dinsdag 12 september 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zuurkool is altijd lekker, ik eet het met spekjes in plaats van gekookt spek.
Goede smoesquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
Het giet hier,
Ik eet het hele jaar door zuurkool, niet elke avond dat nietquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nah het is altijd een favo van mij geweest, aar ik probeer me er van te weerhouden in het seizoen dat de temperatuur het niet echt toestaat.
Ik wil morgen al gaan lunchen, lijkt me beter nu even iets gezonder te etenquote:
Sommige mensen zijn van suiker, anderen doen alsof.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
Het giet hier,
Mooi, jij komt mijn schapboten doen in deze gietregenquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn van suiker, anderen doen alsof.
Code geel is geen reden om een bezorger te laten komen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, t is hier code geel en wordt voorlopig niet droog
Code geel? Waarom?quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
Als je een pizza besteld krijg je standaard vruchtensaus op je pizzaquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je naar de bakker gaat en een vruchtenschelp besteld krijg je geen pizzabroodje.
Kom hier even buiten staan andersquote:
Zal je zien dat tegen de tijd dat ik daar ben het droog isquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom hier even buiten staan anders
Neuh, zie de link die ik er net bij zetquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal je zien dat tegen de tijd dat ik daar ben het droog is
Jemig, hier is het nog ongeveer hetzelfde als gisteren, ruim te klefquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
Extreem weerquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, zie de link die ik er net bij zet
Een foto van regenquote:Op dinsdag 12 september 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Extreem weer![]()
Neem je wel foto's van de extremiteiten.
Was het hier vandaag ook hoor. Tot een (half) uur geleden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Jemig, hier is het nog ongeveer hetzelfde als gisteren, ruim te klef
ik ontken niet dat tomaten geen vruchten zijn oid.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:50 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Als je een pizza besteld krijg je standaard vruchtensaus op je pizza
Ik zie het op buienradar, wij zijn nog even safequote:Op dinsdag 12 september 2023 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was het hier vandaag ook hoor. Tot een (half) uur geleden.
Hoax, de wereld vergaat niet binnen 2 uurquote:
LEZEN! Extremiteiten! Overstromingen en dat soort zaken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een foto van regen
Ga wel foto's maken als de straat hier een rivier is geworden, deel van de Maas zeg maar.
Echt joh, wat een anstelleritus weer.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie het op buienradar, wij zijn nog even safe
Code geel overigensMan3
Ik vind het eerder raar dat Veilig Thuis er ophef over maakt, aangezien die kinderen dus niet veilig thuis zaten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ahhhhh neeee, doen die terroristen nou huilie huilie omdat er meldingen worden gedaan bij Veilig Thuis? Een kind van 6 meenemen naar een illegale demonstratie is blijkbaar normaal
Wie waren dat op MTV?quote:
Heer Sode.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:03 schreef Sodeknetters het volgende:
Dat Limbabwe kan we een buitje gebruiken. Hoorde van de week dat de Maas lek is. Bijvullen maar.
Mogge
Ze waren niet zo handig met sluisjes maken neequote:Op dinsdag 12 september 2023 19:03 schreef Sodeknetters het volgende:
Dat Limbabwe kan we een buitje gebruiken. Hoorde van de week dat de Maas lek is. Bijvullen maar.
Mogge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |