quote:
Nee, Noorse lange bolk.quote:
Zalf erop smeren, dan is het zo over.quote:
Niet als je het goed uitspreekt.quote:
hier spreekt iemand met ervaringquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zalf erop smeren, dan is het zo over.
Morgen vlieg ik.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:02 schreef NotSourButSweet het volgende:
[..]
hier spreekt iemand met ervaring![]()
Kom je niet bijna naar Ned voor 'het' concert?
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee.
Is alweer lang geleden dat ik in een vliegtuig zat
Tot zondag.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:03 schreef NotSourButSweet het volgende:
[..]![]()
Mooi vooruitzicht
hoe lang blijf je in Ned?
PLY matequote:
beter dan mensen tochquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt overal zitten er spinnen in mijn huis
Met een eigen huis is het nooit echt klaar hèquote:
Niet op letten, in elk huis zitten er wel 1000quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt overal zitten er spinnen in mijn huis
Overal en nergens zitten ze!quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Niet op letten, in elk huis zitten er wel 1000
Correct. Maar soms heb ik ook geen zin in spinnenquote:
Nee, ik ken dat. Ben je binnen klaar, kan je buiten weer aan de gang. Maar vond vind het nooit erg.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met een eigen huis is het nooit echt klaar hè
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee, ik ken dat. Ben je binnen klaar, kan je buiten weer aan de gang. Maar vond vind het nooit erg.
Net als dat mens in de usa toen, was bang voor spinnen en liet haar huis en spouwmuren volspuiten met gif en toen kwamen ze uit de muren naar binnenquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Overal en nergens zitten ze!
Ja dat, soort van eigen roemquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
Geniet er eigenlijk wel van
Zeker als het dan klaar is
Nein!quote:
Staat je primaquote:
Thnx!quote:
Ik zei gisterenavond in de auto al tegen Rob dat het er gewoonweg zompig uitzag. En dat doet het nog steeds.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
Vind het buiten niet echt lekker, je ruikt en voelt gewoon het vocht
Nazomerquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan niet wachten tot het echt herfst wordt
Herfst en winter zou ik liever overslaan. Geef mij maar lente en zomerquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan niet wachten tot het echt herfst wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |